Голямо благодаря на Дани от Монтана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот masterixx » Съб 25 авг 2012 20:07


morfei1 написа:
@masterixx, не че имам нещо против теб и избора ти на сервиз, но или говориш с конкретни имена, цифри и т.н.т или си поредния глас в постинята, който туко тъй се пръква в темата на Вентоман, обяснявайки ни колко е доволен он него mhihi


От цялата тема май само аз и Бора99 сме ходили при Вентоман - изобщо не знам, защо пишеш тук.

Изрично подчертах, че не защитавам Вентоман за случая с Бора99, защото не знам какво е станало и не мога да разсъждавам като теб по думи на други и преразкази. Описах при мен какво се счупи и как излезна колата от сервиза на Вентоман. Ако има някакви проблеми вбъдеще, ще напиша и тях.




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 20:14


Морфейчо, какво стана бе? Видя ли сега кой и колко пъти е свалял помпата на човека? Май е крайно време да спреш да си съчиняваш :) .

Добре, сега Вальо трябва да потвърди за цената на авансатора и дали помпата вторият път си е тръгнала с първият ти авансатор за който той е казал, че е неработещ. Защото аз това което знам е, че при този от гара Яна са сложили друг авансатор и са установили, че проблема не е от авансатора. После са били върнали този с който помпата е отишла при тях (моят). В тази история твоят, първият авансатор не беше споменат.

Ако тук се окаже, че моят авансатор в момента е в теб и работещ и се разберете за една и съща цена с Вальо за него - коректно би било от моя страна да си го взема. Така и ще направя, но пак казвам - ако Вальо се включи и потвърди написаното от теб и се разберете за една и съща цена.

И общо какво излиза - че сумарно, за всичко при Вальо си оставил 900лв. Така ли е? И върнаха ли ти вече 200 от тях?

Да, може да каже и за софтуера кой път какви проблеми е имало. Защото единият от всичките пъти аз съм бил там и на място съм правил разни неща по софтуера. Ама не помня :) . Клиентът ме знае кой съм, авно ме е виждал и преди и може да каже кога съм бил там и кога за първи път сме сложили мой софтуер - когато сме се видели. И дали преди това също му е бил сменян софтуера. Ако да - всичко излиза, че е както съм го написал по-горе.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Съб 25 авг 2012 21:34


morfei1 написа:Сега остава да разсеяш и съмненията:

Твоята кола, преди година, когато си ходил за пръв път при Вентоман, преди това или след това, някога слагано ли е чип от Богомил, било той за палене-претрисане или и увеличение на мощността, че се е наложило намесата и корекцията на колегата Brum, с влошаващ резултат за съжаление?

Интересува ме чип който е монтиран от Богомил или някой от неговите представители, останалите са си просто копи-пейст :!:



Значи единственото чипосване го направи Вальо миналата година през есента. Причината беше да се оправи появилото се претрисане, а то се появи веднага като си тръгнах от Вальо след втория ремонт на помпата, при спирането на светофара, а на следващия ден, сутринта когато я запалих студена си тресеше доста. До тогава не претрисаше, а само зимата и то слабо, когато бяха ниски температурите. Обадих се на Вальо, той каза, маховика ти е отишъл. Не след дълго забелязах ниските обороти, на Ваг ком - 820. Тогава вече отидох пак при Вальо и ми чипоса колата за да се оправят претрисанията, ниските обороти, а с това и оправяне на топлия старт. Само да поясня отново, преди да стане проблема с помпата, нямах ядове с маховика, претрисаше много слабо и то при ниски температури. Сега вече ми е ясно, че претрисанията, появили се веднага след втория ремонт на помпата са от ниските обороти, които пък са причината за бързото скапване на маховика, защото това тресене за 10-на дни се засили доста, та се стигна до там, при палене студена да натискам газта до достигане на 1050 и нагоре обороти за да не претриса толкова. След чипосването, претрисанията намаляха доста, но пък се появи срива на оборотите! Вальо каза, че след като сменя маховика, проблемите ще изчезнат. Смених маховика, но проблема с пропадането на оборотите остана....


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 22:24


Надявам се не си решил, че някой със софтуер ти е скапал маховика. При все, че и преди това е претрисал.

При първото слагане на софтуер на колата ти аз бях ли там? Това е важното за да стане ясно дали първите ти чипове са били от мен или не са били от мен.

А за авансатора и изолацията на кабелите - Вальо слага термосвиваем шлаух. При второто ходене не е бил термосвиваем шлаух, а изолирбанд. На кабелите за авансатора. Поне аз така знам от него. Сега е момента да кажеш така ли е било или не. И ако да - защо е било така.

И пак питам - колко пари са ти вземани общо за ремонтите при Вальо. Защо упорито премълчаваш?

А към Морфей - всеки всичко ли трябва да прави сам? Примерно помпите. Решил е, че ще я ремонтира друг - друг я е ремонтирал. Не виждам какъв е проблема с това. Онези 130лв дето собственика ги споменава за ремонта на помпата (за който бил натоварен 500лв) не могат дори да покрият частите включени в този ремонт.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Нед 26 авг 2012 0:09


brum написа:Надявам се не си решил, че някой със софтуер ти е скапал маховика. При все, че и преди това е претрисал.

При първото слагане на софтуер на колата ти аз бях ли там? Това е важното за да стане ясно дали първите ти чипове са били от мен или не са били от мен.

А за авансатора и изолацията на кабелите - Вальо слага термосвиваем шлаух. При второто ходене не е бил термосвиваем шлаух, а изолирбанд. На кабелите за авансатора. Поне аз така знам от него. Сега е момента да кажеш така ли е било или не. И ако да - защо е било така.

И пак питам - колко пари са ти вземани общо за ремонтите при Вальо. Защо упорито премълчаваш?

А към Морфей - Онези 130лв дето собственика ги споменава за ремонта на помпата (за който бил натоварен 500лв) не могат дори да покрият частите включени в този ремонт.



Отговарям ти последователно на четирите въпроса.

1. Значи когато Вальо работеше по помпата и в двата случая, ти не беше там. Видях те на следващото идване след като Вальо ми сложи софтуера, чиповете, защото след чипосването оборотите не можеха да се вдигнат повече от 860 и имаше проблем с вървежа. Тогава Вальо свали компютъра и влезе в гаража, след малко ти дойде, явно те беше извикал, защото ти дойде с пасата и влезе при него в гаража, като държеше лап топ. След известно време Вальо излезе, сложи компютъра и каза, че е сложил някакви подложки на чиповете за да подържа 903 оборота. Запалих колата, оборотите бяха 903, почакахме няколко минути да видим как ще работи, аз излязох от колата и тя както си работеше изведнъж се разтресе много силно цялата и аз бързо скочих вътре и я изгасих. Запалих я пак, поработи известно време и пак започна да тресе силно и аз отново я изгасих. След като я закачихме на Ваг ком се оказа, че както си работи на 903 оборота след 2-3 минути изведнъж оборотите пропадат и отиват на 820. Тогава с вагкома Вальо качи началните обороти на 940, та като паднат с 80 оборота да идат на 860 и така си тръгнах пак със същите 860 оборота с които си дойдох. Цял месец така я карах, колата продължаваше да не работи както трябва и като вдигна над 100 км в час започва да се чува едно бучене от двигателя и няма тяга. След като мина месец време, оборотите започнаха да падат пак на 820 и пак ходене до Вальо и т.н. и т.н.

2. Ами точно аз не мога да ти кажа кабелите какви са били, но не знам вече как по-подробно да ти обясня останалото. Айде пак. Първия ремонт на помпата беше направен от Владо помпаджията, неговия съсед по гараж. Вальо взе ремонтираната от Владо помпа и отиде някъде с нея, после каза, че е продухал с топъл въздух. помпата като я донесе беше топла. Вальо е сложил авансатора и е монтирал помпата, а не аз. И не знам защо ме питаш такива подробности, които няма как да ги знам. При втория ремонт, същия този Владо след като Вальо я демонтира, взе помпата и я занесе при своя приятел. Там явно след като са сменили авансатора на Вальо и са сложили моя, са увили кабелите с изолирбанд, а не с термосвиваем шлаух.

3. Нищо не съм премълчавал, многократно написах отделните суми, общо 1050 лв, а даже и Морфей я написа.

4. Колега ти не четеш това което съм написал, а само питаш, ами прочети. Писал съм го вече няколко пъти. Упътиха ме към този Владо помпаджията, съседния гараж на Вентоман, оттатък металната ограда. Човекът беше разглобил една помпа и работеше по нея. Оказа се моята, когато го попитах колко му струва работа, той каза 70 лева, частите са 50 лева, даже с неговата кола на следващия ден ходихме да ги вземем, плати пред мене 50 лева за тях, а ти ми говориш, че 500 лв не могат да покрият части, струващи 50 лева. scare Вальо ми взе 500 лева за ремонта на помпата и частите. Отделно 200 лева за сваляне и качване на помпата, вярно 2 пъти направи това упражнение, но вината не беше моя. Впоследствие пък се оказа, че при настройките след втория ремонт оборотите паднаха и не могат да бъдат качени повече от 860 и при повторното ходене при Вальо да оправи тези обороти и лошия вървеж на колата, тогава за пръв път те видях, както писах по горе.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Нед 26 авг 2012 8:23


Добре, значи си имал софтуер от преди моя, щото както то казах по-горе - първият ти софтуер от мен е бил този когато аз съм бил там. А т'ва за подложките на чиповете - не си разбрал нещо :) . Подложките се слагат когато чипа не прави добър контакт в цокъла. И нямат нищо общо с оборотите.

За тези 70лв за части - толкова е само буталото на авансатора. В тези пари за части липсват гарнитурите, двете втулки и качването на стенд на помпата за проверка на работата на авансатора. Дори само пълният комплект гарнитури са повече пари. Явно и Вальо нещо е свършил по помпата и той ще каже най-добре как е образувана цената.

Щом си оставил 1050лв - кажи на кое ходене по колко си оставял и за какво, защото се получава разминава с това което до тук успях да разбера.

За кабелите - Вальо каза, че вторият път като си отишъл при него преди да свали помпата вече е било пипано там и изолацията на запоените от него кабели на авансатора е била сменяна. Или някой е пипал там, или аз нещо не съм разбрал. Той задавал ли ти е някакъв въпрос за тази изолация или това сега го чуваш за първи път?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Нед 26 авг 2012 10:25


Абе бръм ти добре ли си бе пич?

Човека ти пише, че и двато пъти работено по помпата си бил там, единствения софтуер е слаган от вентоманеце, а ти стигна до извода, че софта е пипан преди това?

Ясно стана, че с внтомананеца си правите някви врътки, лошото е явно,че и теб замаява -авансьора на теб го плаща 100, а от момчето взема 200. Софта на богомил е абсолютна измислица.

Авансьора е твой. Бъди пич, вземи си авансьора и върни парите на момчето.
.
Стига си измисляте истории за изолации и т.н.т

Имало е пазарлък за за помпата и щом се е навил,значи го устроива . Свалена е втори път, пари не сте взема ок. Сега е редно да си върнете парите за здравия авансьор. Върна си парите за софта, понеже нищо не беше направил - ок.

Ако не беше станала дандания, а това беше останала просто една тема за дани, щяхте ли да върнете парите за чипа, от които полза е нямало никаква?


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот frec » Нед 26 авг 2012 11:12


brum написа:Нито един въпрос не виждам, но пък виждам, че някой неща не си ги разбрал.

Колата е отишла първи път при Вальо. Помпата е свалена, била е с раздробено бутало на авансатора, авансатор пълен със стружки. Последвал е ремонт - авансатор втора ръка, ново бутало, нови две втулки, райбероване за тези две втулки, коплект от всички гарнитури на помпата, след ремонта качване на помпата на стенд за проверка дали авансатора работи коректно, качване на помпата обратно на колата и в началото е работела. Появил се е проблем пак след 10тина километра (като се е качил на магистралата). Този ремонт на помпата до колкото разбрах аз е струвал 700лв.

Нещо се е случило с помпата след това, не е ясно къде и какво, но Bora99 ще каже. Случило се е, защото явно някой е пипал и изолацията на авансатора е сменена.

Второ ходене при Вальо - помпата пак с неработещи аванси. Отново е минала през сваляне, качване, проверка и е открито, че е имало стружка при авансатора. И затова не са работили авансите. Помпата е почистена и качена обратно. До колкото аз разбрах след това с помпата проблеми не е имало. Останали са проблеми породени от моя софтуер.

След това къде е ходил и какво е станало с помпата предлагам да каже колегата, защото ме сънява да са му я сваляли пак ако е работела. Ако не е работела - явно нещо от тия неща дето съм написал по-горе не е вярно. Искам и аз да знам кое как е, затова питам собственикът на колата - той знае най-добре и той може да каже най-добре.

И точно защото искам да разбера какво се е случли почнах да приличам на защитник на Вальо. А не е така. Ако се окаже, че някъде нещо е объркал с помпата коректно е, да си поеме отговорността.


Извинявай ама принципно е по-коректно като видят че е зле частта в който и да е сервиз да ти кажат орентировъчни цени за нова и за ремонт. При цена на ремонт - 700 лв и то с части 2ра употреба и гаранция 0 - доста хора биха предпочели друг вариант - дори нова. На мен така ми "ремонтираха" стартер, при което настана скандал след това. 300 лв за ремонт. Сменили били всичко. Па кво ма интересува - те могат и всичко да сменят и пак да не стане (както по нататък се оказа). И в моя случай си увиснах с 300 лв. - майната му и на парите ама разкарване и нерви и т.н. не си струва някак. Аз повече в същия сервиз няма да ида за ремонт. Та не знам как печелят клиенти след цялата работа - или просто разчитат че друг ще иде вместо мен


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Нед 26 авг 2012 12:32


morfei1 написа:Абе бръм ти добре ли си бе пич?

Човека ти пише, че и двато пъти работено по помпата си бил там, единствения софтуер е слаган от вентоманеце, а ти стигна до извода, че софта е пипан преди това?


Ти тъп ли си или не разбираш български? И двата пъти НЕ съм бил там. Появил съм се при следващо идване.

Bora99 написа:...
Отговарям ти последователно на четирите въпроса.

1. Значи когато Вальо работеше по помпата и в двата случая, ти не беше там.
...


Другото е, е цена от 200лв е абсурдна за авансатор. Та от там подлагам на съмнение всичко останало като цени което Bora99 казва. Няма как да е 130лв тоя ремонт, при все, че бутало е ~70лв, втулки са ~40лв, стенда на помпата и той не е едноцифрена сума. Само това подминава 130лв.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Нед 26 авг 2012 13:27


brum написа:
morfei1 написа:Абе бръм ти добре ли си бе пич?

Човека ти пише, че и двато пъти работено по помпата си бил там, единствения софтуер е слаган от вентоманеце, а ти стигна до извода, че софта е пипан преди това?


Ти тъп ли си или не разбираш български? И двата пъти НЕ съм бил там. Появил съм се при следващо идване.

Bora99 написа:...
Отговарям ти последователно на четирите въпроса.

1. Значи когато Вальо работеше по помпата и в двата случая, ти не беше там.
...


Другото е, е цена от 200лв е абсурдна за авансатор. Та от там подлагам на съмнение всичко останало като цени което Bora99 казва. Няма как да е 130лв тоя ремонт, при все, че бутало е ~70лв, втулки са ~40лв, стенда на помпата и той не е едноцифрена сума. Само това подминава 130лв.




Значи ти не си бил там при двата ремонта на помпата, но когато дойде за да се оправят тези ниски обороти, какво направи, получи се това разтрисване, което го описах и от тогава стана тоя срив на оборотите. След втория ремонт на помпата оборотите се оказаха 820, така карах месец, говорих с Вальо, той каза че стрелката ми показвала грешно и т.н да не се повтарям. Отидох при Дани, както вече писах и той с вагкома успя да ги вдигне до 860, но каза, повече не могат да се вдигнат с Ваг кома, трябва да се свали компютър и да се пренапишат чиповете, но иди при човека, който ти е правил софтуера, демек Вальо да си оправи нещата. Попитах го ако той ми свали компютъра и оправи тоя софтуер, колко ще ми струва, каза 200 лв и аз се отказах, тук направих грешка, трябваше да ги дам тия пари и главоболията ми щяха да са по-малко. След това отидох при Вальо и му казах, че съм ходил при Дани от Монтана, но човекът успя да вдигне оборотите до 860 и каза, че повече с Вагкома не може да се вдигнат. Вальо и той опита, но не се получи. Каза ми, че ще говори с негов приятел, бил много добър, явно ставало въпрос за тебе. След известно време пак отидох до София и тогава те видях, както описах в предишния си пост. Но сега се сещам, че след като стана това силно разтрисане, направо колата подскачаше, и аз я угасих, та тогава си спомням, че ти излезе от гаража на Вальо, той те попита нещо, беше нещо доста смутен от случая, ти му отговори и бързо си тръгна, като ни остави да се чудим какво да правим, тогава след редица експерименти, Вальо нагласи оборотите на 940, та като се получи срива да паднат на 860 и така си тръгнах, както казах със същите обороти, но с това пропадане, като запали е 940 оборота и след 3 мин. работа изведнъж паднат на 860. След време почнаха да пропадат на 820. Тук е тънкия момент с твоя софтуер, който ми донесе толкова проблеми и главоболия, а ти ме питаш за някакъв изолирбанд. Пак ти казвам авансатора, който ми даде Вальо му платих 200 лева. сега за стенда на помпата не знам къде е ходил Вальо след първия ремонт, след второто сваляне, Владо помпаджията я занесъл при Иван на гара Яна и там явно са я стендвали, попитах Владо колко да му дам, когато донесе помпата, той каза нищо не струва, явно му беше неудобно заради повторното явяване на проблема. Тогава с голям зор го накарах да вземе 20 лв поне да си покрие разходите на колата си. Значи беше редно Вальо да ми каже кое колко струва, ремонта толкова, частите толкова, стендването струва толкова, а той ми каза ремонта по помпата с частите струва 500 лв. така и съм го написал.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Нед 26 авг 2012 14:35


Току що говорих със съседа на Вальо да питам колко би струвал този ремонт с наличен работещ авансатор ако горовим за най-оптимистичният случай (само смяна на буталото). И цифрата е над 130лв.

Авансатора който си взел от Вальо не може да бил 200лв или поне аз за такава цена не знам. Имам някакъв много бегъл спомен за 80лв, обаче не съм сигурен. Но със сигурност няма да е бил 200лв, щото съвест имам и аз ако чуя такава цифра за авансатора - нещата няма да останат така. Все пак помпа в моргата е 250-300 лева. А и ти това го знаеш - било ти е казано, че ремонта ще е скъп и с помпа от моргата нещата ще са по-евтини, но си предпочел да ти оправят твоята помпа.

За този авансатор дето морефей по-горе разправя да си го взема - как да разбера, че това е моят авансатор и е работещ? На честна дума от теб - няма да е. За да ти проверя твърденията за цените на Владо се стигна, че да се обаждам и да разигравам цирк, но като резултат от това разбрах, че някой неща не са както ги пишеш.

Също сваляне/качване на помпа при Вальо е ~100лв и той каза, че няма как да е било 200 лева.

Пак питам - тези 150лв дето са ти взели последно за какво са ги взели?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Нед 26 авг 2012 15:37


Морфейчо, изнервяш. И си жалък. Не знам какво удоволстие ти доставя да чоплиш, на аз до сега подходих крайно коректно към Bora99. Подлагам на съмнение думите и на 2мата. Затова звъннах на Владо да проверя цените при него и се получи разминаване между това което Bora99 казва и това което Владо казва. Мисля, че с това достатъчно се намесих и не виждам смисъл повече да се занимавам при все, че установиих, че някой неща не са така както Bora99 е написал.

От друга страна към мен виждам само нападки от твоя страна. А ти си никой тук. Не разбирам защо така се пениш. Не знам кое не ти стана ясно, но се опитах да застана като парламентьор между двамата и да изчистя случея.

За авансатора подлагам на съмнение и на 2мата думите. Но както казах - аз 200лв за авансатор не съм видял. Честно казано не се чувствам длъжен да върна нищо, но ако изчистят детайлите около тоя авансатор ще върна за него парите дето аз съм взел. Или парите които Bora99 поиска - 100лв. Повече от това може да търси от Вальо, щото аз повече от това не съм видял.

Не се чувствам длъжен точно на теб да обяснявам нещо за софтуер. Bora99 е за сега едиснтвеният човек недоволен от мен. И беше компенсиран до колкото знам.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Нед 26 авг 2012 16:16


Когато получа от теб искренно извинение за грубото отношение :) . И както писах по-горе - да се разберат с Вальо колко точно е платил за авансатора и да каже тия 150лв дето се губят кога ги е дал и за какво. Щото 700лв са за помпата, 200лв са за първият софтуер. Тези последните 150 не е ясно какви са.

След като това по-горе стане - парите дето съм взел от авансатора ще бъдат върнати срещу работещ авансатор. Авансатор който повече от година не е при мен и за историята с него разбирам преди няколко дни - от пуснатата тук тема. Авансатор който няма как да знам моят ли е или не е. Bora99 може да потвърди, че му предложих да му дам 100лв и да си взема авансатора още в началото като пусна темата на ЛС. Нещо на което в момента съм също толкова навит но ако изкара цялата история на яве.

И да - ако не забелязваш аз се старая да се държа коректно, но срещу това получавам само нападки и обиди от твоя страна.

Последна промяна от brum на Нед 26 авг 2012 16:23, променено общо 1 път.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Нед 26 авг 2012 16:16


brum написа:Току що говорих със съседа на Вальо да питам колко би струвал този ремонт с наличен работещ авансатор ако горовим за най-оптимистичният случай (само смяна на буталото). И цифрата е над 130лв.

Авансатора който си взел от Вальо не може да бил 200лв или поне аз за такава цена не знам. Имам някакъв много бегъл спомен за 80лв, обаче не съм сигурен. Но със сигурност няма да е бил 200лв, щото съвест имам и аз ако чуя такава цифра за авансатора - нещата няма да останат така. Все пак помпа в моргата е 250-300 лева. А и ти това го знаеш - било ти е казано, че ремонта ще е скъп и с помпа от моргата нещата ще са по-евтини, но си предпочел да ти оправят твоята помпа.

За този авансатор дето морефей по-горе разправя да си го взема - как да разбера, че това е моят авансатор и е работещ? На честна дума от теб - няма да е. За да ти проверя твърденията за цените на Владо се стигна, че да се обаждам и да разигравам цирк, но като резултат от това разбрах, че някой неща не са както ги пишеш.

Също сваляне/качване на помпа при Вальо е ~100лв и той каза, че няма как да е било 200 лева.

Пак питам - тези 150лв дето са ти взели последно за какво са ги взели?






Значи, повтарям за не знам кой път вече едно и също, а кое е възможно и кое не, не мога да ти отговоря, нали знаеш, че всичко е възможно на тоя свят. Обаче тая цифра, където излиза за авансатора - 80 лева ме кара да мисля, че Вальо си е прибрал 120 лева за него, така мисля! Повтарям, че с Владо помпаджията - съседа на Вальо по гараж ходихме за частите на помпата с неговата кола - частите струваха 50 лева, никакво бутало на авансатора не е било раздробено, а само запушено, авансатора си е бил здрав, за това частите бяха само 2 комплекта гумички за около 20 лева и една друга част - 30 лева, общо 50 лева, Владо ги взе и плати пред мене, питай го. Твоят авансатор, който ми беше върнат от Владо след втория ремонт го оставих при него евентуално да го продаде, ако някой случайно търси такъв авансатор, впрочем той самия ми предложи, съгласих се като му казах, че ако успее да го продаде да задържи половината сума, а той ми казва, няма да взема за мене никакви пари и т.н. Там стоя от есента миналата година до когато ходих за последно при Вальо някъде май месец, тогава се видяхме с тебе, ти дойде в гаража на Вальо да си правиш колата, а той беше отишъл да вземе турбината на един клиент. С тебе тогава говорихме и ти казах, че ще се наложи да платя на друг майстор за да ми оправи проблема. На тръгване се отбих при Владо и си взех авансатора, фактически твоя авансатор, който не беше продаден, а аз бях решил вече да не ходя до Вальо ВентоманОФ. Нали не смяташ, че Владо помпаджията ще ми предложи да оставя при него авансатор за продажба, ако той е развален! Владо се оказа много точен и честен човек, за което съм му много благодарен. Но за да повярваш в това което казвам се заклевам в следното:
- че цената за качване и сваляне на помпата беше 200 лв,
- че за твоя авансатор платих на Вальо 200 лв,
- че частите на помпата бяха 50 лева
- че всичко, което написах до тук във всички постове е вярно и е самата истина!!!

А ако и сега продължаваш да изпитваш някакви съмнение, аз просто няма какво друго да направя. Повече не искам от теб и Вальо никакви компенсации, накрая хората ще си помислят, че това ми е била целта. Аз съм си направил изводите от всичко това за което писах, предполагам и съфорумците са си направили изводите!

П.П. 150 лева ми взе Вальо за да оправи ниските 820 оборота и претрисането на студено палене, получени след качването на помпата при втория ремонт като каза, че така ще се оправи и проблемния ми топъл старт, защото щяло да се промени горивоподаването, причината за проблема с топлия старт на ТДИ-тата.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Нед 26 авг 2012 16:28


Т.е искаш да кажеш, че си оставил авансатора при Вальо и си си го взел от Владо? И тая схема ми се струва странна. Че ще пазят част цяла година. При следващо ходене там ще приказвам с Владо директно и ако той потвърди това - заставам зад по-горното. Ще си получиш 100лв за авансатора при условие, че клакьорката която не спря да хленчи - Морфей - се извини искренно.

Ходенето при Владо ще се постарая да стане първите дни от следващата седмица.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], levskarq77, MyLens и 54 госта