Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот ventotdi » Сря 30 май 2012 20:22


моята кола е на 20 години и е с твърд маховик заводски. Не е била в мен всичките години но ми се струва ,че е с оригиналната кутия и още ще кара с нея :) (AAZ)




stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот stivenj » Сря 30 май 2012 21:12


al3xbg написа:Дори в момента в А*то+ ми искат 1480лв !!!! само демпферен маховик + 260 комплект съединител + 100 работа да си го сменя, ненормална работа. Явно ще се насоча и аз към този алтернативен комплект.
Само да ви попитам, понеже имате преки впечатления. Чух, че този твърдия маховик не обирал толкова добре вибрациите и има вероятност да се разбие по-бързо скоростната кутия с него поради това, която и без това си е крехка и скъпа. Основателни ли са притесненията ми и изобщо какво в поведението на колата ви прави впечатление като разлика м/у демпферен и твърд маховик ? Знам, че са досадни въпроси, но искам да се информирам, за да не съжалявам за нещо.

Не би трябвало да има проблеми с вибрациите,Феродовия диск ще вземеш с пружини те ще обират вибрациите.А за скоростите да не се разбият си провери симеринга на избирача ,там е заровено кучето ,не трябва да капе и тече напълни кутията с масло до пробката и не се бой,тя се скапва ,защото остава без масло ,заради теч от избирача.


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот al3xbg » Чет 31 май 2012 8:34


stivenj написа:Не би трябвало да има проблеми с вибрациите,Феродовия диск ще вземеш с пружини те ще обират вибрациите.А за скоростите да не се разбият си провери симеринга на избирача ,там е заровено кучето ,не трябва да капе и тече напълни кутията с масло до пробката и не се бой,тя се скапва ,защото остава без масло ,заради теч от избирача.


Това за симеринга точно по твой съвет помолих Никси да провери и като ми каза, че е долял 1,5л масло, просто паднах от стола :) Много съм ти благодарен за съветите ;)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот samo_pechka » Чет 31 май 2012 9:16


Тя била "пътник" колега facepalm късмет си имал :да:


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот al3xbg » Чет 31 май 2012 11:05


samo_pechka написа:Тя била "пътник" колега facepalm късмет си имал :да:


Интересното е, че като я купих, не съм видял да има теч от долу , а следях от параноя, но явно е изтекло преди това.
Има едни като пръстени зад картера, които подозирам че са точно от скоростната кутия, които сега от време на време се омаслявят, но не тече на асфалта. След като съм карал и погледан, веднъж са като омаслени, друг път не ... има ли от какво да се притеснявам , да не е тръгнала пак, че незнам къде се намира този семеринг точно?


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот stivenj » Чет 31 май 2012 11:49


al3xbg написа:
samo_pechka написа:Тя била "пътник" колега facepalm късмет си имал :да:


Интересното е, че като я купих, не съм видял да има теч от долу , а следях от параноя, но явно е изтекло преди това.
Има едни като пръстени зад картера, които подозирам че са точно от скоростната кутия, които сега от време на време се омаслявят, но не тече на асфалта. След като съм карал и погледан, веднъж са като омаслени, друг път не ... има ли от какво да се притеснявам , да не е тръгнала пак, че незнам къде се намира този семеринг точно?

Колега ,то като почне да тече на земята вече е късно,аз минах по твоя път,така ще ти омазнява ,праха ще го втвърдява и ще ти намалее маслото ,както е станало и в един момент ще е за гроба.Има тема точно за тези симеринги ,потърси и ако ти тече след смяната я смени с по малък отвор--- аз сега така направих ,защото и новата протече,но след смяната вече няма нищо.Трябва да няма теч от избирача иначе по добре на 6 месеца доливай ,ако нямаш излишни пари за друга скоростна кутия.


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот al3xbg » Чет 31 май 2012 14:59


stivenj написа:Колега ,то като почне да тече на земята вече е късно,аз минах по твоя път,така ще ти омазнява ,праха ще го втвърдява и ще ти намалее маслото ,както е станало и в един момент ще е за гроба.Има тема точно за тези симеринги ,потърси и ако ти тече след смяната я смени с по малък отвор--- аз сега така направих ,защото и новата протече,но след смяната вече няма нищо.Трябва да няма теч от избирача иначе по добре на 6 месеца доливай ,ако нямаш излишни пари за друга скоростна кутия.


Лоша работа, ще го следя. От известно време си стои сухо, но в началото като го наля майстора, малко омазняваше, но той ми спомена, че го е по препълнил, за да се застрахова, та си мисля, че може да е изхвърляло излишните 100-200гр. Но ако пак видя теч, ще отида да го види пак. Отново много благодаря.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот stivenj » Пет 01 юни 2012 8:40


Колеги ,като всяко българско нещо се отплеснахме от темата ми.Та аз основния проблем още не мога да реша.Не откривам ,защо след потегляне като изкача височината,спирам за да изляза на пътя ,минавам на първа и направо заглъхва мотора и само дето не изгасва ,после се изтирва сам като изляза на главния път.Мисля си че нещо с горивния филтър не е наред вече.а скоро го сменях преди 5 месеца.Сега сипвам една присадка за почистване на горивната система и ГНП,ама не вярвам да е от нея.Другия месец ще сменя отново горивен филтър и ако не се оправи явно болна е ГНП.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот samo_pechka » Пет 01 юни 2012 16:39


Няма ли откъде да намериш вакуумметър , с една тетка го подвързваш на входната тръбичка за ГНП-ето и следиш какъв вакуум ти прави системата и да разбереш отде е проблема ( един път мериш преди ГНП , втори път мериш преди гор.филтър и сравняваш) .Така ще разбереш подналягане дали се създава и това да тормози колата. Ей сега ми се оплака приятел със следния проблем на Голф 3 с AAZ мотор- когато горивото се смъкнело в резервоара някъде до четвърт - почвала много яко да смуче въздух колата и накрая угасвала - налива само три- четири кила и кулата хуквала отново . На въпроса ми : сигурен ли си в показанията на уреда на таблото- отговоора е " да, отворих сондата на резервоара има към 15 л нафта и тръбата стига до дъното". Интересно ми стана и ще я мъчим тез дни да видим къде е заровено кучето, съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво е :banghead: спукано ли има на нивото на 15-те л :roll: да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото :?: и тя да прави мизерии :roll:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот ventotdi » Пет 01 юни 2012 18:57


samo_pechka написа: съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво е :banghead: спукано ли има на нивото на 15-те л :roll: да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото :?: и тя да прави мизерии :roll:


:да: ... дърпа нафтата от високо,а не от дъното на цетката


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот stivenj » Пет 01 юни 2012 19:40


ventotdi написа:
samo_pechka написа: съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво е :banghead: спукано ли има на нивото на 15-те л :roll: да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото :?: и тя да прави мизерии :roll:


:да: ... дърпа нафтата от високо,а не от дъното на цетката

И какво мога да направя в този случай,пак ли да отварям сондата.А имам и възвратен клапан пред горивния филтър ,той би трябвало да не пуска нафта обратно.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот samo_pechka » Пет 01 юни 2012 20:35


grishitu написа:Само_печка би ли качил снимките тук от експериментите, ако колегата стивен джей няма нищо против. Поне една тема за тея двигатели (AEF) да се развие малко, а не да потъва като останалите..........

Не съм забравил за експеримента :Mr Green Fun Тези дни имах доста неща за свършване и не можах да намеря хладилник за технически цели mhihi ( че жената се намръщи при плахото ми подмятане за експеримента- не ще в хладилника дет' си държим манджите, да мирише на нафта :oops: ), хубавата новина е ,че ми "изпадна" един доста изгодно и веднага се "употреби" по предназначение :banana .Експеримента е абсолютно любителски -да се има в предвид и не претендира за точност ! Три бутилки сл.олио по литър от магазин за хр.стоки :lol: ,празна бутилка -5 лтр., нафта ( в зелената туба), мер.бутилка и фуния.
Изображение0468.jpg
Наливане на два литра в съда :D
Изображение0469.jpg
и допълване с около два л. нафта
Изображение0470.jpg
състояние без да е разстръсквана бутилката .Да отбележа- не се разбира да има две различни течности смесени т.е. много хомогенна смес !.
Изображение0472.jpg
След кандилкане
Изображение0474.jpg
Следва нов "отговор" heavy metal zork

Последна промяна от samo_pechka на Пет 01 юни 2012 20:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот samo_pechka » Пет 01 юни 2012 20:46


Сега за добавянето на олио в "разумни" граници .Един път една част олио с десет части нафта и втори път три части олио с десет части нафта :
Изображение0475.jpg
Изображение0476.jpg
Изображение0477.jpg
Изображение0480.jpg
И в хладилника - сложил съм допълнително и олиото( това което е останало от него) и бутилката с "драстичната" прИпорция 1:1 олио нафта
Изображение0481.jpg
Целта на експеримента е да видим дали се "отделя" олиото от нафтата ( дали става на слоеве) и "ускорим" процедурата в хладилника > сега търпение му е .....Уффф ...не съм "обърнал" правилно снимките :banghead:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот ventotdi » Пет 01 юни 2012 20:53


stivenj написа:
ventotdi написа:
samo_pechka написа: съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво е :banghead: спукано ли има на нивото на 15-те л :roll: да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото :?: и тя да прави мизерии :roll:


:да: ... дърпа нафтата от високо,а не от дъното на цетката

И какво мога да направя в този случай,пак ли да отварям сондата.А имам и възвратен клапан пред горивния филтър ,той би трябвало да не пуска нафта обратно.



аз нямам клапани никъде по горивната система даже шутирах и термостата на горивото върху филтъра и сега съм стил "Голф 2" и пак не ми връща горивото


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот stivenj » Пет 01 юни 2012 21:01


ventotdi написа:
stivenj написа:
ventotdi написа:
samo_pechka написа: съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво е :banghead: спукано ли има на нивото на 15-те л :roll: да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото :?: и тя да прави мизерии :roll:


:да: ... дърпа нафтата от високо,а не от дъното на цетката

И какво мога да направя в този случай,пак ли да отварям сондата.А имам и възвратен клапан пред горивния филтър ,той би трябвало да не пуска нафта обратно.



аз нямам клапани никъде по горивната система даже шутирах и термостата на горивото върху филтъра и сега съм стил "Голф 2" и пак не ми връща горивото

И аз съм с такъв филтър от голф 2,ама да взема да махна този възвратен клапан, да видя дали ще прави така ,то винаги мога да го върна обратно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта