Passat TDI 131hp-на дълго над 180 не може-причини-изяснени

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 09 юли 2007 21:56


Мислих си да не би този Крафт в Слатина да е някакъв измислен Крафт ... нещо май не им е читава работата ....




Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 14 юли 2007 15:21


Колеги ... изтърбуших катализатора. Беше задръстен и аз не знам като какво ... Мисля че колата се отпуши малко. Днес ще я кача на ВАГ КОМ да видим какви са параметрите и по нататък ще си сменя и дебитомера и клапана на турбото. До 2 седмици ще изкарам колата извънградско да видим как ще върви и колко ще харчи. Градско смъкна разход, ако се кара без клима свали около 8л/100км. Имам само 1 въпрос ... като я запалихме вчера колата и и дадох газ изпуши много бял дим ... това нормално ли е и за това ли niks76 ми каза да я продухам на високи обороти известно време ? Благодаря ви !!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 14 юли 2007 18:48


кои клапан имаш предвид?
на самото турбо вакуумния клапан не се продава като резервна 4аст!
белия пушек не е нормален,а и на твоя въпрос относно моя съвет -питаи тунермаисторите-ако им се обяснява ще ти кажат какво става :wink:
с две думи се полу4ава адаптация на нови параметри,по които после колата ти да работи


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 15 юли 2007 12:06


Може ли да се забавя малко с параметрите ... че не се сещам къде мога да карам с такава скорост освен на магистралата а за сега нямам излизане извънгдаско ... А белия пушек вече го няма .. а за клапана мисля че Н75... този който си се сменя по принцип.... И друго да те питам. Снощи се заслушах в задното гърне и то пукаше. Преди не съм се заслушвал, но ми се струва че този звук е нов. Нормално ли или ако не е дали има оправия. Благодаря ти !


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 15 юли 2007 12:07


О да ... с VENTOMAN вчера го качихме на ВАГ КОМ и се оказа че дебитомера е заминал, та сега събирам пари за нов. Дава много високи стойности моя в момента и се съмняваме да има от него проблеми.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 15 юли 2007 12:44


longora написа:... Снощи се заслушах в задното гърне и то пукаше. Преди не съм се заслушвал, но ми се струва че този звук е нов. Нормално ли или ако не е дали има оправия...

Възможно е да е "следствие" на махнатия катализатор. Оправията - или ремонт на гърнето (по-бюджетно) или ново (не знам за твоя модел цени, за мен са по 130 лв. всяко (средно, задно) на Walker).


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 15 юли 2007 15:34


Ако е останала някоя пластинка най-вероятно ... дали може да е от нея .. май е най-вероятно да е така .... Ебаси ... правиш едно друго се разваля :( А този "ремонт" на гърнето каде могат да го направят ... и случайно да знаеш в какво се състои ?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 15 юли 2007 18:17


ами нормално не трябва да пука ,а се 4ува турбината как леко свири
междудругото дебитомера е нормално когато е наред да дава малко по големи стоиностти
я вижте на всеки един цилиндър по колко гориво дава


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 15 юли 2007 18:40


Еми май каза че е нормално количеството което се впръсква, но турбото даваше отново високо налягане ... този път 2.8 мисля което се равнявало на 1.8 бара ... Той Вальо каза че ще говори с теб ...а на мен ми каза да си сменя дебитомера защото най-вероятно е от него ... и след това ако не се оправи вече и Н75 ако не се лъжа. А за гърнето наистина преди да изтърбуша катализатора не правеше така ... какво да го правя.. пари за ново не ми се дават :(


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 15 юли 2007 20:29


Гърнето да ти го огледа "ауспухджия" и да го завари (ако е възможно) там, откъдето изпуска. Съвсем наскоро имах случай - сменено задното гърне на Пасат Б5 комби 110 к.с., и заедно с това изтърбушен катализатор. Всичко добре, ама се чува едно гадно дрънчене (не пукане) - като от камъче, пластинка, ... Чува се някъде до 1000 об/мин - нататък го заглушава останалия шум, ама дразни. Следва сваляне на гърнето, тръскане, бъркане с тел с магнит - излезе парченце разтопен метал, най-вероятно от производството на гърнето, защото си беше застинал с леко полукръгла форма (дъното на гърнето).


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 15 юли 2007 20:37


Да .. точно все едно има камъче вътре в гърнето ... или наподобява на звука на едни пукащи дъвки или бонбони бяха не помна, от тези които като ги лапнеш и ти пукат в устата ако се сещаш. Значи остава да си намеря свясен ауспохджия .... трудно ще да е :(


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 15 юли 2007 20:39


:lol: абе колега не се от4аиваи
все пак се намират и свестни хора в Бг(просто не си улу4ил още на маистор)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 15 юли 2007 21:39


niks76 написа::lol: абе колега не се от4аиваи
все пак се намират и свестни хора в Бг(просто не си улу4ил още на маистор)


Ники положението е такова . Дебитомера като палнеш колата и си тропа на място показва около 250 единици , след време почва да разте до около 400 . Като ръмнеме колата пак пада на 250 и след това пак разсте . В движение вдига над 1000 единици , а налягането на турбото , над 3000 . Кажи сега каде да гледам за горивото на всеки цилиндър (кои канал) , иначе ако е там кадето пише отдолу за 1,2,3,4, не помня точно но си влизаше в норми .

Пиши ми на Скайпа да хвърлиш малко светлина в тунела , че тез помпа дюзи тука не ми минават толкова често през рацете . :oops:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 15 юли 2007 22:06


longora , званни ми утре да се видим да закачиме пак !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink: :lol:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 16 юли 2007 1:34


Добре момче ... ще ти звънна по обяд ... Ники .... случил съм на 2-3 майстора .... но още не съм намерил за ауспоси... :( За всичко друго си имам иначе ...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 40 госта