След чип турбината се чува повече

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

След чип турбината се чува повече

Мнениеот uBO_1 » Сря 15 окт 2008 10:53


След като сложих чип и турбината започна да се чува повече в диапазона от 1300 до 2000 оборота това нормално ли е или турбото е почнало да се прецаква. Двигателя ми е 1.9 ТДИ АХФ 110 коня




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 15 окт 2008 11:35


И да, и не.
Знам, че за това ще бъда нападнат от много хора.
Замисли се какво прави чипа. Щом чуваш турбината и в други обороти (по-ниски), значи там надува повече. Дали ще има последствие върху турбината/двигателя ? Досега не знам за отменен природен закон - в случая става въпрос за този за запазване на енергията.


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Сря 15 окт 2008 13:25


принципно след чип е нормално да се чува повече...


Потребителски аватар
ФСБ
Мнения: 108
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ФСБ » Сря 15 окт 2008 13:27


Като си взимах пасата - 2.0 ТДИ 140к.с. имаше и модификация 2.0 ТДИ 170к.с. която беше с фабричен чип. Казаха ми, че мога и допълнително да си сложа оригиналния чип за към 2000 долара (колата не е купена от БГ). Много се чудих по въпроса дали наистина този чип не износва по-бързо двигателя и впоследствие се отказах да слагам, но в крайна сметка щом го слагат фабрично, значи не би трябвало да е толко пагубно за двигателя. Относно шума, не идва ли това заради по-силното въртене на турбината ан тези обороти - все пак тая допълнителна мощност треа да дойде от някъде.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 15 окт 2008 14:11


Аре прочетете малко с търсачката и стига говорете глупости чути от майстори дето нямат нищо общо с чипове,автотърговци и на маса/фабрични чипове нема-има подобни мотори с различни да го наречем "сет-ъп",то дори ТЗИ-та с еднаква мощност пък имат разлики един от друг/.Иначе е нормално да се чува повече /то по-принцип 110 коня си му се чува турбината/ ,ама от повече до повече разлика голяма :lol:
P.S.И 2000 долара за чип им кажи да го земат и да си го заврът............


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Сря 15 окт 2008 14:16


Значи чува се м/у 1300 и 2000 оборота повече от преди и като му пусна газта докато спадат оборотите пак се чува леко.Нормално ли е след като е с чип?


Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Пон 20 окт 2008 16:47


Аз лично на моя след като му сложиха чип не усетих да се чува по-силно турбината,усетих единствено след като ми махнаха катализатора!


Потребителски аватар
gogobi
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот gogobi » Сря 22 окт 2008 14:02


А турбината не трябва ли да се включва след 1800-2000 оборота.Може и да не е вярно но ас така си мисля защото колата след тия обороти опъва доста повече. :)


Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Сря 22 окт 2008 14:30


gogobi написа:А турбината не трябва ли да се включва след 1800-2000 оборота.Може и да не е вярно но ас така си мисля защото колата след тия обороти опъва доста повече. :)


Турбината винаги работи!


Curi_1
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Curi_1 » Сря 22 окт 2008 14:52


Мен не ме притеснява че свири притеснява ме защо се чува на място когато върна газта едно като свистене или свирене не мога да го определа нещо като "фиууууу"


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Сря 22 окт 2008 14:55


И при мене е сащата работа като пусна газтта и се чува същото когато сам на място.Колата ми е с чип


Потребителски аватар
gogobi
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот gogobi » Сря 22 окт 2008 15:02


markonis написа:
gogobi написа:А турбината не трябва ли да се включва след 1800-2000 оборота.Може и да не е вярно но ас така си мисля защото колата след тия обороти опъва доста повече. :)


Турбината винаги работи!


А как си обясняваш опъването след тес обороти.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Сря 22 окт 2008 15:32


Компютъра на колата или по точно чипа огранива налягането до 2000 оборота. След това нагоре турбото си надува на да речем 1.2 бара(110-ка чипната) и си ги държи постоянни на пълна гас до 4500 някаде. Ако го няма това ограничение и турбото си надува над опрделени стойности за съответните обороти до 2000 се чупи турбината.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Сря 22 окт 2008 15:48


038 906 018 BM,,1.9l R4 EDC 0500SG 2115,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,2226,2152.2,2570.4,82.5,,,,,,,,,,
,0.38,2247,2152.2,2121.6,65.3,,,,,,,,,,
,0.77,2289,2152.2,1958.4,63.0,,,,,,,,,,
,1.16,2331,2152.2,1968.6,63.0,,,,,,,,,,
,1.55,2373,2152.2,1999.2,63.0,,,,,,,,,,
,1.94,2436,2152.2,2050.2,63.8,,,,,,,,,,
,2.33,2478,2152.2,2091.0,64.9,,,,,,,,,,
,2.72,2520,2152.2,2121.6,65.3,,,,,,,,,,
,3.09,2583,2152.2,2142.0,65.7,,,,,,,,,,
,3.48,2625,2152.2,2142.0,65.7,,,,,,,,,,
,3.87,2667,2152.2,2152.2,65.7,,,,,,,,,,
,4.26,2709,2152.2,2152.2,66.1,,,,,,,,,,
,4.65,2772,2152.2,2152.2,66.1,,,,,,,,,,
,5.04,2814,2152.2,2152.2,66.5,,,,,,,,,,
,5.43,2877,2152.2,2162.4,66.5,,,,,,,,,,
,5.82,2919,2152.2,2162.4,66.9,,,,,,,,,,
,6.21,2961,2152.2,2172.6,67.7,,,,,,,,,,
,6.60,3003,2152.2,2182.8,68.1,,,,,,,,,,
,6.99,3045,2152.2,2182.8,68.5,,,,,,,,,,
,7.37,3087,2152.2,2172.6,68.1,,,,,,,,,,
,7.72,3129,2152.2,2162.4,68.1,,,,,,,,,,
,8.08,3171,2152.2,2152.2,68.1,,,,,,,,,,
,8.45,3213,2152.2,2152.2,67.7,,,,,,,,,,
,8.83,3255,2152.2,2152.2,68.1,,,,,,,,,,
,9.22,3297,2152.2,2152.2,68.5,,,,,,,,,,
,9.61,3339,2152.2,2152.2,68.1,,,,,,,,,,
,10.00,3381,2152.2,2162.4,69.3,,,,,,,,,,
,10.39,3423,2152.2,2162.4,68.5,,,,,,,,,,
,10.78,3465,2152.2,2152.2,68.9,,,,,,,,,,
,11.17,3507,2152.2,2142.0,68.9,,,,,,,,,,
,11.56,3549,2152.2,2131.8,68.9,,,,,,,,,,
,11.91,3570,2152.2,2121.6,68.5,,,,,,,,,,
,12.27,3612,2152.2,2121.6,68.1,,,,,,,,,,
,12.63,3654,2152.2,2131.8,68.1,,,,,,,,,,
,12.99,3675,2152.2,2121.6,67.7,,,,,,,,,,
,13.35,3717,2152.2,2111.4,67.3,,,,,,,,,,
,13.71,3738,2152.2,2121.6,67.3,,,,,,,,,,


Това е лог от мойто турбо на 4-та след 2000 оборота до кам 4000


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Сря 22 окт 2008 20:52


Нали не се бъркаш със звука на двигателя - след тунинга почва да реве по агресивно на пълна гас.

Турбото ти надува около 2150 което е около 1.15 бара и си е баш колко си се гласи 110 с чип за да стане 140.

А то изсвистява като развърта - тоест подаваш гас и почва да прави налягане и малко повечко се чува защото гони по високи стойности на налягане. Ама то леко се дочува изсвистяването.

Карай си спокойно слагай си масло по спецификацията за твоя двигател 10В40 или по добре 5В40 през интервали ненадвишаващи 10000км и вече дали ще се счупи - божа работа :).

ПС. нема да я мислиш и жалиш :twisted: че от леко каране ще се задръсти геометрията



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта