Смених н75 и сега карам в червения сектор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Смених н75 и сега карам в червения сектор

Мнениеот SACHO7803 » Вто 09 сеп 2008 9:56


привет колеги.след като колата ми забиваше доста често смених тоя клапан и сега си правя експирименти дали ще ми забие пак.направи го веднъж преди да влезе в червения сектор на оборотомера.днес я продухвах на трета стрелката стига до първата червена черта на обор.карам така около 20-30 секунди-после отсечката свършва-обръщам игаз наново.в купето чак ми замириса на оставена да работи ютия.та искам да ви питам-има ли някаква опасност да стане беля като я мачкам така в червения сектор.ако има понасъбран нагар в турбото дали ще го одухам или най много да прецакам и мотора и турбината.колата е а3-tdi-110кс.гадния н75 струваше 232лв.как сега да не си го изкарам на колата?




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 09 сеп 2008 10:14


колега според моето скромно мнение е излишно да гъзиш така колата скъсяваш и животеца само това е дизел не е бензин и е много капризен на такива натоварвания доколкото са ми казвали хора които карат дизели от години обороти над 3000 са вредни за двигателя не напразно ги правят с много по голям въртящ момент и на по ниски обороти от бензиновите двигатели на един бензинов двигател 4000 оборота са му добре но на дизел са много но ти си знаеш


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Re: Смених н75 и сега карам в червения сектор

Мнениеот LuIS » Вто 09 сеп 2008 10:27


SACHO7803 написа:привет колеги.след като колата ми забиваше доста често смених тоя клапан и сега си правя експирименти дали ще ми забие пак.направи го веднъж преди да влезе в червения сектор на оборотомера.днес я продухвах на трета стрелката стига до първата червена черта на обор.карам така около 20-30 секунди-после отсечката свършва-обръщам игаз наново.в купето чак ми замириса на оставена да работи ютия.та искам да ви питам-има ли някаква опасност да стане беля като я мачкам така в червения сектор.ако има понасъбран нагар в турбото дали ще го одухам или най много да прецакам и мотора и турбината.колата е а3-tdi-110кс.гадния н75 струваше 232лв.как сега да не си го изкарам на колата?


купи си бензинка и я вкарвай в червеното.. недей си игра с колата.. кво правиш в червеното и ти не знаеш..


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Мнениеот 1z » Вто 09 сеп 2008 12:11


градски така в града на къси отсечки нищо няма да направиш ако искаш да я продухаш излез извън града до разград или до бяла карай я на четвърта с около 3000-3500 бих ти казал на 5-та ма при тези обороти скороста става доста висока а пътя не позволява чак толкова ,чудеса не очаквай но определено ще се отпуши


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 09 сеп 2008 12:24


В тая работа дето я праиш няма никъва логика,освен ако не си решил да правиш някакъв ремонт :roll: .А за тоя клапан мога да споделя че подлежи на ремонт и в много голям процент от случаите просто се пълни с нагари и прах.Почиства се навсякъде отвътре внимателно, с много тънко масло може да се намаже стеблото на клапана и пак се затваря.Няма нищо сложно да се направи което да струва 200лв


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Мнениеот djdaka » Вто 09 сеп 2008 12:53


И сега оправи ли се колата ?
Моята се оправи след подмяна на маркучетата за вакуум , бяха се опекали .
А и опитай една разходка до Търново на 4-та, Така се отпуши моята , без да я насилвам излишно .
Успех


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Вто 09 сеп 2008 13:06


да засега е огън и жупел.ма не ми е ясно що пък не е хубаво да се рязка до червено.то по тая логико за кво ми е това турбо закво са ми тия 110коня.че то да си бях карал голфа-бензин 60коня-по магистрали съм стигал-190 с триста зора.че кат ша я галя до 3000об. то да не бях сменял н75.и да си я бях карал ейтака в сервизен режим до 3000об


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Смених н75 и сега карам в червения сектор

Мнениеот milmar » Вто 09 сеп 2008 14:38


SACHO7803 написа:....днес я продухвах на трета стрелката стига до първата червена черта на обор.карам така около 20-30 секунди-после отсечката свършва-обръщам игаз наново.в купето чак ми замириса на оставена да работи ютия.....


Градски , ако си намериш по-дълги отсечки и караш така около час - със сигурност ще я продухаш .... не ами направо издухаш :?
И после освен на ютия не ти ли замирисва и на комплект бутала-сегменти плюс бонус :idea: основни лагери :lol: ...


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Вто 09 сеп 2008 18:25


Колега , нищо няма да и стане на колата като я караш в червеното , стига да не прекаляваш естествено.Все пак тва турбо не е сложено да я караш с 60-70 както сам казваш :)


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 09 сеп 2008 19:35


Къде се намира този клапан Н75 и как изглежда за да го проверя и моя, защото имам проблем със забиването към 3000 об.?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 09 сеп 2008 19:45


Ако е читава колата, не би трябвало да има проблем да се покара в червеното. Аз съм се возил един час във Фабия 1.4тди на ръба на червеното - колата се кара така постоянно - на магистралата 190-200 и присветва на Х5ците да му направят място. На 120к км е.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Вто 09 сеп 2008 21:57


е това исках да чуя бре колеги.двама да се намерят да ме подкрепят-в лютеницата му е майката т.е. до червено.а и който си купи италиански внос трябва да знае че италианеца натиска до прекъсвач-тъй че тук и да ги жалим и да ги галим жабарите отдавна са порастрили лагерите.и според мен TDI иска яка газ.за къв х..й са му сложили тая турбина тоя кулер и т.н.т.е па то ако си е изживяло живота и с 2000об.да го караш пак ша сабориш мотора.така че има ли Т има ли D има ли червено I газ до напълване на душата......


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 10 сеп 2008 7:25


SACHO7803 написа:и според мен TDI иска яка газ.за къв х..й са му сложили тая турбина тоя кулер и т.н.т.е па то ако си е изживяло живота и с 2000об.да го караш пак ша сабориш мотора.така че има ли Т има ли D има ли червено I газ до напълване на душата......

Евала колега разказа им играта на тези от Фалсбруг и влезна в бисерите !
Само така няма да ставаш роб на колата тя трябва да ти е като бяла робина.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Сря 10 сеп 2008 8:44


Ха така , тати ка'т има пари ША купи друга :lol: :lol:

То т'ва русенците - опасна работа :shock !


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Сря 10 сеп 2008 9:24


давай така колега карай го не в началото на червеното а в края и така като направиш 5-6хиляди и към сервиза за основен ремонт пак казвам от моя скромен опит турбото не се слага за да караш колата до крайните обороти а да дигне мощноста а кулера за по добра работа на двигателиа а като искащ да се правиш на състезател вземи си една гти 16V-150 кончета е слагаш и един чип и карай колкото душа ти държи а ти си си зел дизел тук във форума има една тема как да си купим дизел там си е казано почти вси4ко прочети и ще разбереш и не само тук има в нета има тонове литература за всякакъв вид двг



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта