



Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
моята кола е на 20 години и е с твърд маховик заводски. Не е била в мен всичките години но ми се струва ,че е с оригиналната кутия и още ще кара с нея
(AAZ)

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
al3xbg написа:Дори в момента в А*то+ ми искат 1480лв !!!! само демпферен маховик + 260 комплект съединител + 100 работа да си го сменя, ненормална работа. Явно ще се насоча и аз към този алтернативен комплект.
Само да ви попитам, понеже имате преки впечатления. Чух, че този твърдия маховик не обирал толкова добре вибрациите и има вероятност да се разбие по-бързо скоростната кутия с него поради това, която и без това си е крехка и скъпа. Основателни ли са притесненията ми и изобщо какво в поведението на колата ви прави впечатление като разлика м/у демпферен и твърд маховик ? Знам, че са досадни въпроси, но искам да се информирам, за да не съжалявам за нещо.
Не би трябвало да има проблеми с вибрациите,Феродовия диск ще вземеш с пружини те ще обират вибрациите.А за скоростите да не се разбият си провери симеринга на избирача ,там е заровено кучето ,не трябва да капе и тече напълни кутията с масло до пробката и не се бой,тя се скапва ,защото остава без масло ,заради теч от избирача.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
stivenj написа:Не би трябвало да има проблеми с вибрациите,Феродовия диск ще вземеш с пружини те ще обират вибрациите.А за скоростите да не се разбият си провери симеринга на избирача ,там е заровено кучето ,не трябва да капе и тече напълни кутията с масло до пробката и не се бой,тя се скапва ,защото остава без масло ,заради теч от избирача.
Това за симеринга точно по твой съвет помолих Никси да провери и като ми каза, че е долял 1,5л масло, просто паднах от стола


- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Тя била "пътник" колега
късмет си имал 


-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
samo_pechka написа:Тя била "пътник" колегакъсмет си имал
Интересното е, че като я купих, не съм видял да има теч от долу , а следях от параноя, но явно е изтекло преди това.
Има едни като пръстени зад картера, които подозирам че са точно от скоростната кутия, които сега от време на време се омаслявят, но не тече на асфалта. След като съм карал и погледан, веднъж са като омаслени, друг път не ... има ли от какво да се притеснявам , да не е тръгнала пак, че незнам къде се намира този семеринг точно?
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
al3xbg написа:samo_pechka написа:Тя била "пътник" колегакъсмет си имал
Интересното е, че като я купих, не съм видял да има теч от долу , а следях от параноя, но явно е изтекло преди това.
Има едни като пръстени зад картера, които подозирам че са точно от скоростната кутия, които сега от време на време се омаслявят, но не тече на асфалта. След като съм карал и погледан, веднъж са като омаслени, друг път не ... има ли от какво да се притеснявам , да не е тръгнала пак, че незнам къде се намира този семеринг точно?
Колега ,то като почне да тече на земята вече е късно,аз минах по твоя път,така ще ти омазнява ,праха ще го втвърдява и ще ти намалее маслото ,както е станало и в един момент ще е за гроба.Има тема точно за тези симеринги ,потърси и ако ти тече след смяната я смени с по малък отвор--- аз сега така направих ,защото и новата протече,но след смяната вече няма нищо.Трябва да няма теч от избирача иначе по добре на 6 месеца доливай ,ако нямаш излишни пари за друга скоростна кутия.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
stivenj написа:Колега ,то като почне да тече на земята вече е късно,аз минах по твоя път,така ще ти омазнява ,праха ще го втвърдява и ще ти намалее маслото ,както е станало и в един момент ще е за гроба.Има тема точно за тези симеринги ,потърси и ако ти тече след смяната я смени с по малък отвор--- аз сега така направих ,защото и новата протече,но след смяната вече няма нищо.Трябва да няма теч от избирача иначе по добре на 6 месеца доливай ,ако нямаш излишни пари за друга скоростна кутия.
Лоша работа, ще го следя. От известно време си стои сухо, но в началото като го наля майстора, малко омазняваше, но той ми спомена, че го е по препълнил, за да се застрахова, та си мисля, че може да е изхвърляло излишните 100-200гр. Но ако пак видя теч, ще отида да го види пак. Отново много благодаря.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Колеги ,като всяко българско нещо се отплеснахме от темата ми.Та аз основния проблем още не мога да реша.Не откривам ,защо след потегляне като изкача височината,спирам за да изляза на пътя ,минавам на първа и направо заглъхва мотора и само дето не изгасва ,после се изтирва сам като изляза на главния път.Мисля си че нещо с горивния филтър не е наред вече.а скоро го сменях преди 5 месеца.Сега сипвам една присадка за почистване на горивната система и ГНП,ама не вярвам да е от нея.Другия месец ще сменя отново горивен филтър и ако не се оправи явно болна е ГНП.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Няма ли откъде да намериш вакуумметър , с една тетка го подвързваш на входната тръбичка за ГНП-ето и следиш какъв вакуум ти прави системата и да разбереш отде е проблема ( един път мериш преди ГНП , втори път мериш преди гор.филтър и сравняваш) .Така ще разбереш подналягане дали се създава и това да тормози колата. Ей сега ми се оплака приятел със следния проблем на Голф 3 с AAZ мотор- когато горивото се смъкнело в резервоара някъде до четвърт - почвала много яко да смуче въздух колата и накрая угасвала - налива само три- четири кила и кулата хуквала отново . На въпроса ми : сигурен ли си в показанията на уреда на таблото- отговоора е " да, отворих сондата на резервоара има към 15 л нафта и тръбата стига до дъното". Интересно ми стана и ще я мъчим тез дни да видим къде е заровено кучето, съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво е
спукано ли има на нивото на 15-те л
да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото
и тя да прави мизерии 




- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
samo_pechka написа: съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво еспукано ли има на нивото на 15-те л
да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото
и тя да прави мизерии

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
ventotdi написа:samo_pechka написа: съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво еспукано ли има на нивото на 15-те л
да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото
и тя да прави мизерии
... дърпа нафтата от високо,а не от дъното на цетката
И какво мога да направя в този случай,пак ли да отварям сондата.А имам и възвратен клапан пред горивния филтър ,той би трябвало да не пуска нафта обратно.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
grishitu написа:Само_печка би ли качил снимките тук от експериментите, ако колегата стивен джей няма нищо против. Поне една тема за тея двигатели (AEF) да се развие малко, а не да потъва като останалите..........
Не съм забравил за експеримента







Последна промяна от samo_pechka на Пет 01 юни 2012 20:50, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Сега за добавянето на олио в "разумни" граници .Един път една част олио с десет части нафта и втори път три части олио с десет части нафта :
И в хладилника - сложил съм допълнително и олиото( това което е останало от него) и бутилката с "драстичната" прИпорция 1:1 олио нафта Целта на експеримента е да видим дали се "отделя" олиото от нафтата ( дали става на слоеве) и "ускорим" процедурата в хладилника > сега търпение му е .....Уффф ...не съм "обърнал" правилно снимките 
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
stivenj написа:ventotdi написа:samo_pechka написа: съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво еспукано ли има на нивото на 15-те л
да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото
и тя да прави мизерии
... дърпа нафтата от високо,а не от дъното на цетката
И какво мога да направя в този случай,пак ли да отварям сондата.А имам и възвратен клапан пред горивния филтър ,той би трябвало да не пуска нафта обратно.
аз нямам клапани никъде по горивната система даже шутирах и термостата на горивото върху филтъра и сега съм стил "Голф 2" и пак не ми връща горивото
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
ventotdi написа:stivenj написа:ventotdi написа:samo_pechka написа: съмнява ме нещо със самата сонда на резервоара да не е в ред , ма какво еспукано ли има на нивото на 15-те л
да не би там да има някакво уплътнение или снадка на самата тръбичка за горивото
и тя да прави мизерии
... дърпа нафтата от високо,а не от дъното на цетката
И какво мога да направя в този случай,пак ли да отварям сондата.А имам и възвратен клапан пред горивния филтър ,той би трябвало да не пуска нафта обратно.
аз нямам клапани никъде по горивната система даже шутирах и термостата на горивото върху филтъра и сега съм стил "Голф 2" и пак не ми връща горивото
И аз съм с такъв филтър от голф 2,ама да взема да махна този възвратен клапан, да видя дали ще прави така ,то винаги мога да го върна обратно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], pspetkow и 36 госта