имат ли дюзите на 1,6 тд с кулер гумени уплътнения

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

имат ли дюзите на 1,6 тд с кулер гумени уплътнения

Мнениеот boko » Сря 08 окт 2008 12:37


Здравейте колеги, проблема ми е следния : колата не пали след дълъг престой и след въртене на ключа 3-4 пъти и припомпване на педала на газта запалва...работи и след малко й падат оборотите, след като дам газ ги стабилизира и така докато загрее мотора....като загрее мотора няма проблем с оборотите и с паленето т.е. пали от раз съмненията са ми , че дърпа въздух от някъде...какво съм направил до момента:
1. проверих маркучите и смених съответно скобите с които се стягат
2.проверих свещите - работят
3.свалих горивния филтър, който е сменян наскоро и го продухах ..не е задръстен...след което стегнах отдолу пробката за източване на нафтата добре и стегнах болта с дихтунгата дето е отгоре на филтъра
... не мога да видя дали прозрачния маркуч от филтъра към помпата се пълни с въздух, защото с времето е станал непрозрачен...
та снощи един приятел ми каза , че и при него е имало подобен проблем и се оказало некви гумени уплатнения на дюзите, обаче при него колата е 98-99г..... та въпроса ми е следния: има ли моя мотор такива гумени уплатнения на дюзите и според вас къде може да се крие проблема , че ми се е.а мамата тия дни


п.п. по маркучлетата видимо не можах да видя пробив, само единия дето идва от резервоара към филтъра е нацепен като на сгъвка и направо незнам.....моля ви помагайте




Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Сря 08 окт 2008 19:14


Здравеи Колега!Най-лесния начин да се справиш ако връша горивото в резервоара е като сложиш един еднопосочен клапан на входа към помпата.За гумичките-по тия дюзи няна никъкви гумени елементи.Когато въртиш и не пали излиза ли бял пушек от ауспуха?


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот boko » Сря 08 окт 2008 20:47


Колега влади, имаш предвид да се сложи клапан на маркуча на входящата нафта между помпата и горивния филтър ....днес смених и маркучлетата дет са към филтъра, ще видя утре как е и ако пак продължава проблема ще сменя и горивния филтър...да не би пък той да се е преебал нещо и пак ще пиша...

п.п. направих нещо с този игнор лист, ама и аз не разбрах какво стана...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта