проблем пасат 5 тди - решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
николай9706
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

проблем пасат 5 тди - решен

Мнениеот николай9706 » Вто 30 сеп 2008 19:10


Здравейте на всички ! Имам следния проблем с пасата: като тръгвам на първа и задържа на полусъединител тресе. прави_го и на втора същото и когато карам на втора и трета и пусна гАзта и падне под 1000 оборота почва да придърпва. Сменил съм феродов и притискателен диск и лагер на фирма лук. Благодаря на всички !
mod edit: gr_kanev




Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 30 сеп 2008 19:15


Не съм сигурен,но мисля че имаше демпферен маховик :roll: !На феродовия диск имаше ли пружини?


николай9706
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот николай9706 » Вто 30 сеп 2008 19:28


да имаше пружини но майстора ми каза когато сменя съединитела че маховика е добре


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 30 сеп 2008 19:43


николай9706 написа:да имаше пружини но майстора ми каза когато сменя съединитела че маховика е добре


Майсторът ти, те е леко подвел, ще трябва да смениш и маховика...


николай9706
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот николай9706 » Вто 30 сеп 2008 19:55


а да знаеш цената на маховика


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Вто 30 сеп 2008 20:31


николай9706 написа:а да знаеш цената на маховика

Нещо около 500-600лв. само маховика мисе върти в главата :idea:


николай9706
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот николай9706 » Вто 30 сеп 2008 20:55


как мога да разбера дали е точно от маховика


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 01 окт 2008 3:36


николай9706 написа:как мога да разбера дали е точно от маховика
Няма от какво друго да е, щом си сменил съединителя, само маховика остава. По принцип се сменят комплект.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 01 окт 2008 7:54


николай9706 написа:а да знаеш цената на маховика

600 лв. е само на една фирма Valeo.
Иначе си е точно над 1000 лв. демферния маховик.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Сря 01 окт 2008 19:28


Той колегата каза че на феродото имало пружини :stll think: ,но пък ми се струва че не би трябвало да има!Мисля че вече трябва да е получил необходимато инфо за пролема си :wink: !


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 01 окт 2008 20:58


Adnan написа:
николай9706 написа:а да знаеш цената на маховика

600 лв. е само на една фирма Valeo.
Иначе си е точно над 1000 лв. демферния маховик.

Над 1000лв. е целия комплект на Лук или Закс,а само маховика е около 600


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 02 окт 2008 8:20


На мен пък ми се струва кощунство да се дават толкова много пари за този маховик, а и не виждам особен смисъл от него. По-добре да се замени с недемферен такъв и да се ползва обикновен съединител с пружини на феродовия диск. Излиза в пъти по-евтино, особено ако сменяш пак съединител в бъдеще.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 02 окт 2008 10:44


The^Maniac написа:На мен пък ми се струва кощунство да се дават толкова много пари за този маховик, а и не виждам особен смисъл от него. По-добре да се замени с недемферен такъв и да се ползва обикновен съединител с пружини на феродовия диск. Излиза в пъти по-евтино, особено ако сменяш пак съединител в бъдеще.


Първоначалното слагане на "НЕдемпферен" съединител не е в пъти по-евтино а малко по-евтино а като се има предвид колко е живота на един съединител /ако е истински/ то докато дойде следващата смяна най-вероятно колата вече няма да е твоя,тоест ще си я продал :wink: Отделно има някой писания по въпроса че комплекта с твърдия маховик скъсява живота на скоростната кутия а там вече нещата стават кофти. Но всеки сам си преценява какво да си слага на колата !


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 02 окт 2008 15:23


Колегата Стиви е много прав :!: И аз мислех да спестя някой лев като сложа комплекта на Валео с обикновен маховик,но майсорчетата при който ходя ми казаха същото нещо за кутията,такаче май ''тънко'' минаване няма да има :?


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пет 03 окт 2008 19:01


Мога само да добавя че съм виждал заварен маховик и заменен феродов диск от недемпферен с демпферен!Да кажа честно човека дето я кара и беше направил около 40к км и няма никъкви проблеми с скоростната кутия.То по-лошото е че с времето маховика от силните удари превърта в зъбите и оставаш на пътя!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 68 госта