Здравейте,
харесал съм си една такава машина в Германия.
Двигателя знам че е ОК - доста време карах ауди с този двигател - никакви грижи.
Обаче за скоростната кутия чувам много противоречиви мнения. Едните казват че е ОК и не създава проблеми, а други казват че е много калпава и се троши лесно, а не подлежи на ремонт, а се сменя.
Та притеснява ме този въпрос. Заплюл съм си кола на около 80000 км. и почти съм я капарирал, но преди това реших все пак да попитам форумците, които имат опит с този тип скоростни кутии.
Благодаря предварително.
Поздрави!
Питане за Пасат Б5.5 комби 1.9 дизел 131 к.с. - автоматик
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Може би е 09А. Погледни тук: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1474034 , има доста изписано за тия кутии. Като цяло се водят за много сполучливи.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Поискай VIN-а на колата (номера на шасито - от вида WVWZZZ...), и ми го прати на л.с. (бележка) - от там ще излязат много неща. Мисля че кутията е EYF (почти 100% сигурно), и е от типа 09А (за това не съм толкова сигурен).
Автоматичната ск.кутия си иска грижите (специфични) и отношението - смяна на масло, филтър, ... - затова според едни е "много добра", а според други - "пълен боклук, троши се". Същото можеш да чуеш и за окачването на Б5(.5), че и за VW (VAG) като цяло.
Запознат е (мисля си) niks76 - питай него за повече подробности.
Автоматичната ск.кутия си иска грижите (специфични) и отношението - смяна на масло, филтър, ... - затова според едни е "много добра", а според други - "пълен боклук, троши се". Същото можеш да чуеш и за окачването на Б5(.5), че и за VW (VAG) като цяло.
Запознат е (мисля си) niks76 - питай него за повече подробности.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
gr_kanev написа:Автоматичната ск.кутия си иска грижите (специфични) и отношението - смяна на масло, филтър, ...
За смяната на маслото и филтъра всеки казва че задължително.
Но искам да намправя едно доуточнение относно смяната на маслото.
Една такава кутия при източване на маслото от пробката (без сваляне на картера) изтичат 3.5л.
Ако се свали картера с цел смяна на филтъра изтичат 6.5л масло - което после се смята за смяна на масло, но при напълно разглобена кутия (т.е. не остава грам масло никъде дори и във съединителя) след пълното и зареждане събира 11л.
Е кажете ми тогава с тези 6.5л ново масло решава ли се проблема че маслото е сменено?
Долу горе се получава да си караме колите и да си доливаме масло в двигателя без да се сменя - филтъра е задължителен.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Tedo- написа:andonov написа:
Е кажете ми тогава с тези 6.5л ново масло решава ли се проблема че маслото е сменено?
Долу горе се получава да си караме колите и да си доливаме масло в двигателя без да се сменя - филтъра е задължителен.
Колега, италианците и дедо на село отдавна работят по тая схема![]()
![]()
Знам че се отклонявам с този пост от темата, но все пак е интересно и става дума за масло.
ЕТО
- Tedo-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ще ви кажа една истина - на никой двигателя няма да му живее по-дълго от затова, че си сменя маслото на 5000км... Особено на 10-15 годишна кола... Тръгне ли да се чупи...
При "новия внос" от Горубляне смяната е основна причина за счупване на мотора... Тарикатите са го закрепили с 2-3 шишета добавка и като смените масло веднъж се поизмива... На втората смяна мотора блокира
При "новия внос" от Горубляне смяната е основна причина за счупване на мотора... Тарикатите са го закрепили с 2-3 шишета добавка и като смените масло веднъж се поизмива... На втората смяна мотора блокира

- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
Re: Питане за Пасат Б5.5 комби 1.9 дизел 131 к.с. - автомати
iztodorov написа:Двигателя знам че е ОК - доста време карах ауди с този двигател - никакви грижи.
Я покарай първо и Пасат с тоя двигател,
щото спорд мен нивото на шума в Пасата е меко казано не на ниво
Успех
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andonov написа:Е кажете ми тогава с тези 6.5л ново масло решава ли се проблема че маслото е сменено?
В Америка когато си купих първата кола автоматик ходих при 3-4 сервиза за да си сменя маслото на скоростната кутия. Всички ме гледаха учудено защо искам да дам пари за някакъв кошник 1999 г. като там само наливали.
Отивам в един не много реномиран сервиз извън града където нямаше дори предварително записване. Взеха я и направиха следното. Източиха маслото от пробката и вътре вкараха горелка като изгориха всичко вътре малка промивка и доляха масло колкото си му трябваше.
Не съм сигурен на по новите модели как е положението но колегата Андонов е много прав само с източване от пробката нищо не се оправя!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта