Смених н75 и сега карам в червения сектор
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Смених н75 и сега карам в червения сектор
привет колеги.след като колата ми забиваше доста често смених тоя клапан и сега си правя експирименти дали ще ми забие пак.направи го веднъж преди да влезе в червения сектор на оборотомера.днес я продухвах на трета стрелката стига до първата червена черта на обор.карам така около 20-30 секунди-после отсечката свършва-обръщам игаз наново.в купето чак ми замириса на оставена да работи ютия.та искам да ви питам-има ли някаква опасност да стане беля като я мачкам така в червения сектор.ако има понасъбран нагар в турбото дали ще го одухам или най много да прецакам и мотора и турбината.колата е а3-tdi-110кс.гадния н75 струваше 232лв.как сега да не си го изкарам на колата?
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега според моето скромно мнение е излишно да гъзиш така колата скъсяваш и животеца само това е дизел не е бензин и е много капризен на такива натоварвания доколкото са ми казвали хора които карат дизели от години обороти над 3000 са вредни за двигателя не напразно ги правят с много по голям въртящ момент и на по ниски обороти от бензиновите двигатели на един бензинов двигател 4000 оборота са му добре но на дизел са много но ти си знаеш
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: Смених н75 и сега карам в червения сектор
SACHO7803 написа:привет колеги.след като колата ми забиваше доста често смених тоя клапан и сега си правя експирименти дали ще ми забие пак.направи го веднъж преди да влезе в червения сектор на оборотомера.днес я продухвах на трета стрелката стига до първата червена черта на обор.карам така около 20-30 секунди-после отсечката свършва-обръщам игаз наново.в купето чак ми замириса на оставена да работи ютия.та искам да ви питам-има ли някаква опасност да стане беля като я мачкам така в червения сектор.ако има понасъбран нагар в турбото дали ще го одухам или най много да прецакам и мотора и турбината.колата е а3-tdi-110кс.гадния н75 струваше 232лв.как сега да не си го изкарам на колата?
купи си бензинка и я вкарвай в червеното.. недей си игра с колата.. кво правиш в червеното и ти не знаеш..
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
градски така в града на къси отсечки нищо няма да направиш ако искаш да я продухаш излез извън града до разград или до бяла карай я на четвърта с около 3000-3500 бих ти казал на 5-та ма при тези обороти скороста става доста висока а пътя не позволява чак толкова ,чудеса не очаквай но определено ще се отпуши
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
В тая работа дето я праиш няма никъва логика,освен ако не си решил да правиш някакъв ремонт
.А за тоя клапан мога да споделя че подлежи на ремонт и в много голям процент от случаите просто се пълни с нагари и прах.Почиства се навсякъде отвътре внимателно, с много тънко масло може да се намаже стеблото на клапана и пак се затваря.Няма нищо сложно да се направи което да струва 200лв

-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
да засега е огън и жупел.ма не ми е ясно що пък не е хубаво да се рязка до червено.то по тая логико за кво ми е това турбо закво са ми тия 110коня.че то да си бях карал голфа-бензин 60коня-по магистрали съм стигал-190 с триста зора.че кат ша я галя до 3000об. то да не бях сменял н75.и да си я бях карал ейтака в сервизен режим до 3000об
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Смених н75 и сега карам в червения сектор
SACHO7803 написа:....днес я продухвах на трета стрелката стига до първата червена черта на обор.карам така около 20-30 секунди-после отсечката свършва-обръщам игаз наново.в купето чак ми замириса на оставена да работи ютия.....
Градски , ако си намериш по-дълги отсечки и караш така около час - със сигурност ще я продухаш .... не ами направо издухаш

И после освен на ютия не ти ли замирисва и на комплект бутала-сегменти плюс бонус


-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
е това исках да чуя бре колеги.двама да се намерят да ме подкрепят-в лютеницата му е майката т.е. до червено.а и който си купи италиански внос трябва да знае че италианеца натиска до прекъсвач-тъй че тук и да ги жалим и да ги галим жабарите отдавна са порастрили лагерите.и според мен TDI иска яка газ.за къв х..й са му сложили тая турбина тоя кулер и т.н.т.е па то ако си е изживяло живота и с 2000об.да го караш пак ша сабориш мотора.така че има ли Т има ли D има ли червено I газ до напълване на душата......
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
SACHO7803 написа:и според мен TDI иска яка газ.за къв х..й са му сложили тая турбина тоя кулер и т.н.т.е па то ако си е изживяло живота и с 2000об.да го караш пак ша сабориш мотора.така че има ли Т има ли D има ли червено I газ до напълване на душата......
Евала колега разказа им играта на тези от Фалсбруг и влезна в бисерите !
Само така няма да ставаш роб на колата тя трябва да ти е като бяла робина.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
давай така колега карай го не в началото на червеното а в края и така като направиш 5-6хиляди и към сервиза за основен ремонт пак казвам от моя скромен опит турбото не се слага за да караш колата до крайните обороти а да дигне мощноста а кулера за по добра работа на двигателиа а като искащ да се правиш на състезател вземи си една гти 16V-150 кончета е слагаш и един чип и карай колкото душа ти държи а ти си си зел дизел тук във форума има една тема как да си купим дизел там си е казано почти вси4ко прочети и ще разбереш и не само тук има в нета има тонове литература за всякакъв вид двг
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта