Здравейте на всички във форума! Имам следния проблем, който искам да ви кажа и ако получа съвет ще съм Ви благодарен.
Преди 2 месеца имах проблем с паленето на голфа, когато е студен двигателя, но от ден на ден все по-трудно палеше, докато преди 2 дена отказа да запали. Въртя стартера а отзад само пушек на не изгоряла нафта. Издърпах я до сервиз за диагностика и се оказа мръднала центровка. При отваряне на двигателя, слава богу нямаше нищо видно да е развалено.... Просто късмет. Оказало се, че е превъртял един зъб, за което ми е много чудно как е станало. В сервиза зацепиха наново двигателя и всичко заспа. Казаха ми да карам колата за сега, ако пак прескочи, тогава да я ровя повече.
Мисълта ми е, какво може да е предизвикало това разтройване на центровката. Като се има предвид, че колата в продължение на 2 месеца се влошаваше а не отказа от един път да запали, както би станало ако прескочи зъб на ангренажа.
В момента пали перфектно, но се чува леко свирене за около 10 секунди. Така ми свиреше преди да се развали и си мисля, че скоро пак ще стане същото.
Какво може да е???!!!
Центровка на голф3 АФН
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
opps
Гледам близо си до Смолян...момчета ориентирайте го до някой от форумните майстори от Пловдивско,че ми е жал за АФН-а 

- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
МНОГО внимавай с тоя болт на мен преди седмица ми се скъса и стана всичко салата в двигателя то не е само да го смениш той се лепи и се стяга под определени килограми мисля 12,5(по компетентните да кажат) бяха иначе се къса ако се пренатегне с моят стана така и тогава ти гарантирам основен ремонт ако са го развивали и завивали на око по добре не я карай докато не се направи както трябва от някой дето разбира моят се скъса от пренатягане 700 км след като ми бяха сменили зъбчатката
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1z написа:МНОГО внимавай с тоя болт на мен преди седмица ми се скъса и стана всичко салата в двигателя то не е само да го смениш той се лепи и се стяга под определени килограми мисля 12,5(по компетентните да кажат) бяха иначе се къса ако се пренатегне с моят стана така и тогава ти гарантирам основен ремонт ако са го развивали и завивали на око по добре не я карай докато не се направи както трябва от някой дето разбира моят се скъса от пренатягане 700 км след като ми бяха сменили зъбчатката
Аз пък занм че ако всичко е наред и колата не е за продаване , болта не се лепи , че после няма развиване

Вече забравих на колко нютона се стягаше защото ги стягам без динамометричен вече . Проблеми и рекламаций не съм имал .
Иначе аутодата казва 90nm + 90градуса
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта