След чип турбината се чува повече
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
След чип турбината се чува повече
След като сложих чип и турбината започна да се чува повече в диапазона от 1300 до 2000 оборота това нормално ли е или турбото е почнало да се прецаква. Двигателя ми е 1.9 ТДИ АХФ 110 коня
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
И да, и не.
Знам, че за това ще бъда нападнат от много хора.
Замисли се какво прави чипа. Щом чуваш турбината и в други обороти (по-ниски), значи там надува повече. Дали ще има последствие върху турбината/двигателя ? Досега не знам за отменен природен закон - в случая става въпрос за този за запазване на енергията.
Знам, че за това ще бъда нападнат от много хора.
Замисли се какво прави чипа. Щом чуваш турбината и в други обороти (по-ниски), значи там надува повече. Дали ще има последствие върху турбината/двигателя ? Досега не знам за отменен природен закон - в случая става въпрос за този за запазване на енергията.
- ФСБ
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като си взимах пасата - 2.0 ТДИ 140к.с. имаше и модификация 2.0 ТДИ 170к.с. която беше с фабричен чип. Казаха ми, че мога и допълнително да си сложа оригиналния чип за към 2000 долара (колата не е купена от БГ). Много се чудих по въпроса дали наистина този чип не износва по-бързо двигателя и впоследствие се отказах да слагам, но в крайна сметка щом го слагат фабрично, значи не би трябвало да е толко пагубно за двигателя. Относно шума, не идва ли това заради по-силното въртене на турбината ан тези обороти - все пак тая допълнителна мощност треа да дойде от някъде.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Аре прочетете малко с търсачката и стига говорете глупости чути от майстори дето нямат нищо общо с чипове,автотърговци и на маса/фабрични чипове нема-има подобни мотори с различни да го наречем "сет-ъп",то дори ТЗИ-та с еднаква мощност пък имат разлики един от друг/.Иначе е нормално да се чува повече /то по-принцип 110 коня си му се чува турбината/ ,ама от повече до повече разлика голяма
P.S.И 2000 долара за чип им кажи да го земат и да си го заврът............

P.S.И 2000 долара за чип им кажи да го земат и да си го заврът............
Компютъра на колата или по точно чипа огранива налягането до 2000 оборота. След това нагоре турбото си надува на да речем 1.2 бара(110-ка чипната) и си ги държи постоянни на пълна гас до 4500 някаде. Ако го няма това ограничение и турбото си надува над опрделени стойности за съответните обороти до 2000 се чупи турбината.
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
038 906 018 BM,,1.9l R4 EDC 0500SG 2115,
,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,2226,2152.2,2570.4,82.5,,,,,,,,,,
,0.38,2247,2152.2,2121.6,65.3,,,,,,,,,,
,0.77,2289,2152.2,1958.4,63.0,,,,,,,,,,
,1.16,2331,2152.2,1968.6,63.0,,,,,,,,,,
,1.55,2373,2152.2,1999.2,63.0,,,,,,,,,,
,1.94,2436,2152.2,2050.2,63.8,,,,,,,,,,
,2.33,2478,2152.2,2091.0,64.9,,,,,,,,,,
,2.72,2520,2152.2,2121.6,65.3,,,,,,,,,,
,3.09,2583,2152.2,2142.0,65.7,,,,,,,,,,
,3.48,2625,2152.2,2142.0,65.7,,,,,,,,,,
,3.87,2667,2152.2,2152.2,65.7,,,,,,,,,,
,4.26,2709,2152.2,2152.2,66.1,,,,,,,,,,
,4.65,2772,2152.2,2152.2,66.1,,,,,,,,,,
,5.04,2814,2152.2,2152.2,66.5,,,,,,,,,,
,5.43,2877,2152.2,2162.4,66.5,,,,,,,,,,
,5.82,2919,2152.2,2162.4,66.9,,,,,,,,,,
,6.21,2961,2152.2,2172.6,67.7,,,,,,,,,,
,6.60,3003,2152.2,2182.8,68.1,,,,,,,,,,
,6.99,3045,2152.2,2182.8,68.5,,,,,,,,,,
,7.37,3087,2152.2,2172.6,68.1,,,,,,,,,,
,7.72,3129,2152.2,2162.4,68.1,,,,,,,,,,
,8.08,3171,2152.2,2152.2,68.1,,,,,,,,,,
,8.45,3213,2152.2,2152.2,67.7,,,,,,,,,,
,8.83,3255,2152.2,2152.2,68.1,,,,,,,,,,
,9.22,3297,2152.2,2152.2,68.5,,,,,,,,,,
,9.61,3339,2152.2,2152.2,68.1,,,,,,,,,,
,10.00,3381,2152.2,2162.4,69.3,,,,,,,,,,
,10.39,3423,2152.2,2162.4,68.5,,,,,,,,,,
,10.78,3465,2152.2,2152.2,68.9,,,,,,,,,,
,11.17,3507,2152.2,2142.0,68.9,,,,,,,,,,
,11.56,3549,2152.2,2131.8,68.9,,,,,,,,,,
,11.91,3570,2152.2,2121.6,68.5,,,,,,,,,,
,12.27,3612,2152.2,2121.6,68.1,,,,,,,,,,
,12.63,3654,2152.2,2131.8,68.1,,,,,,,,,,
,12.99,3675,2152.2,2121.6,67.7,,,,,,,,,,
,13.35,3717,2152.2,2111.4,67.3,,,,,,,,,,
,13.71,3738,2152.2,2121.6,67.3,,,,,,,,,,
Това е лог от мойто турбо на 4-та след 2000 оборота до кам 4000
,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,2226,2152.2,2570.4,82.5,,,,,,,,,,
,0.38,2247,2152.2,2121.6,65.3,,,,,,,,,,
,0.77,2289,2152.2,1958.4,63.0,,,,,,,,,,
,1.16,2331,2152.2,1968.6,63.0,,,,,,,,,,
,1.55,2373,2152.2,1999.2,63.0,,,,,,,,,,
,1.94,2436,2152.2,2050.2,63.8,,,,,,,,,,
,2.33,2478,2152.2,2091.0,64.9,,,,,,,,,,
,2.72,2520,2152.2,2121.6,65.3,,,,,,,,,,
,3.09,2583,2152.2,2142.0,65.7,,,,,,,,,,
,3.48,2625,2152.2,2142.0,65.7,,,,,,,,,,
,3.87,2667,2152.2,2152.2,65.7,,,,,,,,,,
,4.26,2709,2152.2,2152.2,66.1,,,,,,,,,,
,4.65,2772,2152.2,2152.2,66.1,,,,,,,,,,
,5.04,2814,2152.2,2152.2,66.5,,,,,,,,,,
,5.43,2877,2152.2,2162.4,66.5,,,,,,,,,,
,5.82,2919,2152.2,2162.4,66.9,,,,,,,,,,
,6.21,2961,2152.2,2172.6,67.7,,,,,,,,,,
,6.60,3003,2152.2,2182.8,68.1,,,,,,,,,,
,6.99,3045,2152.2,2182.8,68.5,,,,,,,,,,
,7.37,3087,2152.2,2172.6,68.1,,,,,,,,,,
,7.72,3129,2152.2,2162.4,68.1,,,,,,,,,,
,8.08,3171,2152.2,2152.2,68.1,,,,,,,,,,
,8.45,3213,2152.2,2152.2,67.7,,,,,,,,,,
,8.83,3255,2152.2,2152.2,68.1,,,,,,,,,,
,9.22,3297,2152.2,2152.2,68.5,,,,,,,,,,
,9.61,3339,2152.2,2152.2,68.1,,,,,,,,,,
,10.00,3381,2152.2,2162.4,69.3,,,,,,,,,,
,10.39,3423,2152.2,2162.4,68.5,,,,,,,,,,
,10.78,3465,2152.2,2152.2,68.9,,,,,,,,,,
,11.17,3507,2152.2,2142.0,68.9,,,,,,,,,,
,11.56,3549,2152.2,2131.8,68.9,,,,,,,,,,
,11.91,3570,2152.2,2121.6,68.5,,,,,,,,,,
,12.27,3612,2152.2,2121.6,68.1,,,,,,,,,,
,12.63,3654,2152.2,2131.8,68.1,,,,,,,,,,
,12.99,3675,2152.2,2121.6,67.7,,,,,,,,,,
,13.35,3717,2152.2,2111.4,67.3,,,,,,,,,,
,13.71,3738,2152.2,2121.6,67.3,,,,,,,,,,
Това е лог от мойто турбо на 4-та след 2000 оборота до кам 4000
Нали не се бъркаш със звука на двигателя - след тунинга почва да реве по агресивно на пълна гас.
Турбото ти надува около 2150 което е около 1.15 бара и си е баш колко си се гласи 110 с чип за да стане 140.
А то изсвистява като развърта - тоест подаваш гас и почва да прави налягане и малко повечко се чува защото гони по високи стойности на налягане. Ама то леко се дочува изсвистяването.
Карай си спокойно слагай си масло по спецификацията за твоя двигател 10В40 или по добре 5В40 през интервали ненадвишаващи 10000км и вече дали ще се счупи - божа работа
.
ПС. нема да я мислиш и жалиш
че от леко каране ще се задръсти геометрията
Турбото ти надува около 2150 което е около 1.15 бара и си е баш колко си се гласи 110 с чип за да стане 140.
А то изсвистява като развърта - тоест подаваш гас и почва да прави налягане и малко повечко се чува защото гони по високи стойности на налягане. Ама то леко се дочува изсвистяването.
Карай си спокойно слагай си масло по спецификацията за твоя двигател 10В40 или по добре 5В40 през интервали ненадвишаващи 10000км и вече дали ще се счупи - божа работа

ПС. нема да я мислиш и жалиш

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 76 госта