
AEF прекъсва.... от какво?
- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
AEF прекъсва.... от какво?
Здр колеги. От известно време забелязвам един проблем който много почна да ме изнервя. Почти няма значение дали е студен двигателя или топъл. При задържане на обороти между 1000 и 3000 двигателя почва да работи нестабилно все едно бензинка на 3 цилиндъра. На 1000 оборота е часовник. Тук идва интересното, когато извадих буксата за датчика на температурата и проблема изчезна. Смених въпросния датчик и то два пъти, но проблема си остава/при изключена букса няма проблеми/. Някакви идеи? 

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник



Последна промяна от apa6o на Чет 09 окт 2008 21:16, променено общо 1 път.
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Еми надали е в нещо друго щото като се позамисля няма как да е понеже това се случва и на загрял мотор и то най-вече при ускорение,
или предлагаш да е от някой "датчик" на жилото за газта

или предлагаш да е от някой "датчик" на жилото за газта


Последна промяна от apa6o на Чет 09 окт 2008 21:18, променено общо 1 път.
- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
тук във Велинград няма къде да ида да ми видят компа, ама един майстор вчера ми каза, че от тоя датчик за температурата кабелите вървят директно към два клапана на гнп. Днес ще я карам да ги провери и ще пиша. Вече се замислям да откача тоя датчик и да карам без показания за температура известно време пък ще мисля да пригодя друг датчик 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
iavor84 написа:тук във Велинград няма къде да ида да ми видят компа, ама един майстор вчера ми каза, че от тоя датчик за температурата кабелите вървят директно към два клапана на гнп. Днес ще я карам да ги провери и ще пиша. Вече се замислям да откача тоя датчик и да карам без показания за температура известно време пък ще мисля да пригодя друг датчик
Колата няма ЕКУ, нищо че е с ОБД.
Не изключвай тем.датчик защото след като запали колата свещите се пускат пак и остават вкл. постоянно.
Имаш едно голямо реле, което е набъкано с електроника и там ти влиза сигнала от тем. датчик.
Същото реле управлява и някой неща по ГНП-то.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта