


Dorian написа:Преди някоко дена и аз махнах моя кат. и ми сложиха права тръба на негово място.Всичко хубаво колата почна да върви малко повече но като я изрежа малко повече на трета и четвърта като сменям скоростите се чува нещо като изсвирване при връщането на газта, това дали е в следствие на правата траба която ми сложиха и вече връща газовете по лесно при връщането на газта??? Нече ме дразни кой знае колко много,но невидях никой от колегита да има подобно нещо.
Някой ако има идея по темата да я сподели![]()
И ако сложа някакво малко гърне на мястото на правата тръба дали ще изчезне това просвирване![]()
![]()
danii написа:Дори и да е чисто нов катализатора той пак спира потока на изгорелите газове. Които е виждал какво представлява питата предполагам може да си обясни защо. А да не говорим за вече замърсените.а по въпроса за права тръба,резонатор,или избушване мисля,че последното е най удачния вариант щото колата си остава с оригиналното гърне което е от неръждавейка. А ако някой иска да си го върне обратно купува си чисто нов за 80лв. в който няма ценни метали (върши абсолютно същата работа) и продължава да си кара. Така,че избушвайте смело и газ.
е за къв чеп ще го махаш--кво си мислиш че колата ти ще литне ли------и аз така си мислех ама не литна.само дето взе да ръмжи повече.аз моя го оставих на пишлеметата дето ми го отстраниха.а ти ако си закъсал и ти тряяят пари не е нужно да си продаваш катализатора-----вземи назаем отнякъде и после ще ги връщашvenkokmeta написа:само да попитам още ли изкопуват катализатори защото ми казаха 4е ве4е неги изкопуват и дали трябва да е цял ане на пар4ета,понеже аз мисля тия дни да махна моя
venkokmeta написа:ми аз взех колата на 160000кл а кои знае на колкое била преди това и след като из4етох вси4ките мнения се ре6их и аз да го махна,не 4е ми трябват пари просто изкам да облек4ъ работата на двигателя.
valerius написа:danii написа:Дори и да е чисто нов катализатора той пак спира потока на изгорелите газове. Които е виждал какво представлява питата предполагам може да си обясни защо. А да не говорим за вече замърсените.а по въпроса за права тръба,резонатор,или избушване мисля,че последното е най удачния вариант щото колата си остава с оригиналното гърне което е от неръждавейка. А ако някой иска да си го върне обратно купува си чисто нов за 80лв. в който няма ценни метали (върши абсолютно същата работа) и продължава да си кара. Така,че избушвайте смело и газ.
И аз съм на същото разтояние. Сваляне, рязане, изваждане, лепене и монтаж и ти дават и 50лв. и даваш газ
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта