Станимир 45 написа:При затапване на ЕГР на Пасат 5 АФН трябва ли софтоерна настройка на ЕКУто ?
Прочети линка по-горе..казано е ясно и точно!
По темата....аз работещ ЕГР не бих пипал за нищо на света.
Станимир 45 написа:При затапване на ЕГР на Пасат 5 АФН трябва ли софтоерна настройка на ЕКУто ?
Код: Избери всички
Рекалибриране на EGR клапана чрез VAG-COM
Чрез тази процедура може да се увеличи количеството на входящия въздух, който постъпва в двигателя. Ако не искате да запушвате екологията на автомобила механично, това е начина за решение на проблема.
Първо ще ви трябва VAG-COM
1. Запалете двигателя и го оставете да загрее.
2. Включете на неутрална скорост и изключете всички консуматори на електричество ( климатик, фарове, радио и други. )
3. Свържете диагностичната техника за буксата.
4. Влезте в двигателя. След това влезте в “ Login” използвайки този код 12233
5. Изберете „adaptatiom” и отидете на адапционнен блок 3. Настъпете педала на газта за да задействате клапана на EGR-то за няколко минути.
Забележете, че на прозорчето на която се изписва стойността на адаптацията трябва да бъде 32768 и да показва приблизително 250 +/- 20 mg/stroke на количество входящ въздух. ( Ако стойностите не съвпадат с по-горните, то или сте на грешния канал или ECU-то Ви се различава от това, на което е правено това ръководство.)
6. Като стойност на адаптацията въведете следната стойност 33768 и след това натиснете бутона „Test”.
Обърнете внимание на количеството входящ въздух, което се е променило на около 370 mg/stroke. Това е горната граница, която може да достигнете с адаптация на EGR клапана Ви, ако искате автомобила да отговаря на екологичните изисквания. Ако ще карате автомобила оффроуд или по състезания, може да увеличите тази стойност.
7. След като направите настройките, които Ви харесват, може да натиснете „save” за да ги запазите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта