добавка FENOM инфо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

добавка FENOM инфо

Мнениеот fox_vt » Чет 30 окт 2008 19:33


здравейте хора незнам дали е за тая тема но някой от вас позвал ли е препарати и добавки FENOM ей сега четох една брошурка с продуктите им и честно казано намерих поне 6 7 продукта които бих сложил лично на моята таратайка с риск да стане кат лаборатория :) :)




Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Чет 30 окт 2008 22:35


Ако може да използвам темата и аз за едно въпросче свързано с добавките..
Някои знае ли продукт, който се слага в горивото за почистване на геометрията на турбото :shock


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 30 окт 2008 22:36


Vanich написа:Ако може да използвам темата и аз за едно въпросче свързано с добавките..
Някои знае ли продукт, който се слага в горивото за почистване на геометрията на турбото :shock


Няма такъв.

Зацапа ли се само отваряне и механично чистене.


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Пет 31 окт 2008 0:50


Andonov написа:
Vanich написа:Ако може да използвам темата и аз за едно въпросче свързано с добавките..
Някои знае ли продукт, който се слага в горивото за почистване на геометрията на турбото :shock


Няма такъв.

Зацапа ли се само отваряне и механично чистене.

казаха ми да махна и затапа маркуча към актуатора за няколко дни и нагара щял да падне?!
ще има ли ефект?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 31 окт 2008 8:15


xpyc написа:
Andonov написа:
Vanich написа:Ако може да използвам темата и аз за едно въпросче свързано с добавките..
Някои знае ли продукт, който се слага в горивото за почистване на геометрията на турбото :shock


Няма такъв.

Зацапа ли се само отваряне и механично чистене.

казаха ми да махна и затапа маркуча към актуатора за няколко дни и нагара щял да падне?!
ще има ли ефект?


Да. Авариен режим.
Няма нищо да се изчисти така - писах как се решава проблема. :wink:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 31 окт 2008 19:26


Тук не съм съгласен !
Лично пробвано на 3 коли от мен. Адатив за FAP филтър от пежо. Вдига разко температурата на изгорелите газове. Именно такъв е принципа за почистване на самият FAP.Сипваш 100-200 грама в горивният филтър (към комплекта има маркуче) и 2-3 -километра яко газ. После геометрията се движи като нова :wink:
ПП: Има и една добавка за резервоара , която също е за регенериране на FAP. Предполагам също върши работа, но НЕ Е пробвано.
Изображение


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот fox_vt » Пет 31 окт 2008 20:14


може да прозвучи банално но на днешно време има измислено по нещо за всичко а по въпроса с FENOM едва ли някой е чувал или ползвал понеже днес разбрах че тва е било военна разработка руско-американска и сега го пускат на цивилния пазар :) остава само да пробвам в неделя колко са се постарали хорицата в зона 52 :lol: :lol: :lol:


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Пет 31 окт 2008 20:42


fox_vt написа:може да прозвучи банално но на днешно време има измислено по нещо за всичко а по въпроса с FENOM едва ли някой е чувал или ползвал понеже днес разбрах че тва е било военна разработка руско-американска и сега го пускат на цивилния пазар :) остава само да пробвам в неделя колко са се постарали хорицата в зона 52 :lol: :lol: :lol:

ква му е цената? пиши за ефект после.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Съб 01 ное 2008 14:30


Dobromirski написа:Тук не съм съгласен !
Лично пробвано на 3 коли от мен. Адатив за FAP филтър от пежо. Вдига разко температурата на изгорелите газове. Именно такъв е принципа за почистване на самият FAP.Сипваш 100-200 грама в горивният филтър (към комплекта има маркуче) и 2-3 -километра яко газ. После геометрията се движи като нова :wink:
ПП: Има и една добавка за резервоара , която също е за регенериране на FAP. Предполагам също върши работа, но НЕ Е пробвано.
Изображение


Колега колко пари е тази добавка? от Пежо ли тр. да я купим?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 01 ное 2008 15:55


Правете разлика межу зацапана геометрия и ФАП.
ФАП-а се чисти с адетив(пежата имат допълнителен резервоар за което)

Геометрията пак казвам се чисти само с отваряне на турбото.
Всичко друго е временно решаване на проблема.

Ако този адетив при пежата вършеше работа нямаше да минават в авариен. Това го казвам от практика.

п.с. то и със спрей на ръка може да се раздвижи геометрията, но до кога.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 01 ное 2008 18:37


Ако вярваш на всичко написано на опаковката на разните продукти значи без проблем само с няколко шишенца всяка сдухана гробница става резачка и почва да се движи с вода /те и Телешоп-а продават продукти от който ти пораства нова коса ама.../:lol: А колкото до почистването на геометрията с адитив за FAP,ако беше толкова лесно досега да са го пуснали в едни добре надписани опаковки и да са направили от това един куп парички а ние да си караме лъскавите турбинки и да се смеем на майсторите дето искат да ни ги свалят за да ги почистят.....айде нЕма нужда !


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Съб 01 ное 2008 18:52


Stivi написа:Ако вярваш на всичко написано на опаковката на разните продукти значи без проблем само с няколко шишенца всяка сдухана гробница става резачка и почва да се движи с вода /те и Телешоп-а продават продукти от който ти пораства нова коса ама.../:lol: А колкото до почистването на геометрията с адитив за FAP,ако беше толкова лесно досега да са го пуснали в едни добре надписани опаковки и да са направили от това един куп парички а ние да си караме лъскавите турбинки и да се смеем на майсторите дето искат да ни ги свалят за да ги почистят.....аи(но с това което се изгарят айде нЕма нужда !


Stivi, според мен твърдите частици които се събират в катализатора са същите, които се полепват и по геометрията на турбото.....така че е логично саждичките да изгарят по един и същ начин независимо къде се намират!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 01 ное 2008 19:03


Ами тогава успех на всички които решат да опитат и да не забравят да споделят резултата после :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 01 ное 2008 19:03


Vanich написа:
Stivi написа:Ако вярваш на всичко написано на опаковката на разните продукти значи без проблем само с няколко шишенца всяка сдухана гробница става резачка и почва да се движи с вода /те и Телешоп-а продават продукти от който ти пораства нова коса ама.../:lol: А колкото до почистването на геометрията с адитив за FAP,ако беше толкова лесно досега да са го пуснали в едни добре надписани опаковки и да са направили от това един куп парички а ние да си караме лъскавите турбинки и да се смеем на майсторите дето искат да ни ги свалят за да ги почистят.....аи(но с това което се изгарят айде нЕма нужда !


Stivi, според мен твърдите частици които се събират в катализатора са същите, които се полепват и по геометрията на турбото.....така че е логично саждичките да изгарят по един и същ начин независимо къде се намират!


Vanich, като отвориш или поне видиш една блокирала турбина и зацапан ФАП сам ще си отговориш на въпроса. :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта