...ефекта е да е на 2000 оборота все пак търсим динамика Турбо на VW Голф 2
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
това 14 към 1 е за бензинов мотор си мисля ... пробвай с нещо от сорта на 20 към 1 сток
.Относно увеличаването на бууста нещата са малко относителни.Ти ще пусниш бууст до 1.6 бара както казваш ,а то е прекалено много но с оригиналното гориво ще ги направиш на 4000 оборота
...ефекта е да е на 2000 оборота все пак търсим динамика
Кажи ми по какъв друг начин да направим горивната си смес на тези дизели без компютърно управление освен по мирис и пушек ????
...ефекта е да е на 2000 оборота все пак търсим динамика -
vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Значи налягането на турбото е добре, достига до 0,8 бара, само дето не знам при какви обороти е.
Че и на равното някой път като дам пълна газ на 2-ра и до 50 км/ч набира малко по-бавно от друг път, не знам защо така, и после на 50 км/ч си стои така и нещо фъщи, не знам от гърнетата ли е, защото имат на няколко места леко опушено.
Нали казвате, че ККК К14 е ефективна в ниските обороти, някой най-накрая дето има SB/RA или 1V няма ли да каже там как е положението, така рязко ли намалява набирането след 3500-4000 оборота?
Че и на равното някой път като дам пълна газ на 2-ра и до 50 км/ч набира малко по-бавно от друг път, не знам защо така, и после на 50 км/ч си стои така и нещо фъщи, не знам от гърнетата ли е, защото имат на няколко места леко опушено.
Нали казвате, че ККК К14 е ефективна в ниските обороти, някой най-накрая дето има SB/RA или 1V няма ли да каже там как е положението, така рязко ли намалява набирането след 3500-4000 оборота?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
абе vwpnss ти да нямаш запушен катализатор или гърнета нещо ... как така ще ти заглъхне на около тези 3500 оборота ... там моя AAZ лети .... заглъхва на около 4400
.Колко ти е изхода на генерацията ? Разкачай всички тръби от downpipe до крайно гърне и направи едно кръгче 
-
vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Няма катализатор. Преди повече пушеше. Но след като я настъпвах няколко дена, за да меря налягането на турбото намаля пушенето. И сега замъглява като че ли на високи обороти. Иначе преди да монтираме турбото двата колектора ги изчистих и турбото чистих, предполагам, че е чисто.
Някой би ли засякъл оборотите на 2-ра предавка примерно през 20 км/ч. Кутия 4Т и гуми 175/70/13.
Някой би ли засякъл оборотите на 2-ра предавка примерно през 20 км/ч. Кутия 4Т и гуми 175/70/13.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Турбо на VW Голф 2
ventotdi написа::)Кажи ми по какъв друг начин да направим горивната си смес на тези дизели без компютърно управление освен по мирис и пушек ????
без никой да се засяга оговарям:едни мераклии (като автора) бяха слагали интеркулер,по-голяма турбина,помпа ли са турбото,пускали са нафтата ейтака по пушек и мирис,естествено като цяло нищо не е станало докато не са ходили при помпаджия,който е настороил помпата на стенд,а пушека и миризмата са били за доказателство,че е добре.
На предния пост не съм се изразил правилно.....може и да става настройката следейки миризмата и пушека но трябва да го прави човек който се занимава с подобни неща нали.Друго е да сменяш турбити и кулери друго е да настройваш помпа.
ППизнавам си не съм много компетентен и не споря,а само споделям,ако греша ме поправете та да знам за по-напред нали за това е форума-да си помагаме всеки с изживяното си
-
vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
nebeto написа:без никой да се засяга оговарям:едни мераклии (като автора) бяха слагали интеркулер,по-голяма турбина,помпа ли са турбото,пускали са нафтата ейтака по пушек и мирис
Аз не искам да вдигам налягането на турбото, то си е в граници. Помпата също е стендирана и работи добре. Явно има нещо за настройване, ама не знам още какво.
Сега да попитам нещо: по принцип кое турбо има нужда от повече гориво - GARRETT T3 или ККК К14?
-
vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Здравейте отново!
Проверявахме дюзите. Трите работят на 148 бара и разпръсквачите им пикаят малко. Четвъртата работи на 145 бара и разпръсквача й пикае повече от на трите, т. е. работи най-зле тази дюза. Майстора каза, че трите дюзи работят на 70%, а четвъртата на 60%.
Искам да знам със сигурност разпръсквачите на JR и SB/RA дали са еднакви, защото ако не са еднакви, да търся нови или втора употреба разпръсквачи направо от SB/RA.
Някакъв номер на разпръсквачите ако може да се даде ще бъде добре.
Проверявахме дюзите. Трите работят на 148 бара и разпръсквачите им пикаят малко. Четвъртата работи на 145 бара и разпръсквача й пикае повече от на трите, т. е. работи най-зле тази дюза. Майстора каза, че трите дюзи работят на 70%, а четвъртата на 60%.
Искам да знам със сигурност разпръсквачите на JR и SB/RA дали са еднакви, защото ако не са еднакви, да търся нови или втора употреба разпръсквачи направо от SB/RA.
Някакъв номер на разпръсквачите ако може да се даде ще бъде добре.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Трябват ти разпръсквачи DNO SD274.
-
vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Благодаря за номера на разпръсквачите! В сайта на EURO 07 виждам, че са за SB/RA.
Обаче никой не знае дали JR и SB/RA са с еднакви разпръсквачи. Това искам да знам със сигурност.
Обаче никой не знае дали JR и SB/RA са с еднакви разпръсквачи. Това искам да знам със сигурност.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Да еднакви са!
-
vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Благодаря! Това се казва отговор.
Аз също предполагах, че са еднакви, но като не съм сигурен.
Аз също предполагах, че са еднакви, но като не съм сигурен.
- panjeto71
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Априлци
Re: Турбо на VW Голф 2
На TD-то не бяха ли 155 бара дюзите.
Моят е 1.6TDI и са 155 бара.
Моят е 1.6TDI и са 155 бара.
-
vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Да, на TD са 155 бара. То SB/RA пак е TD като JR, обаче има друго турбо и интеркойлер. При тях дюзите пак работят на 155 бара.
Ама мене въпроса ми беше конкретно за разпръсквачите.
Ама мене въпроса ми беше конкретно за разпръсквачите.
- panjeto71
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Априлци
Re: Турбо на VW Голф 2
Ама мене въпроса ми беше конкретно за разпръсквачите.[/quote]
Точно разпръскачите работят на 155 бара.На по малко ще пикаят.
Точно разпръскачите работят на 155 бара.На по малко ще пикаят.
-
vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Налягането е 155 бара.
Обаче имах предвид като модел разпръсквача за единия двигател и за другия дали са еднакви, защото единия е 70, а другия 80 конски сили.
Обаче имах предвид като модел разпръсквача за единия двигател и за другия дали са еднакви, защото единия е 70, а другия 80 конски сили.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта