Центровка на голф3 АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Центровка на голф3 АФН

Мнениеот dimitar75 » Съб 26 юли 2008 23:58


Здравейте на всички във форума! Имам следния проблем, който искам да ви кажа и ако получа съвет ще съм Ви благодарен.
Преди 2 месеца имах проблем с паленето на голфа, когато е студен двигателя, но от ден на ден все по-трудно палеше, докато преди 2 дена отказа да запали. Въртя стартера а отзад само пушек на не изгоряла нафта. Издърпах я до сервиз за диагностика и се оказа мръднала центровка. При отваряне на двигателя, слава богу нямаше нищо видно да е развалено.... Просто късмет. Оказало се, че е превъртял един зъб, за което ми е много чудно как е станало. В сервиза зацепиха наново двигателя и всичко заспа. Казаха ми да карам колата за сега, ако пак прескочи, тогава да я ровя повече.
Мисълта ми е, какво може да е предизвикало това разтройване на центровката. Като се има предвид, че колата в продължение на 2 месеца се влошаваше а не отказа от един път да запали, както би станало ако прескочи зъб на ангренажа.
В момента пали перфектно, но се чува леко свирене за около 10 секунди. Така ми свиреше преди да се развали и си мисля, че скоро пак ще стане същото.
Какво може да е???!!!




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 27 юли 2008 8:57


А долу зъбчатката на коляновия погледнаха ли я ?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 27 юли 2008 19:58


ще я погледнат като прескочи още един зъб. :lol: .никога не е прескачал зъб.потърси съдействие докато зъбчатката не е превъртяла напълно.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Нед 27 юли 2008 21:22


Мисля, че не са гледали зъбчатката. Може и от нея да е.
Тая зъбчатка плавно ли превърта? Как може да се установи, че превърта? Те може и да са я гледали, но нищо не установиха от какво се губи центровката. Взеха ми парите за презацепване и така. За сега вече 4 дена няма проблеми.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 28 юли 2008 8:25


Тичай в читав сервиз , че ще стане голяма беля !


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 28 юли 2008 8:42


По-голяма от сваляне на вала няма :lol:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 28 юли 2008 11:08


А неможе ли да се разбие шпонката , че да превърти достатъчно за да удари клапан ?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 28 юли 2008 12:28


Dobromirski написа:А неможе ли да се разбие шпонката , че да превърти достатъчно за да удари клапан ?


Преди това ще спре да пали :lol:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 28 юли 2008 13:11


тя като спре да пали и се закача за някои камион или трактор и се дьрпа докьто не се чуе дено пат пат дум търяс и тогава спират да я теглят те сьвременните "шуфори" са мнооо упорити дрьпат до де запали :lol:


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Пон 28 юли 2008 16:42


Утре отивам на сервиз, за да не стане беля, че ако превърти отведнъж зъбчатката и майката се ебало


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

opps

Мнениеот recaro_7 » Пон 28 юли 2008 17:46


Гледам близо си до Смолян...момчета ориентирайте го до някой от форумните майстори от Пловдивско,че ми е жал за АФН-а :cry:


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Вто 29 юли 2008 15:46


Днес отвориха двигателя в Смолян и се оказа, че има проблем в зъбчатката и болта, който влиза в нея. Зъбчатка намерих, но болт няма никъде в Смолян. Не искам да рискувам със стария и ще чакам да ми докарат от Пловдив нов. За сега добре.... Ще видим после как ще е след събиране на колата.


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Мнениеот 1z » Сря 30 юли 2008 10:38


МНОГО внимавай с тоя болт на мен преди седмица ми се скъса и стана всичко салата в двигателя то не е само да го смениш той се лепи и се стяга под определени килограми мисля 12,5(по компетентните да кажат) бяха иначе се къса ако се пренатегне с моят стана така и тогава ти гарантирам основен ремонт ако са го развивали и завивали на око по добре не я карай докато не се направи както трябва от някой дето разбира моят се скъса от пренатягане 700 км след като ми бяха сменили зъбчатката


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Сря 30 юли 2008 11:04


Болта сменил ли го беше с нов? Може за това да ти е превъртял.
За зъбчатката мисля, че майстора си знае работата. Дано да няма проблеми иначе лоша работа.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 30 юли 2008 13:30


1z написа:МНОГО внимавай с тоя болт на мен преди седмица ми се скъса и стана всичко салата в двигателя то не е само да го смениш той се лепи и се стяга под определени килограми мисля 12,5(по компетентните да кажат) бяха иначе се къса ако се пренатегне с моят стана така и тогава ти гарантирам основен ремонт ако са го развивали и завивали на око по добре не я карай докато не се направи както трябва от някой дето разбира моят се скъса от пренатягане 700 км след като ми бяха сменили зъбчатката


Аз пък занм че ако всичко е наред и колата не е за продаване , болта не се лепи , че после няма развиване :D

Вече забравих на колко нютона се стягаше защото ги стягам без динамометричен вече . Проблеми и рекламаций не съм имал .

Иначе аутодата казва 90nm + 90градуса



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, videlin85, Пешо2004 и 46 госта