Проблем с Н75

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Н75

Мнениеот rosen79 » Вто 21 окт 2008 7:04


Здравейте колеги, знам че за този клапан е писано много и съм го изчел всичкото.Но немога да разбера едно нещо.Значи, този клапан до колкото разбрах се намира между калника и горивния филтър.Когато купих колата,става дума за Г3 1З,като дам на контакт този клапан цъкаше постоянно.А сега цъкне няколко пъти и спре.Та да си доидем на въпроса. Tрябва ли да цъка постоянно или не? Защото разбрах,че когато този клапан не работи се скапвала и турбината,и определено колата не е това което беше в началото,като вървене и разход.Мерси предварително на отзовалите се.Поздрави




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 21 окт 2008 8:37


Н75 управлява турбината. На първия ми голф 1З джамбазите го бяха шунтирали и турбината надуваше постоянно а клапана не цъкаше никак.

Колата като караш има ли прекъсване ? Иначе за разход не би трябвало да има общо.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 21 окт 2008 8:42


Не непрекъсва, но ту върви ту не.Прави ми впечетление че увеличи драстично пушека (и то син),а маслото не се губи и незнам какво става.Един колега ми каза че турбината трябва да се чува да свири,а при мен това го няма.А за разхода вдигна го и то дръстично и то от както не го чувам този клапан да цъка


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Вто 21 окт 2008 11:59


Как да няма общо разхода...Като не работи турбината кончетата идват малко и се дига разхода


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 21 окт 2008 12:19


Това ми е ясно, другото не ми е ясно каквода правя и трябва ли да цъка този клапан или не.И това пушене на двг-то дали има връзка с това защото преди го нямаше


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Вто 21 окт 2008 14:33


Като дадеш на контакт трябва да цъка постоянно. Ако прекъсва значи нещо не е наред.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 21 окт 2008 14:38


bobitur написа:Като дадеш на контакт трябва да цъка постоянно. Ако прекъсва значи нещо не е наред.

Мерси колега.Цъка няколко пъти и спре значи направо нов да взимам така ли да разбирам?


Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Вто 21 окт 2008 18:44


rosen79 написа:
bobitur написа:Като дадеш на контакт трябва да цъка постоянно. Ако прекъсва значи нещо не е наред.

Мерси колега.Цъка няколко пъти и спре значи направо нов да взимам така ли да разбирам?


Мисля колега,4е това е най доброто решение да си купиш нов,дано само да не е много скъп.Пиши ако го смениш,да видим дали се е оправило положението!


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 21 окт 2008 21:30


Във всички случаи ще пиша


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 22 окт 2008 7:55


rosen79 написа:
bobitur написа:Като дадеш на контакт трябва да цъка постоянно. Ако прекъсва значи нещо не е наред.

Мерси колега.Цъка няколко пъти и спре значи направо нов да взимам така ли да разбирам?


Има коли при които цъка постоянно, като се подаде контакт, но има и такива при които не цъка и си работят.
(някой мапер може да обясни защо е така при едни и същи ДВГ)

А на такива да цъка и след това да спре не съм попадъл.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Сря 22 окт 2008 8:06


Andonov написа:
rosen79 написа:
bobitur написа:Като дадеш на контакт трябва да цъка постоянно. Ако прекъсва значи нещо не е наред.

Мерси колега.Цъка няколко пъти и спре значи направо нов да взимам така ли да разбирам?


Има коли при които цъка постоянно, като се подаде контакт, но има и такива при които не цъка и си работят.
(някой мапер може да обясни защо е така при едни и същи ДВГ)

А на такива да цъка и след това да спре не съм попадъл.

Да ама при мен цъкаше и спря


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Сря 22 окт 2008 10:33


Отвори клапана внимателно като с отверка разшириш берта на алуминиевият пръстен ( ето тук се вижда разглобен клапан http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=92783&highlight=%EA%EE%EC%EF%F0%E5%F1%EE%F0

Продухването с компресор може да ти докара ядове, + това проблема не е само в самото клапанче, а проблема е , че се натрупва мизерия по стеблото на самият клапан. Така , че разглабяй внимателно. КОлега от форума ми подари проблемен N75 (но със здрава мембрана която аз както ще видиш от темата прецаках) който разглобих почистих и сега е 6.
Мога да ти дам моят ,а ти да си прехвърлиш мембраната и да го затвориш ако случайно самата бубина ти прави проблем. Пиши на лична за повече инфо ако ти е нужно.


Dakataaa
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна city

Мнениеот Dakataaa » Сря 22 окт 2008 11:47


Това Н75 и ЕГР може ли някои нагледно да ми покаже кьде се намира? Защото аз до горивния филтьр имам едно такова подобно на реленце и при мене си ту си цька ту не цька... Четох четох и пак не успях да намеря приложена снимка с местото му ,мотора пак е 1з :oops:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 22 окт 2008 12:05




Dakataaa
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна city

Мнениеот Dakataaa » Сря 22 окт 2008 14:20


Това сивото нещо зад запушения маркуч на пьрвата снимка?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 78 госта