
AHF масло YACCO или MOTUL
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
И какво значение има как са произведени.Нали имат необходимата спецификация вискозитет обозначен с 5-ица за студено време
.Иначе аз питах защо да не се копува от магазина където е посочен в линка(този от платените обяви),че аз последния път взех от там?

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
Прати лично съобщение на kn9453 и го питай защо да не купуваш от там !!!
Кастрол в сива кутия със щампи на VAG - отиди в Порше Изток и питай за цена !!!
а ти ги питай за числата за джакпота !

Кастрол в сива кутия със щампи на VAG - отиди в Порше Изток и питай за цена !!!

а ти ги питай за числата за джакпота !

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
Rabbit_TDI написа:И какво значение има как са произведени.Нали имат необходимата спецификация вискозитет обозначен с 5-ица за студено време.Иначе аз питах защо да не се копува от магазина където е посочен в линка(този от платените обяви),че аз последния път взех от там?
Е то ако става въпрос такааа не само че не е синтетика или хидрокрак ми има и полу синтетика 5w40... примери много... така че грешно заключение

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
Jivko7777 написа:не само че не е синтетика или хидрокрак ми има и полу синтетика 5w40...
Въпросът ми пак важи - какво ме бърка след като отговаря на дадения VW Norm (предполага се че той покрива критерия за устойчивост на работна температура) и е с въпросния вискозитет подпомагащ работата при старт?
веселин написа:Кастрол в сива кутия със щампи на VAG - отиди в Порше Изток и питай за цена !!!![]()
Знам колко струва там (знам и какви мега надценки си слагат там) - това какво общо има?Има ли нещо друго което трябва да знам за въпросния търговец - не схващам защо на ЛС след като маса хора от форума копуват от там - ако продава ментета е редно да се знае.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
Защото именно той твърди това в мнението си ....
затова на лично - може и да не чете тази тема знам ли
айде лека , че заспивам
затова на лично - може и да не чете тази тема знам ли
айде лека , че заспивам
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
няма значение какво е маслото, дали е пълна синтетика, х.кр и т.н. важното е, НАЙ-ВАЖНОТО Е!!! да е оригинално и да отговаря на спецификацията която трябва. Другото най-важно нещо е, да го сменяте на време както си пише, лично аз и съветвам, да си сменя маслото с филтър разбира се на 10к. км. ако карате предимно градско, може и 8, а ако пък само извън градско може и до 15 или 20, ако използвате лонг лайф масло, но аз не бих отишъл до 30к. както пишат производителите, просто е ненужен риск според мен.
Разбира се за предпочитане са пълните синтетики. има такива от различни вискозитети масла, просто трябва да се четат тяхните описания за техники на безопастност, където пише базовото масло. мобил 1 серията е пълна синтетика, яко - вх 600 и 1000 също. мотул мисля че са само тези с естерни смеси или изцяло естерни. кастрол мисля че имаше някое рейсинг масло но не съм се впускал в подробности да проверя. Равенол също имат цял раздел пълни синтетики, които си пише на бутилките - вол синтетиш. Германия е единствената страна в европа на която трябва да се пише базовото масло, аджеба - пълна синтетика или хидро крак. Аз масла си купувам само от там..
Разбира се за предпочитане са пълните синтетики. има такива от различни вискозитети масла, просто трябва да се четат тяхните описания за техники на безопастност, където пише базовото масло. мобил 1 серията е пълна синтетика, яко - вх 600 и 1000 също. мотул мисля че са само тези с естерни смеси или изцяло естерни. кастрол мисля че имаше някое рейсинг масло но не съм се впускал в подробности да проверя. Равенол също имат цял раздел пълни синтетики, които си пише на бутилките - вол синтетиш. Германия е единствената страна в европа на която трябва да се пише базовото масло, аджеба - пълна синтетика или хидро крак. Аз масла си купувам само от там..

- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
Mit HC-Synthese е полусинтетично,и пак ли по хидрокрек технология ?
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
Щом има HC значи е хидрокрек
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
Благовест написа:Щом има HC значи е хидрокрек
точно така и не е синтетика!
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
Jivko7777 написа:Благовест написа:Щом има HC значи е хидрокрек
точно така и не е синтетика!
Добре,някой ще се наеме ли да обясни по подробно за тези масла по хидрокрек технология,какви са плюсовете и какви са минусите от използването им ?
То е ясно,че са минерални масла и преработени до полусинтетични и синтетични,но едно не разбрах вредни ли са за мотора или не,или това е една по нова технология която все още не е ясна за повечето хора тук който пишат какво са чули или прочели,и последствията за повечето който карат с подобно масло и четат темата не им е ясно дали е вредно или не,и ако не е толкова вредно какви са последствията и има ли изобщо ? ? ?
Нека бъде обяснено по конкретно и подробно от някой който наистина е запознат...
И колегата "ACE" който продава масла би трябвало нещо да знае по въпроса

- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
Синтетичните моторни масла, които се срещат на пазара, независимо от името си също са петролен продукт. Те се получават обаче от най-чистития продукт на фракционирането на петрола - газта (пропан и бутан). Чрез синтез, от газта се получават полиалфаолифини (Polyalphaolifins или ПАО), които са основата съставка по която едно синтетично масло се различава от минерално.ПАО подобряват значително вискозитета при различни температурни режими. Също така ПАО са химически по-стабилни от съставките на минералното масло и са по-малко склонни да образуват агресивни разпадни продукти.
Разбира се, ПАО не са единствената съставка на синтетичното масло, но за други няма да става дума за сега.
Значи с прости думи, синтетичните масла са създадени да си вършат работата, без да носят ненужните или дори вредни качества на минералните масла. Също така е възможно постигане на качества, които са непостижими с минералните масла.
Недостатък на тези съставки е известната им агресивност към някои материали използвани в направата на уплътнения и гарнитури (примерно корк). От много години обаче производителите не използват такива материали.
Има и още една категория масла, за които производителите упорито се опитват да ни убедят, че са синтетични. Т.е. не, че ги наричат директно "синтетични", щото ще ги пляскат през ръцете, но примерно слагат имена на продукта, които подсказват, че това е синтетика (примерно нещо от типа "едикакво си Syntec").
Става въпрос за т.нар Хидрокрек масла. Хидрокрекинга е химичен процес при който съставките на минералното масло се модифицират тотално с цел да се подобрят качествата им. С две думи, това са минерални масла, макар и с по-добри качества от обикновените минерални. Чрез хидрокрек производителите постигат свойства, каквито до скоро бяха възможни само с напълно синтетични масла, а в някои случаи могат дори да превъзхождат чистата синтетика.
Разбира се, ПАО не са единствената съставка на синтетичното масло, но за други няма да става дума за сега.
Значи с прости думи, синтетичните масла са създадени да си вършат работата, без да носят ненужните или дори вредни качества на минералните масла. Също така е възможно постигане на качества, които са непостижими с минералните масла.
Недостатък на тези съставки е известната им агресивност към някои материали използвани в направата на уплътнения и гарнитури (примерно корк). От много години обаче производителите не използват такива материали.
Има и още една категория масла, за които производителите упорито се опитват да ни убедят, че са синтетични. Т.е. не, че ги наричат директно "синтетични", щото ще ги пляскат през ръцете, но примерно слагат имена на продукта, които подсказват, че това е синтетика (примерно нещо от типа "едикакво си Syntec").
Става въпрос за т.нар Хидрокрек масла. Хидрокрекинга е химичен процес при който съставките на минералното масло се модифицират тотално с цел да се подобрят качествата им. С две думи, това са минерални масла, макар и с по-добри качества от обикновените минерални. Чрез хидрокрек производителите постигат свойства, каквито до скоро бяха възможни само с напълно синтетични масла, а в някои случаи могат дори да превъзхождат чистата синтетика.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
в интернет има всичкоPirogov написа:tdi fen е това се казва обяснение!
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
tdi fen написа:в интернет има всичкоPirogov написа:tdi fen е това се казва обяснение!
Сега ако кажеш и точно кои марки са хидро и кои истинска синтетика.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: YACCO или MOTUL ( AHF )
K написа:tdi fen написа:в интернет има всичкоPirogov написа:tdi fen е това се казва обяснение!
Сега ако кажеш и точно кои марки са хидро и кои истинска синтетика.
Повечето марки имат и от двата - както писаха по-горе само с внимателно четене можеш да ги различиш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта