ТДИ махане катализатор
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Моя го махнах и честно казано така зверски не съм и вярвал, че може да върви. А турбото.... няма да коментирам, надува и свири перфектно, звука от свистенето ми гали ухото всеки път. И за капак на всичко това вместо да дам 30-40 лв за процедурата, майстора ми плати на мен точно 42 лв
(естествено катализатора остана при него).
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Dorian написа:Преди някоко дена и аз махнах моя кат. и ми сложиха права тръба на негово място.Всичко хубаво колата почна да върви малко повече но като я изрежа малко повече на трета и четвърта като сменям скоростите се чува нещо като изсвирване при връщането на газта, това дали е в следствие на правата траба която ми сложиха и вече връща газовете по лесно при връщането на газта??? Нече ме дразни кой знае колко много,но невидях никой от колегита да има подобно нещо.
Някой ако има идея по темата да я сподели![]()
И ако сложа някакво малко гърне на мястото на правата тръба дали ще изчезне това просвирване![]()
![]()
Относно това мое предишно мнение да поясня просто че присвирването изчезна след 2 седмици каране и всичко си е ок.
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
- Miro de la Valcea
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
Стара е темата, но няма смисъл от нова...
Първо да си кажа, че от коли не разбирам почти нищо!
Карам Голф 5 2.0 TDI 4Mot. на 144 000 км. е като катализатора не е пипан. От сравнително скоро ми се разсвири турбото (много яко) и като вдигна 120,130,140 си спира (докато не угася колата и не я запаля на ново, като все пак разбрах, че това е от замърсено турбо и трябва да се чисти), но си мисля, че целия проблем е от катализатора.
Преди това ходих при един майстор (уж) и вика да не го махам, че не бил запушен, а щяло да се прецака нещо работата, пък и при мене било по-трудно и трябвало цял ден да си играя.
Днеска се обаждах в ЕМ Комплект и там ми казаха че ако катализатора ми е на колектора (или нещо такова) не може да се махне!?
Ако има някой по-запознат ще се радвам да ме осветли по темата, че съм го закъсал
Първо да си кажа, че от коли не разбирам почти нищо!
Карам Голф 5 2.0 TDI 4Mot. на 144 000 км. е като катализатора не е пипан. От сравнително скоро ми се разсвири турбото (много яко) и като вдигна 120,130,140 си спира (докато не угася колата и не я запаля на ново, като все пак разбрах, че това е от замърсено турбо и трябва да се чисти), но си мисля, че целия проблем е от катализатора.
Преди това ходих при един майстор (уж) и вика да не го махам, че не бил запушен, а щяло да се прецака нещо работата, пък и при мене било по-трудно и трябвало цял ден да си играя.
Днеска се обаждах в ЕМ Комплект и там ми казаха че ако катализатора ми е на колектора (или нещо такова) не може да се махне!?
Ако има някой по-запознат ще се радвам да ме осветли по темата, че съм го закъсал
Re: Махане катализатор ТДИ.
Дори и да е чисто нов катализатора, той пак спира потока на изгорелите газове. Който е виждал какво представлява питата предполагам може да си обясни защо. А да не говорим за вече замърсените. А по въпроса за права тръба,резонатор,или избушване мисля,че последното е най-удачния вариант щото колата си остава с оригиналното гърне което е от неръждавейка. А ако някой иска да си го върне обратно купува си чисто нов за 80лв. в който няма ценни метали (върши абсолютно същата работа) и продължава да си кара. Така,че избушвайте смело и газ. 
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
danii написа:Дори и да е чисто нов катализатора той пак спира потока на изгорелите газове. Които е виждал какво представлява питата предполагам може да си обясни защо. А да не говорим за вече замърсените.а по въпроса за права тръба,резонатор,или избушване мисля,че последното е най удачния вариант щото колата си остава с оригиналното гърне което е от неръждавейка. А ако някой иска да си го върне обратно купува си чисто нов за 80лв. в който няма ценни метали (върши абсолютно същата работа) и продължава да си кара. Така,че избушвайте смело и газ.
И аз съм на същото разтояние. Сваляне, рязане, изваждане, лепене и монтаж и ти дават и 50лв. и даваш газ

-
venkokmeta
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Махане катализатор ТДИ.
Само да попитам още ли изкупуват катализатори защото ми казаха, че вече не_ги изкупуват и дали трябва да е цял, а_не на парчета,понеже аз мисля тия дни да махна моя ?
-
SACHO7803
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Махане катализатор ТДИ.
е за къв чеп ще го махаш--кво си мислиш че колата ти ще литне ли------и аз така си мислех ама не литна.само дето взе да ръмжи повече.аз моя го оставих на пишлеметата дето ми го отстраниха.а ти ако си закъсал и ти тряяят пари не е нужно да си продаваш катализатора-----вземи назаем отнякъде и после ще ги връщашvenkokmeta написа:само да попитам още ли изкопуват катализатори защото ми казаха 4е ве4е неги изкопуват и дали трябва да е цял ане на пар4ета,понеже аз мисля тия дни да махна моя
-
venkokmeta
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Махане катализатор ТДИ.
Ами аз взех колата на 160000км, а кой знае на колко_е била преди това, и след като изчетох всичките мнения се реших и аз да го махна,не че ми трябват пари, просто искам да облекча работата на двигателя.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
venkokmeta написа:ми аз взех колата на 160000кл а кои знае на колкое била преди това и след като из4етох вси4ките мнения се ре6их и аз да го махна,не 4е ми трябват пари просто изкам да облек4ъ работата на двигателя.
Правилно мислиш!

Re: Махане катализатор ТДИ.
valerius написа:danii написа:Дори и да е чисто нов катализатора той пак спира потока на изгорелите газове. Които е виждал какво представлява питата предполагам може да си обясни защо. А да не говорим за вече замърсените.а по въпроса за права тръба,резонатор,или избушване мисля,че последното е най удачния вариант щото колата си остава с оригиналното гърне което е от неръждавейка. А ако някой иска да си го върне обратно купува си чисто нов за 80лв. в който няма ценни метали (върши абсолютно същата работа) и продължава да си кара. Така,че избушвайте смело и газ.
И аз съм на същото разтояние. Сваляне, рязане, изваждане, лепене и монтаж и ти дават и 50лв. и даваш газ
Колега Стига с тия 50лв. това беше някога и вече никога няма да бъде.
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
Аз махнах все пак моя (в ЕМ Комплект), като единствения проблем беше, че е 4Mot. и се сваля кардана. Не ми слагаха никакви симулатори, нищо не ми е светело и т.н. Колата си оправи вървежа, като няма промяна в шума, нито пък пуши. 
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Махане катализатор ТДИ.
И аз свалих моя вчера , сложиха ми тръба , разлика в шума не усещам освен , че турбото се чува значително повече.Толкова му се кефя , че не си пускам и музиката
За катализатора ми дадоха 38лв и майстора като си одържа за парчето тръба и работа 15лв ми останаха 23лв за мен
Доволен съм от резултата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта
