AEF прекъсва.... от какво?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
iavor84
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
Автомобил: VW BORA VW POLO
Двигател: AJM 2000 AEF 1997
Местоположение: Велинград
Контакти:

AEF прекъсва.... от какво?

Мнениеот iavor84 » Чет 09 окт 2008 16:04


Здр колеги. От известно време забелязвам един проблем който много почна да ме изнервя. Почти няма значение дали е студен двигателя или топъл. При задържане на обороти между 1000 и 3000 двигателя почва да работи нестабилно все едно бензинка на 3 цилиндъра. На 1000 оборота е часовник. Тук идва интересното, когато извадих буксата за датчика на температурата и проблема изчезна. Смених въпросния датчик и то два пъти, но проблема си остава/при изключена букса няма проблеми/. Някакви идеи? :?:




Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Мнениеот apa6o » Чет 09 окт 2008 18:26


Да се оплача и моя AEF показва тая странност около 2000 оборота, макар че около 4000+ тия работи изчезват :twisted: Помагайте


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Чет 09 окт 2008 18:54


я ги водете на компа да ги прегледат


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Мнениеот apa6o » Чет 09 окт 2008 19:21


AEF=чист дизел без електроника :wink:


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Чет 09 окт 2008 19:30


apa6o написа:AEF=чист дизел без електроника :wink:

двг няма електроника, но колата ти има комп. който следи различните системи :)


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Мнениеот apa6o » Чет 09 окт 2008 19:49


spam :bishop А като ДВГ-то няма електроника и съответно датчици към него ми е интересно как ли ще ги следи тия системи или искаш да кажеш че тоя двг прелива от датчици ама са леко невидими :предавам се

Последна промяна от apa6o на Чет 09 окт 2008 21:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Чет 09 окт 2008 20:03


apa6o написа:spam :bishop А като ДВГ-то няма електроника и съответно сензори към него ми е интересно как ли ще ги следи тия системи или искаш да кажеш че тоя двг прелива от датчици ама са леко невидими :предавам се

ти защо си мислиш че проблема ти е в двигателя??????????????????????????????????????????????


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Мнениеот apa6o » Чет 09 окт 2008 20:08


Еми надали е в нещо друго щото като се позамисля няма как да е понеже това се случва и на загрял мотор и то най-вече при ускорение,
или предлагаш да е от някой "датчик" на жилото за газта :roll: :034:

Последна промяна от apa6o на Чет 09 окт 2008 21:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Чет 09 окт 2008 20:18


предлагам компютърна диагностика колега


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Пет 10 окт 2008 3:38


моят кош пък ми предърпва в ниските(до към 1500об/мин.) без значение на коя предавка.все едно сега се уча да карам... :roll:


Потребителски аватар
iavor84
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
Автомобил: VW BORA VW POLO
Двигател: AJM 2000 AEF 1997
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот iavor84 » Пет 10 окт 2008 7:22


тук във Велинград няма къде да ида да ми видят компа, ама един майстор вчера ми каза, че от тоя датчик за температурата кабелите вървят директно към два клапана на гнп. Днес ще я карам да ги провери и ще пиша. Вече се замислям да откача тоя датчик и да карам без показания за температура известно време пък ще мисля да пригодя друг датчик :?:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 10 окт 2008 8:33


iavor84 написа:тук във Велинград няма къде да ида да ми видят компа, ама един майстор вчера ми каза, че от тоя датчик за температурата кабелите вървят директно към два клапана на гнп. Днес ще я карам да ги провери и ще пиша. Вече се замислям да откача тоя датчик и да карам без показания за температура известно време пък ще мисля да пригодя друг датчик :?:


Колата няма ЕКУ, нищо че е с ОБД.
Не изключвай тем.датчик защото след като запали колата свещите се пускат пак и остават вкл. постоянно.

Имаш едно голямо реле, което е набъкано с електроника и там ти влиза сигнала от тем. датчик.
Същото реле управлява и някой неща по ГНП-то.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пет 10 окт 2008 20:49


Мини през някой свестен дизел сервиз!Имам чувството че това нещо се получава при промяна на въртешното налягане в помпата,което е мн важно за правилното и функциониране(изменя момента на впръскване спрямо оборотите)!Не съм на 100% сигурен че е от това,но може да е една от причините.Успех!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта