


Passat TDI 131hp-на дълго над 180 не може-причини-изяснени
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги ... изтърбуших катализатора. Беше задръстен и аз не знам като какво ... Мисля че колата се отпуши малко. Днес ще я кача на ВАГ КОМ да видим какви са параметрите и по нататък ще си сменя и дебитомера и клапана на турбото. До 2 седмици ще изкарам колата извънградско да видим как ще върви и колко ще харчи. Градско смъкна разход, ако се кара без клима свали около 8л/100км. Имам само 1 въпрос ... като я запалихме вчера колата и и дадох газ изпуши много бял дим ... това нормално ли е и за това ли niks76 ми каза да я продухам на високи обороти известно време ? Благодаря ви !!
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
кои клапан имаш предвид?
на самото турбо вакуумния клапан не се продава като резервна 4аст!
белия пушек не е нормален,а и на твоя въпрос относно моя съвет -питаи тунермаисторите-ако им се обяснява ще ти кажат какво става
с две думи се полу4ава адаптация на нови параметри,по които после колата ти да работи
на самото турбо вакуумния клапан не се продава като резервна 4аст!
белия пушек не е нормален,а и на твоя въпрос относно моя съвет -питаи тунермаисторите-ако им се обяснява ще ти кажат какво става

с две думи се полу4ава адаптация на нови параметри,по които после колата ти да работи
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може ли да се забавя малко с параметрите ... че не се сещам къде мога да карам с такава скорост освен на магистралата а за сега нямам излизане извънгдаско ... А белия пушек вече го няма .. а за клапана мисля че Н75... този който си се сменя по принцип.... И друго да те питам. Снощи се заслушах в задното гърне и то пукаше. Преди не съм се заслушвал, но ми се струва че този звук е нов. Нормално ли или ако не е дали има оправия. Благодаря ти !
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
longora написа:... Снощи се заслушах в задното гърне и то пукаше. Преди не съм се заслушвал, но ми се струва че този звук е нов. Нормално ли или ако не е дали има оправия...
Възможно е да е "следствие" на махнатия катализатор. Оправията - или ремонт на гърнето (по-бюджетно) или ново (не знам за твоя модел цени, за мен са по 130 лв. всяко (средно, задно) на Walker).
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еми май каза че е нормално количеството което се впръсква, но турбото даваше отново високо налягане ... този път 2.8 мисля което се равнявало на 1.8 бара ... Той Вальо каза че ще говори с теб ...а на мен ми каза да си сменя дебитомера защото най-вероятно е от него ... и след това ако не се оправи вече и Н75 ако не се лъжа. А за гърнето наистина преди да изтърбуша катализатора не правеше така ... какво да го правя.. пари за ново не ми се дават 

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Гърнето да ти го огледа "ауспухджия" и да го завари (ако е възможно) там, откъдето изпуска. Съвсем наскоро имах случай - сменено задното гърне на Пасат Б5 комби 110 к.с., и заедно с това изтърбушен катализатор. Всичко добре, ама се чува едно гадно дрънчене (не пукане) - като от камъче, пластинка, ... Чува се някъде до 1000 об/мин - нататък го заглушава останалия шум, ама дразни. Следва сваляне на гърнето, тръскане, бъркане с тел с магнит - излезе парченце разтопен метал, най-вероятно от производството на гърнето, защото си беше застинал с леко полукръгла форма (дъното на гърнето).
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76 написа::lol: абе колега не се от4аиваи
все пак се намират и свестни хора в Бг(просто не си улу4ил още на маистор)
Ники положението е такова . Дебитомера като палнеш колата и си тропа на място показва около 250 единици , след време почва да разте до около 400 . Като ръмнеме колата пак пада на 250 и след това пак разсте . В движение вдига над 1000 единици , а налягането на турбото , над 3000 . Кажи сега каде да гледам за горивото на всеки цилиндър (кои канал) , иначе ако е там кадето пише отдолу за 1,2,3,4, не помня точно но си влизаше в норми .
Пиши ми на Скайпа да хвърлиш малко светлина в тунела , че тез помпа дюзи тука не ми минават толкова често през рацете .

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта