
Ако му стържеше ролката , вече да е

По-вероятно е да спира да му присвирва ремъка. А какво може да стане, пише още в първото изречение на темата.

dobrin написа:Онези дни гледах един Г4, ASZ двигател. Веднага след като стартирах двигателя, ми направи впечатление този шум и вибрации от обтегача, видими от около 0.5-1 см. След като загря що годе обаче, обтегачът се успокои съвсем, едва забележми вибрации, шум почти никакъв. Което е съвсем в реда на нещата според мен, все пак това му е работата. Означава ли това, че е тръгнал да си ходи, или? Тези симптоми, които описваш в първото мнение, има ли ги при загрял двигател?
единак написа:Относно инструмента за смяната.
В сервизите на ФВ е много скъпо, а и насипно няма откъде да си вземеш точно това, което ти трябва на теб. Единствените ефтини комплекти, които намерих из и-бей включват още един куп неща, които не ти трябват. Но като сметнах цената на труда, разкарването и времето в сервиза си ги взех оттам.
Бих те посъветвал да отидеш до най-близкия сервиз и да провериш колко ще ти струва смяната. Ако разликата е нищожна отивай там, ако не - поръчвай си ги от нета.
единак написа:Не съм сигурен дали от снимка ще можеш да го изработиш, но ето ти линк на комплекта, който си взех аз.
Снимка мога да направя, ако все пак ти е нужна..
dobrin написа:Онези дни гледах един Г4, ASZ двигател. Веднага след като стартирах двигателя, ми направи впечатление този шум и вибрации от обтегача, видими от около 0.5-1 см. След като загря що годе обаче, обтегачът се успокои съвсем, едва забележми вибрации, шум почти никакъв. Което е съвсем в реда на нещата според мен, все пак това му е работата. Означава ли това, че е тръгнал да си ходи, или? Тези симптоми, които описваш в първото мнение, има ли ги при загрял двигател?
fox_vt написа:смъкни ремъка и запали така и виж дали ще има биене-ако има имаш два варианта или сменяш шайбата на коляновия вал(на пистовия ремък)или проблема е в зъбното колело на ангренажа тва е по лошия вариант.Но първо пробвай със смъкнат пистов ремък-за да не те лъже ролката на алтернатора ако е блокирала.
nmikov написа:Ролката на алтернатора за ATJ мотор е 97лв. на INA. На 7.12.2009 ще я сменям. Инструмента за смяната си го взех от BETA, около 20лв. беше.
goderzi написа:nmikov написа:Ролката на алтернатора за ATJ мотор е 97лв. на INA. На 7.12.2009 ще я сменям. Инструмента за смяната си го взех от BETA, около 20лв. беше.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: CekoBEN, georgi_1986 и 86 госта