Свирят ли ви турбините (на дизелите) ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...

Свирят ли ви турбините (на дизелите) ?

Да
136
74%
Не
47
26%
 
Общо гласове: 183
Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Сря 15 окт 2008 11:07


Мойто турбо започна да се чува повече след като сложих чип в диапазона от 1300 до 2000 оборота това нормално ли е ?




Потребителски аватар
ФСБ
Мнения: 108
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ФСБ » Сря 15 окт 2008 13:38


Леко свистене трябва да има само при ускорение и то над определени обороти - 1200-1500. В спряло положение или при неподаване на газ не трябва да се чува. При всеки с турбо би трябвало да има свистене, просто не се чува ако не отвориш прозорците (при по-новите коли).


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 15 окт 2008 14:14


Забелязъл съм че 110 магарета ТДИ-то най-му се чува турбото :?


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Чет 16 окт 2008 12:48


Аз когато си взех моя голф преди 2 години беше с някакво масло не знайно какво.Турбото свиреше доста осезаемо след 2000 обророта.И това беше така докато не смених маслото, с MAGNATEC Diesel 5W40 B4 , ако модераторите решат че е реклама да го махнат.И о чудо, от тогава вече 25 000 км 3 смени на маслото само с такова карам турбото не се чува.Може би има зависимост с какво масло се кара, лични наблюдения.


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Мнениеот goderzi » Пет 17 окт 2008 11:00


uBO_1 написа:Мойто турбо започна да се чува повече след като сложих чип в диапазона от 1300 до 2000 оборота това нормално ли е ?

А моето май още по рано започва да се чува...
Дали има значение това ,че съм с чип и ми е запушена екологията..?


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пет 17 окт 2008 11:04


доколкото съм запознат турбините с променлива геометрия се "чуват" от ниските обороти, докато останалите от 1500-1800(според зависи)


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kusho » Нед 19 окт 2008 15:27


Свири и още как, като купих колата една седмица си мислех, че ме гони линейка :D
Но, както някой беше казал:" Две бири и турбото да свири!"


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_manqk » Нед 19 окт 2008 18:57


При мен блол офф-а свири мн яко особенно когато превключвам 8)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 19 окт 2008 19:19


KKK K14-6 на 1V - нищо не се чува , но си работи екстра ......
:drive :drive :drive


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Вто 28 окт 2008 9:16


Нямам оборотомер , но на 3-та на около 60-70км/ч започва да се чува ( лятото на отворен прозорец се чува много отчетливо свистене , свирене ... но това зависи не само от оборотите , ами и от натоварването , газта ) , Усеща се и по движението на колата :) . На 5-та предавка го усещам на около 110км/ч . В наклон нагоре - примерно при скорост около и над 110-120 си ускорява както "си иска" , но падна ли под 110 - ни турбо се чува , ни Голфето върви :lol: .


Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Вто 28 окт 2008 16:02


При мен турбото се чува лекичко,като загася радиото и го чувам.Сега след като махнах катализатора се чува още повече!


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Вто 28 окт 2008 18:14


Вчеря махах меката връзка и запалих двг да видя как ще звучи без аспуси. Турбото си свири доста осезателно на празен ход, като се натисне гаста свиренето изчезва!


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Вто 28 окт 2008 18:17


Vanich написа:Вчеря махах меката връзка и запалих двг да видя как ще звучи без аспуси. Турбото си свири доста осезателно на празен ход, като се натисне гаста свиренето изчезва!
:shock :shock :shock

винаги съм си мислел :lol: , че трябва да е обратното :wink:


Потребителски аватар
mopowah
Мнения: 324
Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
Автомобил: 2021 VW ID3 Pro Performance Max
Двигател:
Местоположение: DK

Мнениеот mopowah » Вто 28 окт 2008 19:45


Свири, свири, без значение колко силно настъпвам, към 1700 об/мин почва да свири ама едно мааазно такова.. след 2000 об/мин някак си се заглушава и изчезва :D


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Сря 29 окт 2008 18:45


milmar написа:
Vanich написа:Вчеря махах меката връзка и запалих двг да видя как ще звучи без аспуси. Турбото си свири доста осезателно на празен ход, като се натисне гаста свиренето изчезва!
:shock :shock :shock

винаги съм си мислел :lol: , че трябва да е обратното :wink:

Може да посвирава турбото ама пък върви ......., а не харчи :shock



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта