разхлабих всичките тампони. После повдигнах двигателят от 2-3 места , така , че всички тампони да са свободни , демек да е във въздуха спрямо тях. После затегнах всичките и заспа
Ха ! Тая технология ми се вижда доста..... странна !

На моя двигател , ААЗ закачих го с устройство за вадене-слагане на двигатели и започнах с тампоните .... онзи големия кръглият, дето се промушва един болт през него и е поолекотен ( заден десен ) няма никакво регулиране стойката е хваната за шасито а за двигателя с една "лапа" с 3 болта ..... другия , който лежи в една "чашка" също няма , а за предния - всеки го е виждал .... няма никакви възможности да се регулират, защото положението на двигателя де факто е строго определено от доста неща .... кви пищови , кви 5 лева , къв кон на 2 етажа ...... ако става дума за "посукване" на двигателя при монтажа ..... не се сещам какво трябва да се омота , че да се обърка работата , сорри .........