


Турбо на VW Голф 2
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
има вариант с Boost Pin-a ... направи така ,че на ниските да няма гориво ,а на високите повече.Мисля ,че със шмиргела ще стане ама тогава ефекта ще е все едно караш бензинов автомобил ! Оправи си проблема ,а не колата мудна !
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Ами какъв е проблема в такъв случай, като налягането на турбото е нормално и помпата е стендирана и работи, пали на студено добре, само дето дюзите не са проверени.
Забравих дали съм споменал, (както пише в началото на темата), ама колата на ниски обороти (в смисъл до 4000 ли не знам точно), набира доста бързо на всички предавки, на 5-та изкачва без проблем баирите. Само ей това глъхнене дето се появява при последните обороти. Заради това на баира остава, не иска много да върви. И за това питам дали няма как да започва да прави налягане малко по-късно, примерно от 2500 об/мин, ама и максималното налягане да е пак 0,7-0,8 бара, за да има налягане до края на оборотите.
Също така ми беше интересно при SB, 1V, AAZ, дето са пак с ККК К14, някой да каже какво става там. Защото все пак една и съща турбина би трябвало да работи по един и същ начин, пък и SB/RA има по-голям въртящ момент и е по-мощен от останалите модели двигатели, в същото време има и по-голяма максимална скорост.
Забравих дали съм споменал, (както пише в началото на темата), ама колата на ниски обороти (в смисъл до 4000 ли не знам точно), набира доста бързо на всички предавки, на 5-та изкачва без проблем баирите. Само ей това глъхнене дето се появява при последните обороти. Заради това на баира остава, не иска много да върви. И за това питам дали няма как да започва да прави налягане малко по-късно, примерно от 2500 об/мин, ама и максималното налягане да е пак 0,7-0,8 бара, за да има налягане до края на оборотите.
Също така ми беше интересно при SB, 1V, AAZ, дето са пак с ККК К14, някой да каже какво става там. Защото все пак една и съща турбина би трябвало да работи по един и същ начин, пък и SB/RA има по-голям въртящ момент и е по-мощен от останалите модели двигатели, в същото време има и по-голяма максимална скорост.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
Колега гледам си от Разград.Ако случайно имаш идване към Русе ...звънни ми
... То това нещо трябва да се види ...така малко гадаене 


- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
vwpnss написа:Ами какъв е проблема в такъв случай, като налягането на турбото е нормално и помпата е стендирана и работи, пали на студено добре, само дето дюзите не са проверени.
Забравих дали съм споменал, (както пише в началото на темата), ама колата на ниски обороти (в смисъл до 4000 ли не знам точно), набира доста бързо на всички предавки, на 5-та изкачва без проблем баирите. Само ей това глъхнене дето се появява при последните обороти. Заради това на баира остава, не иска много да върви. И за това питам дали няма как да започва да прави налягане малко по-късно, примерно от 2500 об/мин, ама и максималното налягане да е пак 0,7-0,8 бара, за да има налягане до края на оборотите.
Също така ми беше интересно при SB, 1V, AAZ, дето са пак с ККК К14, някой да каже какво става там. Защото все пак една и съща турбина би трябвало да работи по един и същ начин, пък и SB/RA има по-голям въртящ момент и е по-мощен от останалите модели двигатели, в същото време има и по-голяма максимална скорост.
Тая турбина к14 дето си я сложил е ефективна в ниските обороти, тя е по малка следователно се развърта в ниските. Ако искаш по-голяма теглителна сила в високите ти трябва по-голяма турбина например к24.
Няма пълно щастие


-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Да, това е ясно за К14. Обаче как става при SB примерно да е по-мощен и да има по-голям въртящ момент, и по-голяма максимална скорост със същата турбина? Само с интеркойлера ли? Естествено и ГНП-то е с друга настройка, и там ли тръгва да прави налягане от 2000 об/мин. и после след 4000 об/мин. вече няма достатъчно налягане и малко заглъхва?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Интересното е, че всичките мотори имат макс въртящ момент при 2500 и макс конски сили при 4500.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
http://members.chello.nl/y.timmer1/
Да, за всички при 4500 об/мин. е максималната мощност. Обаче вижте за JR макс. въртящ момент е при 2600 об/мин, а при SB/RA го дават в граници от 2600 до 3000 об/мин. В другия раздел за среден разход дават SB/RA да е с малко по-висок разход, а JR е най-икономичен от останалите модели. Между другото в някой раздел имаше разлика за данните на SB и RA, а уж са напълно идентични, явно не са съвсем.
Ами за звука на дизела някой да каже, твърдо ли трябва да работи или меко?
Да, за всички при 4500 об/мин. е максималната мощност. Обаче вижте за JR макс. въртящ момент е при 2600 об/мин, а при SB/RA го дават в граници от 2600 до 3000 об/мин. В другия раздел за среден разход дават SB/RA да е с малко по-висок разход, а JR е най-икономичен от останалите модели. Между другото в някой раздел имаше разлика за данните на SB и RA, а уж са напълно идентични, явно не са съвсем.
Ами за звука на дизела някой да каже, твърдо ли трябва да работи или меко?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Знам само,че котката мърка с честота 22 херца, колкото ненатоварен дизелов мотор.
разбира се не става дума за предкамерен дизел.
но иначе като качи темп мене лично си ми харесва как меко работи старото wagen-че

но иначе като качи темп мене лично си ми харесва как меко работи старото wagen-че
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
по принцип конете са на 4200 оборота ,а не на 4500 и след тия около 4500 оборота нормално колата да заглъхне.Аз я изтървах веднъж до 5200 и колата все едно заби муцуна.Относно "малката" турбина "К14" аз на 4000 оборота имам достатъчно мощност дори се опитва на тия обороти да пренадува ... случва се нещо от сорта с пълна газ на 2200 имам 1.1 ,а на 4000 имам1.2 някой път и 1.3 стига ...Не мога да рзбера как става при вас обратното
. Колегата да провери хода на педала да не е малък ... т.е. да са ограничени високите обороти по от разно да спира да се развърта мотора !

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Знаеш ли като каза за ограничението на оборотите се сетих, че си мислех за това преди месец два, ама го отписах после. След като смениха втулките и уплътненията на помпата в Русе преди 3-4 години и я стендираха, като получихме помпата я монтирахме на колата и пали, върви, всичко точно. Обаче няколко дена по-късно баща ми намали оборотите малко, от тази шпилка дето си я оградил в червено. Обаче на годишния преглед дето закачат на клемите на акумулатора две щипки, съм гледал на апарата, че показва около 910 оборота, като форсира човека отива на 2000 и нещо.
То по педала за газта какво мога да разбера, няма луфт и свободен ход.
Има и друго: след помпата сменяхме жилото за газта, че беше се закъсало. Аз го смених, а после давах газ до край и баща ми го регулира. Ще обясните ли по-подробно какво мога да проверя.
Не знам защо става така, на байра на 2-ра стига 50 и започва да тъпче на едно място, а на равното е добре до 60 после глъхне до 75 някъде.
Вече май не пуши нищо, сигурно защото докато меря налягането съм издухал някакви боклуци от турбото и гърнетата
То по педала за газта какво мога да разбера, няма луфт и свободен ход.
Има и друго: след помпата сменяхме жилото за газта, че беше се закъсало. Аз го смених, а после давах газ до край и баща ми го регулира. Ще обясните ли по-подробно какво мога да проверя.
Не знам защо става така, на байра на 2-ра стига 50 и започва да тъпче на едно място, а на равното е добре до 60 после глъхне до 75 някъде.
Вече май не пуши нищо, сигурно защото докато меря налягането съм издухал някакви боклуци от турбото и гърнетата

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Щом налягането на турбото е в граници, значи ли, че горивото от нафтовата помпа е нормално настроено? Нали изгорелите газове зависят от изгореното количество гориво.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
Не мислиш правилно !
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Ами те изгорелите газове представляват всъщност и чистия въздух преминал през цилиндъра ако горивото не достига.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Турбо на VW Голф 2
vwpnss написа:Щом налягането на турбото е в граници, значи ли, че горивото от нафтовата помпа е нормално настроено? Нали изгорелите газове зависят от изгореното количество гориво.
това колко да ти помпи турината се настройва!
Примерно:Идва някой който разбира от ДВГ и ти прави турбото да ти помни до 1,5 бара вместо сегашните 0,7 без да пипате горивонагнетателната помпа мислиш ли,че съотношението гориво-въздух ще се запази....естествено,че НЕ.
При дизеловите двигатели се изисква съотношението да е 14 въждуш : 1гориво (поне на теория майче беше така),при всеки двигател се променя.
Някои "разбирачи" дигат налягането на турбото и пускат малко по-вече гориво,но ей така според пушека и миризмата на изгорелите газове и после чуваме "много пуши,а не върви".
Това е от мен надявам се да си разбрал смисъла,ако греша по-компетентните да ме поправят.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
това 14 към 1 е за бензинов мотор си мисля ... пробвай с нещо от сорта на 20 към 1 сток
.Относно увеличаването на бууста нещата са малко относителни.Ти ще пусниш бууст до 1.6 бара както казваш ,а то е прекалено много но с оригиналното гориво ще ги направиш на 4000 оборота
...ефекта е да е на 2000 оборота все пак търсим динамика
Кажи ми по какъв друг начин да направим горивната си смес на тези дизели без компютърно управление освен по мирис и пушек ????



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vanesto и 52 госта