
Boraта
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Дебитомера ще го познаеш по това мче след 3к оборота колата место да се развихря се развърта едвам-едвам.Ако не намелиш майстор с ВАГ-Ком направо отдели 160-180 за дебитомер,20 за изтърбушване на катализатор,10 за въздушен и 30 за горивен филтър и 90 процента колата ще ти тръгне.Другото е да сложиш добавка за прочиставне и да и направиш "ластици" по магистралата и айде в Варна на ВАГ-Ком.
P.S. 200 на ПД 131 не е нормално особенно имайки предвид че километражите показват повече.
P.S. 200 на ПД 131 не е нормално особенно имайки предвид че километражите показват повече.
- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
аве тази тема е мн стара що не сте я дел ??
Последна промяна от chain на Чет 16 окт 2008 9:29, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
chain_g написа:Зна4и трябва само да проверя дебитомера.
Сменил сам въздушния и горивния филтар. а колкото за катализатора ште го оставя за последно решение. Не ми се маха на предната си кола го свалих и ми напражиха проблем при прегледа.
Показанието на дебитомера трябва да е 850 единици при 4000 оборота на 3та при леко нагорнище/и турбото се мери при такива условия/.Иначе за катализатора темата е многократно обсъждана и при твойта кола с променлива геометрия на турбината се зацапва механизма.Не го махай изцяло а само идтърбуши керамиката ,а той ще си стой.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Rabbit_TDI написа: Показанието на дебитомера трябва да е 850 единици при 4000 оборота на 3та при леко нагорнище/и турбото се мери при такива условия/.Иначе за катализатора темата е многократно обсъждана и при твойта кола с променлива геометрия на турбината се зацапва механизма.Не го махай изцяло а само идтърбуши керамиката ,а той ще си стой.
Моята кошарка точно така я замерваха - на 3та до 100км/ч и всичко си излезе ОК! Дори аз самият се притесних, че отива на много високи обороти, но всичко си беше ОК!
- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
имам и друго питане. Кои може да ми каже какъв разход дава един такътв двигател. 1.9 ТДИ 131к.с. От германия до БГ ми даде 5.3 но заедно с една астричка 75 коня. Могада кача че беше много бавно и монотонно каране. 120 на места 130 а в Румъния беше филма.
а тука като я докарах градско 8.0 - 9.0 ако я режа от светофар до сфвтофар и 10 кача. а извънградско при каране 140- 150 без много движение ми дава 7.5-8.0
това нормално ли е ????

а тука като я докарах градско 8.0 - 9.0 ако я режа от светофар до сфвтофар и 10 кача. а извънградско при каране 140- 150 без много движение ми дава 7.5-8.0

това нормално ли е ????
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 60 госта