въпросче за Г3 1,9 тди 1Z
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
въпросче за Г3 1,9 тди 1Z
преди месец си взех голф 3 1.9 тди 90 коня някой може ли да ми каже нещо за този двигател? до сега несъм карал дизелова кола а само тирове но там е различно нормално ли е да му натискам повечко педала на газта за да варви в диапазона до 2000оборота и след като мине тези обороти да има значителен ряз? И някой знае ли колко са обтяжните ролки на ангренажа защото по в магазина по шаси излизат че са две и толкова взех а се оказа че е само една и от сервиза ми казаха че двигателя е друг. Както и за гарнитурата на капака на клапаните ми казаха че неставала щото двигателя бил по голям.Вече започвам да си мисля че двигателя е сменяван ако някой е запознат моля да ми даде тази информация
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
става вапрос за обтяжните ролки а не шайбите които въртят ремъка по шаси излиза че са две а в действителност е една на долната шайба която е на коляновия вал ми казаха че имало някакъв болт който я държи и често се късал но при мен това го нямя тоя от сервиза каза че бил от по новите двигатели и затова било така и има разлика но малко ме съмнява. когато си сменях ангренажа ми каза че трябва да си смена и гарнитурата на капака на клапаните която била м/у 6 и 18лв след това ми каза че тази гарнитура не става за този двигател щото бил по-голям и че гарнитурата е или 49 или 67лв и аз го попитах защо е така той ми каза че двигателя е друг
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=26626
Ето го мотора на колегата точно си е 1З мотора.
Ето го мотора на колегата точно си е 1З мотора.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andonov написа:Adnan написа:1Z и АФН са с 3 ролки.
Една долна една горна и една паразитна доколкото знам.
13 има с 1 и с 2 ролки, но не с 3.
АФН винаги е с 2.
Тази информация е вече нова за мен. Предишния голф беше 94 г. първия 1З и имаше 2 ролки.
Ако съм заблудил колагата е напълно от моя некомпетентност за което съжелявам.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Adnan написа:andonov написа:Adnan написа:1Z и АФН са с 3 ролки.
Една долна една горна и една паразитна доколкото знам.
13 има с 1 и с 2 ролки, но не с 3.
АФН винаги е с 2.
Тази информация е вече нова за мен. Предишния голф беше 94 г. първия 1З и имаше 2 ролки.
Ако съм заблудил колагата е напълно от моя некомпетентност за което съжелявам.
с ръчно натягане на ремъка
с автоматично натягане
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мерси много колеги олекна ми. А можете ли да ми кажете нещо за този двигател сполучлив ли е или да очаквам много ремонти? по принцип няма течове никъде работи сравнително тихо за дизел тоя от сервиза ми каза че е в много добро състояние но ме притеснява едно нещо че трябва повечко да му натисна педала до като стигне 2000 оборта иначе след това си върви и най важното е че не е като други коли и то нови и доста скъпи като тръгне на светофара след него да се налага да си пускаш фаровете разхода му е повече от добър 5,5 в софия но и аз не го настъпвам гледам да го карам с не повече от 2300-2500оборота когато има вазможност за по далго каране и с повисока скорост иначе го галя щото все пак е дизел и той не понася да го натискаш, а извънградско ми даде 5 по петрохан с трима души и багаж