Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 27 юли 2007 16:36


andonov написа:защо трябва да върви по-добре?Аз бих казал обратното.При слагането на този филтър засмукваш въздух който е определен от това колко ти смуче турбото, а дебитомера отчита определено кол.въздух според който ЕКУ корегира горивото.В твоя случай се получвава обедняване на горивната смес(от към гориво) в следствие на което прегряваш бутала, блок, клапани и т.н.Това е по-дълъг процес и последствията се разбират след време.Картерните газове при една нова и една стара кола са доста разли4ни,така че няма как да влизат в корекция на горивото.
лека подробност;колегата Румен говори за помпа дюза двигател :lol: а там въобще не е така както си мислиш




max-2
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » Пет 27 юли 2007 17:10


Б...и и тракторите, таксв нагар трупат, все едно работят с кюмюр :D :lol:


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 30 юли 2007 16:03


Eййй така и никой не ми каза, в коя част се затапва тоз егр. Вгорната ли в долната ли??? Нека някой да каже! Моляяяя!!!! :evil:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 30 юли 2007 16:31


Eййй така и никой не ми каза, в коя част се затапва тоз егр. Вгорната ли в долната ли??? Нека някой да каже! Моляяяя!!!! Evil

Защосе коркаш бе шефе ? :wink: все едно е къде го затапваш тапа е това ..както и в чешмата :wink: от където и да я спреш, все няма вода ..важен е крайния резултат , а той е както казах - тапа !
Успех :)


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 30 юли 2007 16:36


Благодаря!!!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 17:59


4oroi4o написа:Благодаря!!!

Там където ЕГР се свързва с тръбата към изпускателния-поне за 1З е така.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Вто 31 юли 2007 8:25


Rabbit_TDI написа:поне за 1З е така.



Какво значи това???


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 31 юли 2007 8:41


4oroi4o написа:
Rabbit_TDI написа:поне за 1З е така.



Какво значи това???

Кода на мотора - 1Z


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Вто 31 юли 2007 8:42


4oroi4o написа:
Rabbit_TDI написа:поне за 1З е така.



Какво значи това???
колегата има предвид 1Z двигател. написал ти го е на кирилица - 1З


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Вто 31 юли 2007 8:48


drju написа:
4oroi4o написа:
Rabbit_TDI написа:поне за 1З е така.



Какво значи това???
колегата има предвид 1Z двигател. написал ти го е на кирилица - 1З



:oops: :oops: :oops:


bovalmoto
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Почистване на всмукателни колектори

Мнениеот bovalmoto » Пет 24 авг 2007 10:20


Вече не се налага да се разглобява колата за да се почистят колецторните тръби.Има една добавка която е много ефикасна и чисти на 100%(от личен опит)Кой е този Вентоман-а да му покажа как се чисти с нея и откаде да снабди тъй като е само за професионална употреба и не се продава по бензиностанцйте


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 24 авг 2007 10:40


Разкажи малко повече за нея.Аз съм виждал реклами на такова нещо ,но само за бензинова кола.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 24 авг 2007 13:33


Разкажи малко повече за нея.Аз съм виждал реклами на такова нещо ,но само за бензинова кола.

Точно така !! тая работа за бензинките горе долу става, ама за дизеляка ....хм.... не може да си позволиш да го "поиш" от там , де само въздух минава..... ...ама нека каже колегата - ние сме отворени за новото ..... :lol:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 24 авг 2007 15:54


Rabbit_TDI написа:Разкажи малко повече за нея.Аз съм виждал реклами на такова нещо ,но само за бензинова кола.


Изчена колегата влезна за едно мнение и го няма никакъв. Иначе ако има такъв препарат на опашката съм да го пробвам !


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 25 авг 2007 3:11


Впредвид вида в който ми изглеждаха колекторите при свалянето, съм почти 100% сигурен, че никаква добавка не би помогнала. То на ръка с ножа трудно се свалят тия сажди, камо ли с добавка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 43 госта