1.6 тди или 1.9тд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Пон 05 яну 2009 1:05


kiko946 написа:kои квото има това си хвали.....мойта печка по каталог и дават макс, скорост 165 клм. но съм вдигал 178 клм.

не можа ли да го закръглиш на 180 :lol: :lol: :lol: :lol:




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пон 05 яну 2009 4:12


и да допъля...през 1992 г. излиза новата троика само с два вида дизели от 64 кс. и 75 кс ...тди мотора все още не излезнал на бял свят а по късно през 94 г ...всеки искащ да си купи дизел би предпочел по мощния от 75 кс ... за времето си е бил естествено по добрия ... но техниката се развива и на базата на тд се появяват и днешните тди...след време можеби години сигурно ще се появят нови модели дизели и тези тди та ще ни се струват доста архаични , и питам трябва ли да чакаме новите генерации дизели да не купуваме сегашните дизели за да не ни критикува някой ден някой,че колите ни са кошери,гробове и т н и...и сина ми да казва на майка си - мамо вие се возите в кошер. с това мисля да настъпи помирение и катинар може би


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 яну 2009 10:21


Гледам доста сте написали.За съжаление обаче ААЗ нито е безпроблемен :!: Нито е икономичен :!: Единствено малко повече въртящ момент от 1.6 ТД ,но разликата не е голяма и тва ,че Г2 е по-лек от Г3 го компенсира.Другото е че 1.6ТД е по-стар от ААЗ с почти 10 години и все пак е по-добър.Рядко ФВ правят несполучливи мотори ,но ААЗ е именно от тях - тва не значи естествено ,че който има такава кола трябва да я хвърля.


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Fen » Пон 05 яну 2009 13:10


Аз искам само да изразя мнение за спора 64 кс. или 68 коня. При мен 1Y мотора ми се води 50 кВ или точно 68 к.с. Гледам, че и колегата е дал линка за Толедото. Много често и в магазините ме питат. Незнам каква е точно разликата, но подозирам, че едното от нещата е дали са с катализатор или без катализатор (при колегата faint примерно Сеата се води 64 кс. и е с катализатор, моя е без).

По темата не искам да се включвам, защото не съм карал точно този двигател SB. Мога да кажа обаче, че не намирам почти никаква разлика във вървежа между 1.9D и 1.9TD и е много смешно когато се каже, че чистия дизел е мъртвец и се сравнява с ААЗ. Аз не казвам, че чистия дизел е пъргавелка ..... даже напротив, но сравнено с 1З ... да не говорим за AFN-a и особено PD моторите. Не мисля, че 7-те или 11-те коня разлика си заслужават завишения разход в полза на ААЗ-а и всички проблеми, които създава (и от тука по - скъпата поддръжка).


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Пон 05 яну 2009 13:52


От толкова мноо писане реших и аз да драсна два реда.
Да не мислите че на някои му е било фикс идеа да кара ААЗ.Или толкова възможност е имал човек или е било вече заварено положение както е при мен.Кво толкова го плюете тоя мотор незнам.
Ок ролката на вала била проблем.Ами сменяш я навреме и готово кво толкова.Аз на моя му смених преди 4 години и не се е обаждала повече.От тогава само карам без да съм праил НИЩО по мотора.Бил тромав,бил незнам си кво.Ами от 75 коня на тон и 200 купе кво искате да лети ли :shock Разликата му била само 11 коня от атмосверния.Ами ТДИ-то дет е 90 коня ква е разликата,маи 15 и кат сметнете че е с ел.помпа,интеркулер и по-голямо налягане на турбото,излиза че и 1Z не е кои знае кво откритие/от опит мога да кажа 4е ААЗ на 0.9бара,прескача 1Z/
Мноо скъпа му била подръжката :shock На това искам някои компетентен да ми се обоснове.
И не на последно място/не искам да се заяждам с никого/само погледнете в раздел дизел,колко теми има за проблем с ААЗ-ти и колко теми има за проблем с ТДИ.
После пак може да си говорим кое е по-ефтино за подържане.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 яну 2009 14:19


+15 коня - 2л./100 км. ,не даваш 300-400 лева за ролка.Ако ти се падне модел с ЕГР също имаш хелектроника па макар и опростена :wink: Теми за ТДИ много ама нормални ААЗ се пройзвежда 92-94 или 95 година ,ТДИ 93 - та досега -сам прави сметка от кой мотор колко има.Освен тва за 1З има основно тема за прекъсване на 2000 оборта което се оправя с регулировка и изчистване на ел.блока на помпата /ААЗ също си ска регулировка на помпата по някое време - казвам го от личен опит/.Ама темата е ААЗ vs 1.6 ТД който на сичкото отгоре е по-евитн.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 05 яну 2009 14:49


passat_1.6TdI написа:Вече разбрах че 1.6тд+и е по-бърз от 1.9тд не само заради 5 к.с отгоре ,а и заради турбото, дюзите са му малко по-големи, ГНП помпата е по-добра и заради интеркълера, но как мога да го направя още по-бърз защото аз знам само с въздушен филтър има ли и други начини??? Моля за съвети. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО :!: :!: :!:

Може да го направиш по-бърз - една сърдечна трансплантация - AFN - справка Niksi :wink:


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Пон 05 яну 2009 16:15


Леле кво станало тука :D .Колеги по форум още един път се ИЗВИНЯВАМ ако съм засегнал някой,но ма.а му да е.а за сетен път се уверявам,че във форумите ти(автора)едно искаш да кажеш,А СЪВСЕМ ДРУГО СЕ ВЪЗПРИЕМА ОТ юЗЕРИТЕ.Тъй е и по-скайп мамицата му,тъкмо мойта един ден не беше до мене и реших да си полафя по на широка с една от Дупница,че и тя коли вкарвала от Италия пък щом има намесени коли,камиони,автовози и жени и аз все там :twisted: .Пак повтарям за колегите,които не ме познават и наистина искам да някоя сбирка на форума да се опознаем,но за съжаление съм присъствал само на сбирка на АБВ форума на Шипково през 2005г.Професионален шофьор кат.ДЕ съм от 1996г и от тогава до 2007г съм бил шофьор на автобус,автовоз,цистерна и на каквото се сетите без кран и хеликоптер.Та с тази мадама от лаф на лаф стана така,че нямала шофьор на автовоза и като я питах за кви пари става дума напълно ме устрои.Почнахме през ден си пишем,обаче както винаги става в скайп,незнам и аз по-какъв начин извратен се разбира всичко,но тя само си мислилела,че искам само да я клецам без да вършим друга работа.В по-големи подробности няма са впускам,но това го казвам във връзка с колегата КИКО 946,който ме е разбрал АДСКИ ПОГРЕШНО.ДА казах,че правя евала на всеки двигател и ей така ми дойде на акъла простия за МОСКВИЧ 408,защото от там тръгнах на 10години да го карам,ремонтим и т.н.Поправям се и ако го устройва казвам,че правя дълбок поклонна двигател на мотор 50см3 Балканче,изобщо на всичко що притежава ДВГ :bowdown :bowdown :bowdown А руснаците ги мразя в дъното на костите си,защото от Русия освен глад и студ друго не може да дойде.Какво остава за тяхното автомобилостроене като те единствено правят добре оръжие и войни.Жигула имах 1993г точно като направих 18год и си взех книжката Ц категория.Продадох я след 3 месеца и 17 дена.Бях се зарекъл,че такива коли повече никога няма да карам,но в края на 1993г един мой далечен роднина ми продаде,кво продаде направо подари Лада 1600.Е не беше като Жигулата вътре беше с кафяв мокет :D вървеше много повече,гореше 16/100 бензин :evil: и три пъти сменях греда(преден мост) на пътя :evil: щото се пореше през средата и колелата и ставаха като на Пежо 405 със разбит заден мост.Около три-четери пъти сменях и обтегач и успокоител на веригата пак как се случваше извън града.Понеже успокоителите се чупеха и падаха в картера имах чувството преди да я продам,че в картера имало 15-16 успокоителя и части от обтегачи-другото беше масло :twisted: .Когато се отървах от гадната Лада същата 1993г почнах,а още бях предпоследна година в Техникума да ходя до Австрия(Линц) и сам да си карам таратайките.Незнам какъв опит според вас форумистите е това да отидеш да пазариш кола,която няма ТюФ да се осланяш само на звука на двигателя и Божията воля да отидеш до Цуласунгщеле(дано го изговарям правилно)за да си извадиш номера и да тръгнеш през Унгария дивата(онези години)Румъния и стигнеш с едва разпадаща се барака до Бургас.После е ясно всичко едно напудряне и на пазара.Това го казвам във връзка пак с колегата КИКО 946,незнам за него дали е станало съвсем ясно,но за меноще от 1993г стана ясно,че със скъсани маратонки и на автостоп,ще ходя,но чист отколкото оцапан до ушите с масло в канавката сменящ мост или обтегач---от тогава съм приключил със соц-возилата,даже ме базикаха,защото знаеха че мразим много ми скалъпиха номер да ми подаряват една Лада Самара и ако я взема собственика,който ми е приятел щял да ме остави насаме една вечер с неговата приятелка.Честно много мислят и голямо бе изкушението,но си казах...едно празнене пък после пак безкрайни ядове със Самарското знаме.ДОТУК СЪС СПАМА!!! Има двигател 68к.с,който се слага на Толедо в последните му години,затова помолих някой запознат да каже разликите от този със 64к.с.Един колега спомена за катализатор,аз знам и за РАЗЛИЧЕН(ПО-КЪС)ВСМУКАТЕЛЕН КОЛЕКТОР-може и да греша незнам,не съм се впускал в подробности,някой да ме поправи.Но незнам дали знаете,че Голф2 в послените си дни на производство с 1.6 чист дизел двигател има и със 60К.С :shock ,а не както е стандартно със 54к.с. Има и изпълнение специялно за Австрийския пазар и май му викаха РАББИТ,който пък е с понижена мощност.Ако има нещо пак се извинявам,а и колеги КИКО946 и Смийгъл шА вЪ моля да ме ми пускате лични съобщения,че моята и тя понякога влиза си чете пощата и ми чете съобщенията и докът и обясня,че еот форума,става скандал щот си мисли,че отново съм тръгнал по к.рви :evil:


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Пон 05 яну 2009 16:40


kiko946 написа:Изображение
колега итан в грешка си ...не се доверявай на руска литература . виж какво пишат германците производители на колата.

правя дълбок поклон на всичко що е двигател(даже и на Москвич 408)

"Добре е колега,че си хвалиш кошера и сам казваш,че на сина ти няма нищо общо с твоя гроП "

Само не са ми ясни твойте разсъждения. От тези твои думи разбирам , че се прекланяш пред руските автомобилостроители, а не обратното , но може би не знаеш, че москвич е откраднатия завод на Опел, демонтиран от руснаците и пренесен в Русия ....първите Москвичи си приличаха като една капка вода с Опел /преди 408/ и трябваше човек да погледне отзад за да разбере каква е колата.
А и бате сигурно,ще ми кажеш,че незнам че и Москвич 412 е краден мотор на БМВ 2002 ли беше модела 67-68 година,сигурно незнам,че и Жигула е Фиат 124,че и Волгата е краден модел на Форд,но не си спомням точно модела,само Заз-ката незнам от кой са крали двигателя,но съм чувал повтарям само чувал че това е агрегат,който Германците са изпозвали през Втората световна за да задвижва ротори и да произвежда неголеми количества ток.А знаеш ли,че японците нямат нито една собствена разработка на автомобил,без онези триколесните и мотопедите и всичко е крадено пак от Германците,но те го осъвършенстват и се вижд,че сега КиА,Хюндай и особенно китайците взеха да крадат от тях.Пак ти казвам от Русия само глад и студ може да дойде нищо друго хубаво за страната ни или пък за мен лично.На и пресен пример ти дам...от 2000-та година до 2007г работех в Нефтохим като шофьор.Като го купиха руснаците оттогава нищо добро не сме видели,затова и напуснах.Само дето боядисаха бордюрите в бяло-червено,изсякоха де що има вътре в завода плодородно дърво,че видиш ли работниците само ходели да ядът сливи,бадеми,ябълки и други,а не си гледали работата.Затвориха сума ти производства,като сега чувам от бивши колеги се канят да затварят и малкото остали производства и да оставят само рафинерията т.е само производството на бензини и дизел.А като си помисля само,че и Германци искаха да го купят Нефтозавода,но Иван Костов го даде на руснаците.Ей това са само гадните рашани и нищо друго... :drunk :drunk :drunk :drunk :drunk.Рускините са същите ку.ви.Каня я примерно лятото кът съм ги карал в рейсовете на групи,тя веднага се фаща,на Бар Вариете-то примерно цяла вечер пие за тях една бутилка водка нищо не е,а аз примерно само на 100грама седя и тъкмо да я водиш,към хотелската стая тя вече полунасвяткана някой от съседната маса примерно я закача и тя веднага при него.Ма.а им дона ку.венска.Докато с германките или по-точно източногерманките не е така.Поканиш ли я излезе ли с теб,ако ще и Брад Пит да е на съседната маса,тя те гледа в очите и е стебе вечерта.Манталитет ко да прайш.Айде дотук бях ,че взех сЪ присещам колко ги мразя руснаците кат ААЗ ги мразя мами.о им мръсно.


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Мнениеот jeriko » Вто 06 яну 2009 19:17


аз със моя пасатор на много бензинки несе давам пък дане говорим за 1.9 ААZ на 180 почват да издъхват моя 1.6 тд sb рендосвам до 195


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Вто 06 яну 2009 19:24


Ще литнете бре ей:)


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Вто 06 яну 2009 19:59


Баси спама :shock
Значи ако говорим за сполочливост и бързина на мотора сам по себе си 1.6 TDi според мен е по-добрият...., но какво означава един мотор самичък - нищо. Важно е също така в каква кола е сложен! Така че колега ако се двоумиш коя да земеш по-добре 1.9 TD, защото се слага не Голф 3 и ако е в добро състояние и примерно модификация GTD е в пъти по-добре от някаква морално остаряла голф 2-ка дето вече е на 20 години била тя и с малко по-икономичен двг, а читава кола на толкоз години трудно се намира. Един гледан 1.9 GTD 93-94 лето е по-удачния вариант....а ако можеш да си го позволиш - перфектния избор е 1.9 TDI 90 или върхът на сладоледа - 110 коня :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта