въпросче за Г3 1,9 тди 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

въпросче за Г3 1,9 тди 1Z

Мнениеот rosen79 » Чет 04 сеп 2008 13:38


преди месец си взех голф 3 1.9 тди 90 коня някой може ли да ми каже нещо за този двигател? до сега несъм карал дизелова кола а само тирове но там е различно нормално ли е да му натискам повечко педала на газта за да варви в диапазона до 2000оборота и след като мине тези обороти да има значителен ряз? И някой знае ли колко са обтяжните ролки на ангренажа защото по в магазина по шаси излизат че са две и толкова взех а се оказа че е само една и от сервиза ми казаха че двигателя е друг. Както и за гарнитурата на капака на клапаните ми казаха че неставала щото двигателя бил по голям.Вече започвам да си мисля че двигателя е сменяван ако някой е запознат моля да ми даде тази информация




Потребителски аватар
marttyy
Мнения: 124
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
Двигател:
Местоположение: Драгоман

Мнениеот marttyy » Чет 04 сеп 2008 18:43


даи снимка на двигателя. 1z трябва да е с две ролки на ангренажа


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 05 сеп 2008 8:00


ми ще го снимам и ще го кача тук но ми казаха че ролката е една гледах в една програма за части ми излиза че Г4 е с една ролка и незнам кво става


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 05 сеп 2008 8:06


1Z и АФН са с 3 ролки.
Една долна една горна и една паразитна доколкото знам.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 05 сеп 2008 8:49


става вапрос за обтяжните ролки а не шайбите които въртят ремъка по шаси излиза че са две а в действителност е една на долната шайба която е на коляновия вал ми казаха че имало някакъв болт който я държи и често се късал но при мен това го нямя тоя от сервиза каза че бил от по новите двигатели и затова било така и има разлика но малко ме съмнява. когато си сменях ангренажа ми каза че трябва да си смена и гарнитурата на капака на клапаните която била м/у 6 и 18лв след това ми каза че тази гарнитура не става за този двигател щото бил по-голям и че гарнитурата е или 49 или 67лв и аз го попитах защо е така той ми каза че двигателя е друг


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 05 сеп 2008 9:03


Не можеш ли да му видиш буквите на мотора ( не от талона а от самия мотор ).


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 05 сеп 2008 9:08


гледах оглеждах но нищо немога да видя незнам каде го има този номер


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 05 сеп 2008 9:32


Ако е 1з намира се зад единия маркуч на водата. Горе близо до капака но така с писне няма как да го обясня. Наистина трудно се вижда особенно ако има масло там и трябва фенерче.
Снимка с свален капак, ще е най добре.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 05 сеп 2008 9:53


ми няма масло никаде и това е добре двигателя свети днес ще го огледам пак ще го снимам и ще го кача само трябва да видя как се качват тук снимки зад кой маркуч на водата е те са няколко


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 05 сеп 2008 20:42


http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=26626

Ето го мотора на колегата точно си е 1З мотора.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 06 сеп 2008 11:11




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 06 сеп 2008 12:23


Adnan написа:1Z и АФН са с 3 ролки.
Една долна една горна и една паразитна доколкото знам.


13 има с 1 и с 2 ролки, но не с 3.
АФН винаги е с 2.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Съб 06 сеп 2008 15:46


andonov написа:
Adnan написа:1Z и АФН са с 3 ролки.
Една долна една горна и една паразитна доколкото знам.


13 има с 1 и с 2 ролки, но не с 3.
АФН винаги е с 2.

Тази информация е вече нова за мен. Предишния голф беше 94 г. първия 1З и имаше 2 ролки.
Ако съм заблудил колагата е напълно от моя некомпетентност за което съжелявам.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 06 сеп 2008 15:59


Adnan написа:
andonov написа:
Adnan написа:1Z и АФН са с 3 ролки.
Една долна една горна и една паразитна доколкото знам.


13 има с 1 и с 2 ролки, но не с 3.
АФН винаги е с 2.

Тази информация е вече нова за мен. Предишния голф беше 94 г. първия 1З и имаше 2 ролки.
Ако съм заблудил колагата е напълно от моя некомпетентност за което съжелявам.


Изображение
с ръчно натягане на ремъка


Изображение
с автоматично натягане


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 06 сеп 2008 19:22


мерси много колеги олекна ми. А можете ли да ми кажете нещо за този двигател сполучлив ли е или да очаквам много ремонти? по принцип няма течове никъде работи сравнително тихо за дизел тоя от сервиза ми каза че е в много добро състояние но ме притеснява едно нещо че трябва повечко да му натисна педала до като стигне 2000 оборта иначе след това си върви и най важното е че не е като други коли и то нови и доста скъпи като тръгне на светофара след него да се налага да си пускаш фаровете разхода му е повече от добър 5,5 в софия но и аз не го настъпвам гледам да го карам с не повече от 2300-2500оборота когато има вазможност за по далго каране и с повисока скорост иначе го галя щото все пак е дизел и той не понася да го натискаш, а извънградско ми даде 5 по петрохан с трима души и багаж



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта