Турбо на VW Голф 2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот ventotdi » Сря 14 дек 2011 16:53


това 14 към 1 е за бензинов мотор си мисля ... пробвай с нещо от сорта на 20 към 1 сток ;) .Относно увеличаването на бууста нещата са малко относителни.Ти ще пусниш бууст до 1.6 бара както казваш ,а то е прекалено много но с оригиналното гориво ще ги направиш на 4000 оборота mhihi ...ефекта е да е на 2000 оборота все пак търсим динамика :)Кажи ми по какъв друг начин да направим горивната си смес на тези дизели без компютърно управление освен по мирис и пушек ????




vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Чет 15 дек 2011 20:25


Значи налягането на турбото е добре, достига до 0,8 бара, само дето не знам при какви обороти е.
Че и на равното някой път като дам пълна газ на 2-ра и до 50 км/ч набира малко по-бавно от друг път, не знам защо така, и после на 50 км/ч си стои така и нещо фъщи, не знам от гърнетата ли е, защото имат на няколко места леко опушено.
Нали казвате, че ККК К14 е ефективна в ниските обороти, някой най-накрая дето има SB/RA или 1V няма ли да каже там как е положението, така рязко ли намалява набирането след 3500-4000 оборота?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот ventotdi » Чет 15 дек 2011 21:06


абе vwpnss ти да нямаш запушен катализатор или гърнета нещо ... как така ще ти заглъхне на около тези 3500 оборота ... там моя AAZ лети .... заглъхва на около 4400 ;) .Колко ти е изхода на генерацията ? Разкачай всички тръби от downpipe до крайно гърне и направи едно кръгче ;)


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Чет 15 дек 2011 22:36


Няма катализатор. Преди повече пушеше. Но след като я настъпвах няколко дена, за да меря налягането на турбото намаля пушенето. И сега замъглява като че ли на високи обороти. Иначе преди да монтираме турбото двата колектора ги изчистих и турбото чистих, предполагам, че е чисто.
Някой би ли засякъл оборотите на 2-ра предавка примерно през 20 км/ч. Кутия 4Т и гуми 175/70/13.


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот nebeto » Чет 15 дек 2011 23:23


ventotdi написа::)Кажи ми по какъв друг начин да направим горивната си смес на тези дизели без компютърно управление освен по мирис и пушек ????

без никой да се засяга оговарям:едни мераклии (като автора) бяха слагали интеркулер,по-голяма турбина,помпа ли са турбото,пускали са нафтата ейтака по пушек и мирис,естествено като цяло нищо не е станало докато не са ходили при помпаджия,който е настороил помпата на стенд,а пушека и миризмата са били за доказателство,че е добре.

На предния пост не съм се изразил правилно.....може и да става настройката следейки миризмата и пушека но трябва да го прави човек който се занимава с подобни неща нали.Друго е да сменяш турбити и кулери друго е да настройваш помпа.

ППизнавам си не съм много компетентен и не споря,а само споделям,ако греша ме поправете та да знам за по-напред нали за това е форума-да си помагаме всеки с изживяното си :wink: .


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пет 16 дек 2011 10:54


nebeto написа:без никой да се засяга оговарям:едни мераклии (като автора) бяха слагали интеркулер,по-голяма турбина,помпа ли са турбото,пускали са нафтата ейтака по пушек и мирис

Аз не искам да вдигам налягането на турбото, то си е в граници. Помпата също е стендирана и работи добре. Явно има нещо за настройване, ама не знам още какво.
Сега да попитам нещо: по принцип кое турбо има нужда от повече гориво - GARRETT T3 или ККК К14?


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Нед 18 дек 2011 11:45


Здравейте отново!
Проверявахме дюзите. Трите работят на 148 бара и разпръсквачите им пикаят малко. Четвъртата работи на 145 бара и разпръсквача й пикае повече от на трите, т. е. работи най-зле тази дюза. Майстора каза, че трите дюзи работят на 70%, а четвъртата на 60%.
Искам да знам със сигурност разпръсквачите на JR и SB/RA дали са еднакви, защото ако не са еднакви, да търся нови или втора употреба разпръсквачи направо от SB/RA.
Някакъв номер на разпръсквачите ако може да се даде ще бъде добре.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот don hose » Пон 19 дек 2011 21:38


Трябват ти разпръсквачи DNO SD274.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пон 19 дек 2011 22:02


Благодаря за номера на разпръсквачите! В сайта на EURO 07 виждам, че са за SB/RA.
Обаче никой не знае дали JR и SB/RA са с еднакви разпръсквачи. Това искам да знам със сигурност.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот don hose » Вто 20 дек 2011 9:18


Да еднакви са!


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Вто 20 дек 2011 9:28


Благодаря! Това се казва отговор.
Аз също предполагах, че са еднакви, но като не съм сигурен.


Потребителски аватар
panjeto71
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Априлци

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот panjeto71 » Вто 20 дек 2011 9:47


На TD-то не бяха ли 155 бара дюзите.
Моят е 1.6TDI и са 155 бара.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Вто 20 дек 2011 10:00


Да, на TD са 155 бара. То SB/RA пак е TD като JR, обаче има друго турбо и интеркойлер. При тях дюзите пак работят на 155 бара.
Ама мене въпроса ми беше конкретно за разпръсквачите.


Потребителски аватар
panjeto71
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Априлци

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот panjeto71 » Вто 20 дек 2011 11:46


Ама мене въпроса ми беше конкретно за разпръсквачите.[/quote]
Точно разпръскачите работят на 155 бара.На по малко ще пикаят.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Вто 20 дек 2011 12:44


Налягането е 155 бара.
Обаче имах предвид като модел разпръсквача за единия двигател и за другия дали са еднакви, защото единия е 70, а другия 80 конски сили.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта