ThE1OnE написа:Здравейте, реших и аз да затапя ЕГР на 1.9 PD ASZ, но срещнах няколко проблема..
1) Развих трите болта на ЕГР към всмукателния колектор, но се оказа че някой ги е залепил. И бутах, дърпах, но няма махане. Просто ЕГР-а и всмукателния колектор не се отделят, а колата беше доста топла, така че не знам дали е някакъв тегав силикон или нещо по-здраво..
2) Наблюдавам и един друг теч на масло малко по-настрани. В голямата тръбата, която излиза от въздушния филтър се включва една малка черна тръба от мотора. От тази тръба от мотора капе масло в голямата тръба, която излиза от въздушния филтър. Това нормално ли е?
3) ЕГР мислех да го затапвам( след като успея да го сваля, за да се отвори място ), като сложа 3мм термоустойчива ламарина точно над изпускателния колетор м/у него и тръбата към ЕГР, там е ок, нали?
4) Вакума, който е свързан към ЕГР да го затапвам ли с болт? В един британски форум четох, че така правят.
Благодаря :)
Вакума го затапи за да не трупа сажди и да заяде после в отворено положение, като решиш да махнеш ламарината да нямаш ядове после с него. За ламарина поне 2мм. и това за термото направо си за бисерите.
Иначе като се затапи се чудя дали да не се ограничи и софт. с адаптация.