

Andonov написа:Vanich написа:Ако може да използвам темата и аз за едно въпросче свързано с добавките..
Някои знае ли продукт, който се слага в горивото за почистване на геометрията на турбото
Няма такъв.
Зацапа ли се само отваряне и механично чистене.
xpyc написа:Andonov написа:Vanich написа:Ако може да използвам темата и аз за едно въпросче свързано с добавките..
Някои знае ли продукт, който се слага в горивото за почистване на геометрията на турбото
Няма такъв.
Зацапа ли се само отваряне и механично чистене.
казаха ми да махна и затапа маркуча към актуатора за няколко дни и нагара щял да падне?!
ще има ли ефект?
fox_vt написа:може да прозвучи банално но на днешно време има измислено по нещо за всичко а по въпроса с FENOM едва ли някой е чувал или ползвал понеже днес разбрах че тва е било военна разработка руско-американска и сега го пускат на цивилния пазаростава само да пробвам в неделя колко са се постарали хорицата в зона 52
![]()
![]()
Dobromirski написа:Тук не съм съгласен !
Лично пробвано на 3 коли от мен. Адатив за FAP филтър от пежо. Вдига разко температурата на изгорелите газове. Именно такъв е принципа за почистване на самият FAP.Сипваш 100-200 грама в горивният филтър (към комплекта има маркуче) и 2-3 -километра яко газ. После геометрията се движи като нова![]()
ПП: Има и една добавка за резервоара , която също е за регенериране на FAP. Предполагам също върши работа, но НЕ Е пробвано.
Stivi написа:Ако вярваш на всичко написано на опаковката на разните продукти значи без проблем само с няколко шишенца всяка сдухана гробница става резачка и почва да се движи с вода /те и Телешоп-а продават продукти от който ти пораства нова коса ама.../:lol: А колкото до почистването на геометрията с адитив за FAP,ако беше толкова лесно досега да са го пуснали в едни добре надписани опаковки и да са направили от това един куп парички а ние да си караме лъскавите турбинки и да се смеем на майсторите дето искат да ни ги свалят за да ги почистят.....аи(но с това което се изгарят айде нЕма нужда !
Vanich написа:Stivi написа:Ако вярваш на всичко написано на опаковката на разните продукти значи без проблем само с няколко шишенца всяка сдухана гробница става резачка и почва да се движи с вода /те и Телешоп-а продават продукти от който ти пораства нова коса ама.../:lol: А колкото до почистването на геометрията с адитив за FAP,ако беше толкова лесно досега да са го пуснали в едни добре надписани опаковки и да са направили от това един куп парички а ние да си караме лъскавите турбинки и да се смеем на майсторите дето искат да ни ги свалят за да ги почистят.....аи(но с това което се изгарят айде нЕма нужда !
Stivi, според мен твърдите частици които се събират в катализатора са същите, които се полепват и по геометрията на турбото.....така че е логично саждичките да изгарят по един и същ начин независимо къде се намират!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 47 госта