Турбо на VW Голф 2
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
има вариант с Boost Pin-a ... направи така ,че на ниските да няма гориво ,а на високите повече.Мисля ,че със шмиргела ще стане ама тогава ефекта ще е все едно караш бензинов автомобил ! Оправи си проблема ,а не колата мудна !
			
									
									- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Ами какъв е проблема в такъв случай, като налягането на турбото е нормално и помпата е стендирана и работи, пали на студено добре, само дето дюзите не са проверени.
Забравих дали съм споменал, (както пише в началото на темата), ама колата на ниски обороти (в смисъл до 4000 ли не знам точно), набира доста бързо на всички предавки, на 5-та изкачва без проблем баирите. Само ей това глъхнене дето се появява при последните обороти. Заради това на баира остава, не иска много да върви. И за това питам дали няма как да започва да прави налягане малко по-късно, примерно от 2500 об/мин, ама и максималното налягане да е пак 0,7-0,8 бара, за да има налягане до края на оборотите.
Също така ми беше интересно при SB, 1V, AAZ, дето са пак с ККК К14, някой да каже какво става там. Защото все пак една и съща турбина би трябвало да работи по един и същ начин, пък и SB/RA има по-голям въртящ момент и е по-мощен от останалите модели двигатели, в същото време има и по-голяма максимална скорост.
			
									
										
						Забравих дали съм споменал, (както пише в началото на темата), ама колата на ниски обороти (в смисъл до 4000 ли не знам точно), набира доста бързо на всички предавки, на 5-та изкачва без проблем баирите. Само ей това глъхнене дето се появява при последните обороти. Заради това на баира остава, не иска много да върви. И за това питам дали няма как да започва да прави налягане малко по-късно, примерно от 2500 об/мин, ама и максималното налягане да е пак 0,7-0,8 бара, за да има налягане до края на оборотите.
Също така ми беше интересно при SB, 1V, AAZ, дето са пак с ККК К14, някой да каже какво става там. Защото все пак една и съща турбина би трябвало да работи по един и същ начин, пък и SB/RA има по-голям въртящ момент и е по-мощен от останалите модели двигатели, в същото време има и по-голяма максимална скорост.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
Колега гледам си от Разград.Ако случайно имаш идване към Русе ...звънни ми  ... То това нещо трябва да се види ...така малко гадаене
 ... То това нещо трябва да се види ...така малко гадаене 
			
									
										
						 ... То това нещо трябва да се види ...така малко гадаене
 ... То това нещо трябва да се види ...така малко гадаене 
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
vwpnss написа:Ами какъв е проблема в такъв случай, като налягането на турбото е нормално и помпата е стендирана и работи, пали на студено добре, само дето дюзите не са проверени.
Забравих дали съм споменал, (както пише в началото на темата), ама колата на ниски обороти (в смисъл до 4000 ли не знам точно), набира доста бързо на всички предавки, на 5-та изкачва без проблем баирите. Само ей това глъхнене дето се появява при последните обороти. Заради това на баира остава, не иска много да върви. И за това питам дали няма как да започва да прави налягане малко по-късно, примерно от 2500 об/мин, ама и максималното налягане да е пак 0,7-0,8 бара, за да има налягане до края на оборотите.
Също така ми беше интересно при SB, 1V, AAZ, дето са пак с ККК К14, някой да каже какво става там. Защото все пак една и съща турбина би трябвало да работи по един и същ начин, пък и SB/RA има по-голям въртящ момент и е по-мощен от останалите модели двигатели, в същото време има и по-голяма максимална скорост.
Тая турбина к14 дето си я сложил е ефективна в ниските обороти, тя е по малка следователно се развърта в ниските. Ако искаш по-голяма теглителна сила в високите ти трябва по-голяма турбина например к24.
Няма пълно щастие
 
  
- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Да, това е ясно за К14. Обаче как става при SB примерно да е по-мощен и да има по-голям въртящ момент, и по-голяма максимална скорост със същата турбина? Само с интеркойлера ли? Естествено и ГНП-то е с друга настройка, и там ли тръгва да прави налягане от 2000 об/мин. и после след 4000 об/мин. вече няма достатъчно налягане и малко заглъхва?
			
									
										
						- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Интересното е, че всичките мотори имат макс въртящ момент при 2500 и макс конски сили при 4500.
			
									
										
						- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
http://members.chello.nl/y.timmer1/
Да, за всички при 4500 об/мин. е максималната мощност. Обаче вижте за JR макс. въртящ момент е при 2600 об/мин, а при SB/RA го дават в граници от 2600 до 3000 об/мин. В другия раздел за среден разход дават SB/RA да е с малко по-висок разход, а JR е най-икономичен от останалите модели. Между другото в някой раздел имаше разлика за данните на SB и RA, а уж са напълно идентични, явно не са съвсем.
Ами за звука на дизела някой да каже, твърдо ли трябва да работи или меко?
			
									
										
						Да, за всички при 4500 об/мин. е максималната мощност. Обаче вижте за JR макс. въртящ момент е при 2600 об/мин, а при SB/RA го дават в граници от 2600 до 3000 об/мин. В другия раздел за среден разход дават SB/RA да е с малко по-висок разход, а JR е най-икономичен от останалите модели. Между другото в някой раздел имаше разлика за данните на SB и RA, а уж са напълно идентични, явно не са съвсем.
Ами за звука на дизела някой да каже, твърдо ли трябва да работи или меко?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Знам само,че котката мърка с честота 22 херца, колкото ненатоварен дизелов мотор.  разбира се не става дума за предкамерен дизел.
 разбира се не става дума за предкамерен дизел.
но иначе като качи темп мене лично си ми харесва как меко работи старото wagen-че
			
									
										
						 разбира се не става дума за предкамерен дизел.
 разбира се не става дума за предкамерен дизел.но иначе като качи темп мене лично си ми харесва как меко работи старото wagen-че
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
по принцип конете са на 4200 оборота ,а не на 4500 и след тия около 4500 оборота нормално колата да заглъхне.Аз я изтървах веднъж до 5200 и колата все едно заби муцуна.Относно "малката" турбина "К14" аз на 4000 оборота имам достатъчно мощност дори се опитва на тия обороти да пренадува ... случва се нещо от сорта с пълна газ на 2200 имам 1.1 ,а на 4000 имам1.2 някой път и 1.3 стига ...Не мога да рзбера как става при вас обратното  . Колегата да провери хода на педала да не е малък ... т.е. да са ограничени високите обороти по от разно да спира да се развърта мотора !
 . Колегата да провери хода на педала да не е малък ... т.е. да са ограничени високите обороти по от разно да спира да се развърта мотора !
			
									
										
						 . Колегата да провери хода на педала да не е малък ... т.е. да са ограничени високите обороти по от разно да спира да се развърта мотора !
 . Колегата да провери хода на педала да не е малък ... т.е. да са ограничени високите обороти по от разно да спира да се развърта мотора !- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Знаеш ли като каза за ограничението на оборотите се сетих, че си мислех за това преди месец два, ама го отписах после. След като смениха втулките и уплътненията на помпата в Русе преди 3-4 години и я стендираха, като получихме помпата я монтирахме на колата и пали, върви, всичко точно. Обаче няколко дена по-късно баща ми намали оборотите малко, от тази шпилка дето си я оградил в червено. Обаче на годишния преглед дето закачат на клемите на акумулатора две щипки, съм гледал на апарата, че показва около 910 оборота, като форсира човека отива на 2000 и нещо.
То по педала за газта какво мога да разбера, няма луфт и свободен ход.
Има и друго: след помпата сменяхме жилото за газта, че беше се закъсало. Аз го смених, а после давах газ до край и баща ми го регулира. Ще обясните ли по-подробно какво мога да проверя.
Не знам защо става така, на байра на 2-ра стига 50 и започва да тъпче на едно място, а на равното е добре до 60 после глъхне до 75 някъде.
Вече май не пуши нищо, сигурно защото докато меря налягането съм издухал някакви боклуци от турбото и гърнетата
			
									
										
						То по педала за газта какво мога да разбера, няма луфт и свободен ход.
Има и друго: след помпата сменяхме жилото за газта, че беше се закъсало. Аз го смених, а после давах газ до край и баща ми го регулира. Ще обясните ли по-подробно какво мога да проверя.
Не знам защо става така, на байра на 2-ра стига 50 и започва да тъпче на едно място, а на равното е добре до 60 после глъхне до 75 някъде.
Вече май не пуши нищо, сигурно защото докато меря налягането съм издухал някакви боклуци от турбото и гърнетата

- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Щом налягането на турбото е в граници, значи ли, че горивото от нафтовата помпа е нормално настроено? Нали изгорелите газове зависят от изгореното количество гориво.
			
									
										
						- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
Не мислиш правилно !
			
									
										
						- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Ами те изгорелите газове представляват всъщност и чистия въздух преминал през цилиндъра ако горивото не достига.
			
									
										
						- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Турбо на VW Голф 2
vwpnss написа:Щом налягането на турбото е в граници, значи ли, че горивото от нафтовата помпа е нормално настроено? Нали изгорелите газове зависят от изгореното количество гориво.
това колко да ти помпи турината се настройва!
Примерно:Идва някой който разбира от ДВГ и ти прави турбото да ти помни до 1,5 бара вместо сегашните 0,7 без да пипате горивонагнетателната помпа мислиш ли,че съотношението гориво-въздух ще се запази....естествено,че НЕ.
При дизеловите двигатели се изисква съотношението да е 14 въждуш : 1гориво (поне на теория майче беше така),при всеки двигател се променя.
Някои "разбирачи" дигат налягането на турбото и пускат малко по-вече гориво,но ей така според пушека и миризмата на изгорелите газове и после чуваме "много пуши,а не върви".
Това е от мен надявам се да си разбрал смисъла,ако греша по-компетентните да ме поправят.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
това 14 към 1 е за бензинов мотор си мисля ... пробвай с нещо от сорта на 20 към 1 сток  .Относно увеличаването на бууста нещата са малко относителни.Ти ще пусниш бууст до 1.6 бара както казваш ,а то е прекалено много но с оригиналното гориво ще ги направиш на 4000 оборота
 .Относно увеличаването на бууста нещата са малко относителни.Ти ще пусниш бууст до 1.6 бара както казваш ,а то е прекалено много но с оригиналното гориво ще ги направиш на 4000 оборота   ...ефекта е да е на 2000 оборота все пак търсим динамика
  ...ефекта е да е на 2000 оборота все пак търсим динамика  Кажи ми по какъв друг начин да направим горивната си смес на тези дизели без компютърно управление освен по мирис и пушек ????
Кажи ми по какъв друг начин да направим горивната си смес на тези дизели без компютърно управление освен по мирис и пушек ????
			
									
										
						 .Относно увеличаването на бууста нещата са малко относителни.Ти ще пусниш бууст до 1.6 бара както казваш ,а то е прекалено много но с оригиналното гориво ще ги направиш на 4000 оборота
 .Относно увеличаването на бууста нещата са малко относителни.Ти ще пусниш бууст до 1.6 бара както казваш ,а то е прекалено много но с оригиналното гориво ще ги направиш на 4000 оборота   ...ефекта е да е на 2000 оборота все пак търсим динамика
  ...ефекта е да е на 2000 оборота все пак търсим динамика  Кажи ми по какъв друг начин да направим горивната си смес на тези дизели без компютърно управление освен по мирис и пушек ????
Кажи ми по какъв друг начин да направим горивната си смес на тези дизели без компютърно управление освен по мирис и пушек ????Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта
 
			    
  

