Ще има ли ефект ако се постави.
Също каква е разликата м-у различните ТДИ-та само компютъра ли е различен или самите двигатели ?
Благодаря.
Blow-off клапа на 1.9 ТДИ
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Двигатели TDI на Голф 4 (според ТОЗИ сайт) :
с ГНП :
90 к.с. - ALH, AGR
110 к.с. - AVG, AHF, ASV
ПД :
100 к.с. - ATD, AXR
115 к.с. - AJM, AUY
130 к.с. - ASZ
150 к.с. - ARL
Всички без тези от 90 к.с. са с турбини с променлива геометрия (възможно е и някой от тях също да е с такава - не съм сигурен).
с ГНП :
90 к.с. - ALH, AGR
110 к.с. - AVG, AHF, ASV
ПД :
100 к.с. - ATD, AXR
115 к.с. - AJM, AUY
130 к.с. - ASZ
150 к.с. - ARL
Всички без тези от 90 к.с. са с турбини с променлива геометрия (възможно е и някой от тях също да е с такава - не съм сигурен).
gr_kanev написа:Двигатели TDI на Голф 4 (според ТОЗИ сайт) :
с ГНП :
90 к.с. - ALH, AGR
110 к.с. - AVG, AHF, ASV
ПД :
100 к.с. - ATD, AXR
115 к.с. - AJM, AUY
130 к.с. - ASZ
150 к.с. - ARL
Всички без тези от 90 к.с. са с турбини с променлива геометрия (възможно е и някой от тях също да е с такава - не съм сигурен).
Колега, мисля че ALH е с променлива геометрия
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 54 госта