Здравейте колеги, проблема ми е следния : колата не пали след дълъг престой и след въртене на ключа 3-4 пъти и припомпване на педала на газта запалва...работи и след малко й падат оборотите, след като дам газ ги стабилизира и така докато загрее мотора....като загрее мотора няма проблем с оборотите и с паленето т.е. пали от раз съмненията са ми , че дърпа въздух от някъде...какво съм направил до момента:
1. проверих маркучите и смених съответно скобите с които се стягат
2.проверих свещите - работят
3.свалих горивния филтър, който е сменян наскоро и го продухах ..не е задръстен...след което стегнах отдолу пробката за източване на нафтата добре и стегнах болта с дихтунгата дето е отгоре на филтъра
... не мога да видя дали прозрачния маркуч от филтъра към помпата се пълни с въздух, защото с времето е станал непрозрачен...
та снощи един приятел ми каза , че и при него е имало подобен проблем и се оказало некви гумени уплатнения на дюзите, обаче при него колата е 98-99г..... та въпроса ми е следния: има ли моя мотор такива гумени уплатнения на дюзите и според вас къде може да се крие проблема , че ми се е.а мамата тия дни
п.п. по маркучлетата видимо не можах да видя пробив, само единия дето идва от резервоара към филтъра е нацепен като на сгъвка и направо незнам.....моля ви помагайте
имат ли дюзите на 1,6 тд с кулер гумени уплътнения
Колега влади, имаш предвид да се сложи клапан на маркуча на входящата нафта между помпата и горивния филтър ....днес смених и маркучлетата дет са към филтъра, ще видя утре как е и ако пак продължава проблема ще сменя и горивния филтър...да не би пък той да се е преебал нещо и пак ще пиша...
п.п. направих нещо с този игнор лист, ама и аз не разбрах какво стана...
п.п. направих нещо с този игнор лист, ама и аз не разбрах какво стана...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rmk и 22 госта