Алтернатор - проблем - РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Алтернатор - проблем - РЕШЕНО

Мнениеот faint » Нед 31 авг 2008 18:18


Здравейте колеги,

пак съм аз с глупави въпроси :oops:
днес си измервах напрежението на акумулатора и установих, че при запалване при нормални обороти (не съм подал газ) алтернатора не зарежда акумулатора! Веднага след като подам газ почва да зарежда.. което ме навежда на мисълта, че проблема е там ?

Та въпроса ми е : има ли някакъв блок/реле което управлява алтернатора?

Двигателя няма еку (чист дизел)

Последна промяна от faint на Вто 02 сеп 2008 14:49, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 01 сеп 2008 15:42


бръм никой ли не знае що така се получава? :roll:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 01 сеп 2008 16:36


Има реле брат на 1200 оборота включва.Поне така е при мен.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 01 сеп 2008 16:42


е значи е нормално да не почва да зарежда като запаля ако оборотите са под 1200?

А няма ли такова реле, което да го включва на 900,1000 нещо такова :)


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пон 01 сеп 2008 17:32


колега първо здравей значи когато е запален двигателя алтернатора трябва да зарежда акумулатора дори и оборотите на двигателя да са 800
( ако например колата работи на празен ход и си включил много консуматори и алтернатора не успява да ги захрани тогава може да му помогне и акумулатора ) напрежението на акумулатора ( на зареден акумулатор ) когато не работи двигателя трябва да е някъде от 12.5 до
12.8 - 13 волта , а ако е пуснат двигателя ( работи ) напрежението което отдава алтернатора трябва да се мени в границите някъде от 13.4 - 14.2 волта ( в зависимост от товара и оборотите на двигателя под товар имам на предвид включените консуматори ) :D


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 01 сеп 2008 17:36


явно не е релето.. лампата на таблото също не свети, нито примигва.. крушката работи..пробвана.. разглобих таблото.. ама никъде няма предпазители.. ух :037:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 01 сеп 2008 20:04


:предавам се


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 02 сеп 2008 14:49


Проблемът е решен - прекъснат магистрален кабел в двигателния отсег



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 60 госта