Колега какво стана с аудито? Всичко наред ли е след като направихме синхронизацията последно?
И със ръка на сърцето си признай че ако ме беше послушал да измием този цялостн улят мотор с масло можеше и да не го отваряме, но все пак моторетката ти е направене перфектно.
kiki1 да изкарвам ли кирливите ризи на яве на прехваления майстор от враня Мишо.
На последното му пройзведение на изкуството пак аз му отварях мотора. Скоро ще гледам да пусна и тема в дизел форума че от произведението изкарахме едни бързи 204кс. и 410nm на диното на Венци (с негов софт). Та става въпрос за черната А6'ца 2007г. със скромния 2литров мотор 140кс. Кадет му беше поставил диагноза 4бр. дюзи, сменя ги и не се оправя. Дет за един ксенон един месец стоя колата при него. Та от мерак да я оправи по-нататък като отворих мотора от сервиза за главите ми върнаха едно пликче с клапани 8 от 16. Така му беше дозацепил ремъка че беше направил джобове за клапаните на буталата който заводско нямат.
Сменя 4 дюзи и съобщава че и те са преебани а аз само го презацепих и аудито замърка като коте. Клиента още му е бесен и все едно си лафи "а ако му бях занесъл 4 чисто нови".
Отворихме мотора че и масло похапваше заради километрите та тогава видях че е и била ударила, от там едно хибридче мое производство и сега по доволен човек от Миташки (собственика на А6'цата) няма

А и не една баталясана от него кола ми е идвала. Просто по добре е да не говоря.......
