gancho написа:Dobromirski написа:Колега kossis . Покрай доста верни неща, написа и малко глупости, но въобще не ми се спори.
Друго искам да кажа :
За да не се оплаквате, че Ви горят свещите , винаги поглеждайте дали имате записана грешка за темп. датчик в ЕЦУ-то
На VAG групата много често им дефектира температурният датчик на антифриза. ЕЦУ-то записва грешка ,едва когато веригата остане отворена. За съжаление , преди датчика да прекъсне на пълно ( и ЕЦУ-то да запише грешка) , той увеличава съпротивлението си , като по този начин лъже компа, че двигателят е студен. В резултата на това, се включва подгряването на свещите и се отива на по-високи стойности на горивото при тихи обороти. Ако колата е на място (speed сензора отчита 0км/h ) след около две секунди , ECU-то се усеща какъв е проблема (поради повишените обороти на празен ход) и записва грешка в темп. датчик. Но ако това се случи в движение , свещите греят и в горещата горивна камера изгарят бързо. Просто ми направи впечатление, че почти всички коли с изгорели 4 свещи имат записана грешка в engine colant temp. sensor .
Когато казвам записана грешка, имам предвид АКТИВНА ( в момента ). При рестарт ма двигателя, или временно възстановяване на параметрите на датчика, всичко започва отново.
![]()
Много правдоподобно!Аз имах проблемен термодатчик и го смених,след време профилактично премерих свещите-3 прекъснали,една здрава.Ето защо са изгорели
.Смених и четирите и още са здрави.
Абе кво ме давате за пример че пиша глупости, егати и хората сме. В тоя форум съм научил доста. Обаче като напиша нещо верно или нещо което съм изследвал сам и винаги получавам обида - няма ненаказано добро.
Занчи при мене схемата бачка - тоя датчик отчита каква е температурата и подава сигнала на компера и от там той взема решение и определя колко време да работи релето и респективно свещите. За това има и адаптация във Вага да се зададе цифрова стойност и да се овеличи времето на подгрев в зависимост от тъншната Темп. Не знам след като запаля как ще продължи да греят като компера решава това и дори и датчика да покаже -40 градуса пак трябва да изклщчи примерно след 20-30 секунди. Това е индиректно управление! А след първия подгрев напрежението пада - 11,5 това измерих. Ако някой си е адаптирал свещите да греят много може и да горят - но това е от Вага. Ето темата http://dox.bg/files/dw?a=1e7fcd5d89
tdi_20yare написа: A Германия като са им ги продавали колите по 2 пъти ли са им казали да подгряват,че ми е много интересно....
Що можеме да адаптираме повече време колега , А?
Значи единствено до тука свещите греят след като запалиш ако лампата изгасне и веднага палиме тогава релето още малко задържа и така.
Да се заяждате можете ама никой от спецовете не каза как затягате тия свещи ?

