1.9 ТДИ настройка на количеството впръскване на гориво

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Съб 15 ное 2008 15:30


Zinoto написа:Не е случаен факта, че при 32768 в адаптация стойнстта беше ниска. Това, че сутрешния старт е лош дори и на кодировка за автомат не говори добре за помпата.


вече имам и трети проблем. сутрин при първо палене не вече пали от четвърт, а може би 1-1.5 секунди върти, пали, прави май няма и оборот и гасне! това вече трета сутрин!
при следващо завъртане пали без проблем.
дали не си пропуснал да затегнеш нещо по помпата и да влиза въздух или не знам от какво е това?




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 15 ное 2008 15:39


би ли сметнал 7/100км в града за колко време ги минаваш и колко стоим по кръстовища.гледам си от софия и тук положението е същото.с играчка по колата може и да ти падне разхода ,но с грамове .моето мнение е не пипай вървяща кола.
до преди месеци имах ауди б4 1з,последната му гонка беше с голф пд116коня и го скъсах с няколко коли разстояние.много вървеше,но гореше 8,5 в града


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 15 ное 2008 15:40


mimomo написа:ifidik би ли ми казал защо моя голф 1z гори толкова много това нормално ли е 7 грацко да ми гори изван някаде 5/ 5.5 а по книшка ги дава по малко дали трябва да се направи настройка на помпата чрез вак ком.Благодаря предварително


въпроса не е за тази тема но както и да е.

Според мен разхода е ОК. много зависи от горивото и начина на каране. Има много изписано по темата и с търсачката доста неща ще намериш


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 15 ное 2008 15:45


Вие като ги бутате тия електронни блокове, гледате ли тия милиграми да не са се променили от другия основен фактор ?


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Съб 15 ное 2008 15:55


Ventoman написа:Вие като ги бутате тия електронни блокове, гледате ли тия милиграми да не са се променили от другия основен фактор ?

и сега 10 дена ще се налучква "другия основен фактор"..


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Съб 15 ное 2008 16:19


xpyc написа:
Zinoto написа:Не е случаен факта, че при 32768 в адаптация стойнстта беше ниска. Това, че сутрешния старт е лош дори и на кодировка за автомат не говори добре за помпата.


вече имам и трети проблем. сутрин при първо палене не вече пали от четвърт, а може би 1-1.5 секунди върти, пали, прави май няма и оборот и гасне! това вече трета сутрин!
при следващо завъртане пали без проблем.
дали не си пропуснал да затегнеш нещо по помпата и да влиза въздух или не знам от какво е това?

Въздух със сигурност не смуче, времето застудя, както казах не случайно помпата ти беше на 0.6-0.8. За сутрешния старт поех гаранция и ще си я спазя.


Потребителски аватар
mimomo
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimomo » Съб 15 ное 2008 17:29


мерси за отговора ти си прав много задрастване е


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Съб 15 ное 2008 19:01


Ventoman Пуснато на: Съб Ное 15, 2008 16:45 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Вие като ги бутате тия електронни блокове, гледате ли тия милиграми да не са се променили от другия основен фактор ?
а другия основен фактор се казва дебитомер.


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Съб 15 ное 2008 19:31


SACHO7803 написа:Ventoman Пуснато на: Съб Ное 15, 2008 16:45 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Вие като ги бутате тия електронни блокове, гледате ли тия милиграми да не са се променили от другия основен фактор ?
а другия основен фактор се казва дебитомер.


и кво общо има дебитомера в целата схема?:)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 15 ное 2008 20:30


И дебитомера има но не в този случай


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Съб 15 ное 2008 22:50


Ventoman написа:И дебитомера има но не в този случай


като сме тръгнали по метода на отхвърлянето от първия ден...
залагам на горивен филтър :idea:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 16 ное 2008 19:41


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=57856&start=30
много дублиране на темата,а проблема все един


jarhead86
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 28 мар 2008 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот jarhead86 » Нед 01 мар 2009 19:19


Здравеите, колеги,
от няколко дни чета всичко което ми попадне по темата и искам да помоля някой на които му е съвсем ясно какво се получава при промяна на константата или промяна на милиграмите да обясни.
Имам впредвид да се получи нещо от сорта: "намаляме константата с 100 => налягането се увеличава => колата гори повече => става по-мудна ....." /примера е съвсем произволен/
Мерси предварително!!!


Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот The_Game » Съб 19 сеп 2009 12:11


И при мене го има тва притрисане много отдавна (1.9 ALH) , сменял съм комплект съединител и маховик Sachs но пак не се оправи, сложих чип от колегата Brezel но пак си остана проблема. Погледнах днеска на Ваг-кома и видях на място че впръска по 1.6, 1.8 милиграма, само когато пусна климатика отива към 3 милиграма но пак го има това притрисане. Получава се рядко (най-често като си изкарвам колата от двора или спирам на кръстовище). Чудя се дали да го пиипам илид а го оставя както си е направено. Ето и лога:


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот djdaka » Съб 19 сеп 2009 18:55


Не съм специалист, но тия стойности са доста ниски.
Моята AHF мотор е на 3,0 - 3,2 при 88 градуса по ваг ком.
Поздрави.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта