


Zinoto написа:Че помпата има общо има, тресенето не е само от износването, а износването се компенсира по друг начин за да не е за сметка на вървенето и паленето. Ако не се настрои както трябва, ще почнат проблеми с паленето особено зимата, тогава нова помпа ли ще слагаш?? Мойта кола с много издухана помпа я взех, настроих я и вече 40000 км няма проблеми.
ifidik написа:не съм съгласен с мнението ти.като някой каже,че е сложил нова помпа и тресенето е изчезнало,тогава ще се съглася.майстора ти е увеличил милиграмите за сметка на вървенето.
изключи си буксата на датчика на километража и тресенето няма да го има напълно.обясни какво общо има с износването на помпата.
Zinoto написа:Мога да ти обясня ама на колата, иначе колкото и да ти обяснявам... най-много да направиш някоя беля.
Dorian написа:Dobromirski написа:Dorian написа: ....като всеки знае че това е проблем с маховика,.....
Би ли обяснил, при проблем в маховика, каква е разликата в работата на двигателя, когато колата е в покой, и когато колата се движи по ИНЕРЦИЯ на СВОБОДНА с 5 км/ч ?
Май не всички са разбрали за какво иде реч и ще го обесня така :
Спираш колата на място. Изключваш от скорост. Палиш. Пускаш съединителят и колата работи на свободна. Двигателят работи перфектно. Отиваш зад колата и почваш да я буташ по равното, при което чуваш как двигателят почва да "дъвче". спираш да буташ, колата спира на място, и след 1 секунда работата на двигателя вече е перфектна.
Хайде сега обясни какво му е на маховика ?
Първо щети дам един жокер- при гореописаната ситуация пробвай когато започне да ''дъвче'' като е поенерция колата да натиснеш съединителя и тресенето спира ли?Ако спира значи е маховик(поне при мен спира да тресе )Виж в профила ми че съм с точно този мотор за който говориш ти,аз също го имам този проблем и съм се интересувал доста от какво е и в крайна сметка всеки ми каза чее от маховика.Сега като чета внимателно ме хвърляш в съмнения данеби и моя проблем да е друг,но е малковероятно![]()
И при мен като я пусна поенерция с малка скорост дъвче и все едно че недържи обороти,но оборотомера не мърда,а с голяма скорост като я пусна поенерция го няма това притрисане.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта