Blow-off клапа на 1.9 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
SiGNSiS
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Blow-off клапа на 1.9 ТДИ

Мнениеот SiGNSiS » Чет 09 окт 2008 16:48


Ще има ли ефект ако се постави.
Също каква е разликата м-у различните ТДИ-та само компютъра ли е различен или самите двигатели ?
Благодаря.




Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Чет 09 окт 2008 17:55


в търсачката имаше обсъждана тема относно блоу офф-а


Потребителски аватар
mimomo
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimomo » Чет 09 окт 2008 18:29


няма разлика само дето ти свести като караш


SiGNSiS
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот SiGNSiS » Чет 09 окт 2008 19:52


Мерси,а за разликата м-у двигателите ?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 09 окт 2008 20:40


SiGNSiS написа:...каква е разликата м-у различните ТДИ-та само компютъра ли е различен или самите двигатели ?
Благодаря.

Кажи кои по-точно TDI-та имаш предвид. Защото има помпа-дюза и с ГНП, има турбини с и без променлива геометрия, има различни дюзи, ...


SiGNSiS
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот SiGNSiS » Чет 09 окт 2008 21:12


Ами тия,които ги слагат на голф4
ами как най-хубаво се тунингова тди...озсвен да му се сложи чип


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Чет 09 окт 2008 23:14


Като се смени част от хардуера (дюзи, турбина, кулер) и пак най-добре да се сменят чиповете с подходящи за новия хардуер.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 10 окт 2008 8:50


Двигатели TDI на Голф 4 (според ТОЗИ сайт) :
с ГНП :
90 к.с. - ALH, AGR
110 к.с. - AVG, AHF, ASV
ПД :
100 к.с. - ATD, AXR
115 к.с. - AJM, AUY
130 к.с. - ASZ
150 к.с. - ARL
Всички без тези от 90 к.с. са с турбини с променлива геометрия (възможно е и някой от тях също да е с такава - не съм сигурен).


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Пет 10 окт 2008 20:04


gr_kanev написа:Двигатели TDI на Голф 4 (според ТОЗИ сайт) :
с ГНП :
90 к.с. - ALH, AGR
110 к.с. - AVG, AHF, ASV
ПД :
100 к.с. - ATD, AXR
115 к.с. - AJM, AUY
130 к.с. - ASZ
150 к.с. - ARL
Всички без тези от 90 к.с. са с турбини с променлива геометрия (възможно е и някой от тях също да е с такава - не съм сигурен).


Колега, мисля че ALH е с променлива геометрия



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, MamaMy и 45 госта