


Как да караме икономично TDi двигател?
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
Тъй като няма тема "Как да караме икономично D двигатели?" ще питам тук. Как да караме икономично чистите дизели? Карам Поло 1,9 AEF (64 к.с.) и ми дава разход от 3,8 до 6 л/100. в зависимост от скоростта извъ нграда, а в града около 5-6-7 никога не съм го засичал защото във В.Т. докато запаля и вече трябва да гася. Също карам и 1,9 TD(90 к.с.) което дава горе долу същите разходи в и извън града. А за спускането на свободна си е разход на дискове и накладни, така че по добре на скорост и малко спирачки отколкото само спирачки.
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
bulcore написа:Каквото и да правя при нормално шофиране под 8 градско не мога да сваля разхода. Изобщо не мога да си представя как шофирате за да постигнете такъв разход от 4-5 (градско)
Няма и как да го постигнеш, каквото и да правиш.
Качих се от AFN на AVF и първоначално шока беше голям, не можех да повярвам колко харчи тая кола. (прекалено много вярвах на заводските данни

4-5 градско е абсурдно, ако вярвате на борда де. С AFN-a лятото в София съм правил 5,5/100 някъде, но реално беше литър нагоре.
А, и все пак нашите Пасати са по 1,5 тона, с по-лакоми мотори.
- andro69
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
никой не пише с какъв размер гуми кара според мен има значение,и налягането също.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
225/50/16 ,предни 2.4,задни 2.8
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
Аз карам с 225/45/16 на по 2.5 всяка и София/Рожен/София с ръчкане ми глътна 75 лв... Не пазя касовата белешка за да го засеча точно, но за мен си е в нормите. При положение че сме 3-ма души с багаж, 160 магистрала и вече планинския там не мога да си хвана средна скорост заради неадекватните шофьори по пътя 

- ilianmilenin
- Мнения: 96
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
ДОБРО ИНФО МНОГО ВЯРНО!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
K написа:bulcore написа:Каквото и да правя при нормално шофиране под 8 градско не мога да сваля разхода. Изобщо не мога да си представя как шофирате за да постигнете такъв разход от 4-5 (градско)
Няма и как да го постигнеш, каквото и да правиш.
Качих се от AFN на AVF и първоначално шока беше голям, не можех да повярвам колко харчи тая кола. (прекалено много вярвах на заводските данни)
4-5 градско е абсурдно, ако вярвате на борда де. С AFN-a лятото в София съм правил 5,5/100 някъде, но реално беше литър нагоре.
А, и все пак нашите Пасати са по 1,5 тона, с по-лакоми мотори.
110ката може да се смъкне на реални 5,5л през лятото, ако си го поставиш за цел. Аз си карам нормално и повечето време в час пик, дава ми 5,8-6,2 реален разход в СФ. Зимата качва разбирасе

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
hooligan_sk написа:K написа:bulcore написа:Каквото и да правя при нормално шофиране под 8 градско не мога да сваля разхода. Изобщо не мога да си представя как шофирате за да постигнете такъв разход от 4-5 (градско)
Няма и как да го постигнеш, каквото и да правиш.
Качих се от AFN на AVF и първоначално шока беше голям, не можех да повярвам колко харчи тая кола. (прекалено много вярвах на заводските данни)
4-5 градско е абсурдно, ако вярвате на борда де. С AFN-a лятото в София съм правил 5,5/100 някъде, но реално беше литър нагоре.
А, и все пак нашите Пасати са по 1,5 тона, с по-лакоми мотори.
110ката може да се смъкне на реални 5,5л през лятото, ако си го поставиш за цел. Аз си карам нормално и повечето време в час пик, дава ми 5,8-6,2 реален разход в СФ. Зимата качва разбирасе



но това си е AHF-a



Re: Как да караме икономично TDi двигател?
Добре де нали в началото пише че е най-икономична когато държиш оборотите с най-голям въртящ момент. Еми това за моя трошляк са 2500 Rpm и са си 85 км/ч. 

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
alopoo написа:Добре де нали в началото пише че е най-икономична когато държиш оборотите с най-голям въртящ момент. Еми това за моя трошляк са 2500 Rpm и са си 85 км/ч.
Пич - нищо лично .... ама ти си по-габровец от габровците

Караш на прецедена мазнина , JP двигател /аха да стане TDI



Re: Как да караме икономично TDi двигател?
веселин написа:alopoo написа:Добре де нали в началото пише че е най-икономична когато държиш оборотите с най-голям въртящ момент. Еми това за моя трошляк са 2500 Rpm и са си 85 км/ч.
Пич - нищо лично .... ама ти си по-габровец от габровците![]()
Караш на прецедена мазнина , JP двигател /аха да стане TDI/ , а сега се чудиш на какви обороти да я караш
![]()
Пич, нищо лично ама тая кола я карам и на нафта понякога






-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
feikot написа:225/50/16 ,предни 2.4,задни 2.8
Що караш с различно напомшени гуми? На моя кошник на капачката на резервоара са еднакви стойностите за предни и задни винаги.
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
krasio00o написа:5-та предавка и 65км/ч=1200об/мин за ТДи Ъпсурт.Тази скорост натоварва трансмисията излишно.Дори града си карам на 3-та предавка на 2000об/мин = 50км/ч.Немисля,че разхода ми е висок гори ми около 7 градско и разполагам с максималния въртяш момент винаги.Моето мнение ,че тди-то си иска обороти.Рядко си карам колата под 1600-1700 об/мин и редовно я поразтривам.Един двигател кара ли се на ниски обороти се затъква.
Какво значи ЗАТЪКВА?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
myrshavija написа:feikot написа:225/50/16 ,предни 2.4,задни 2.8
Що караш с различно напомшени гуми? На моя кошник на капачката на резервоара са еднакви стойностите за предни и задни винаги.
Така са ми на капачката

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да караме икономично TDi двигател?
ping23 написа:krasio00o написа:5-та предавка и 65км/ч=1200об/мин за ТДи Ъпсурт.Тази скорост натоварва трансмисията излишно.Дори града си карам на 3-та предавка на 2000об/мин = 50км/ч.Немисля,че разхода ми е висок гори ми около 7 градско и разполагам с максималния въртяш момент винаги.Моето мнение ,че тди-то си иска обороти.Рядко си карам колата под 1600-1700 об/мин и редовно я поразтривам.Един двигател кара ли се на ниски обороти се затъква.
Какво значи ЗАТЪКВА?
затъкваш, несв. и затъкна, св.; какво.
1. Втъквам, забождам. Затъкна цветето в ревера си.
2. Запушвам, затварям (дупка, отвор и под. ). Затъкнаха дупката на дъното с парцал. – затъквам се/затъкна се. Задавям се от храна, която се спира на гърлото ми.
• Да се затъкнеш. Към алчен човек – да се задавиш.
• Затъква/затъкне ми се (нещо) на гърлото.
1. Някаква храна се спира на гърлото ми.
2. Не мога да преглъщам от напиращ плач.

Налягането - по-скоро ниското налягане на изгорелите газове в турбопътищата - води до натрупване на сажди в топлия охлюв - променливата геометрия - колекторни тръби - ката лизатор и т.н до правото черво

вследствие на запека - колата е като спъната

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта