пуши на празен ход 1.9 афн
пуши на празен ход 1.9 афн
колеги като купих колата имаше сложено цк ключ на бушона за компютъра да го рестартира казаха ми че е заради ксенона на дългите като премигнеш и дава грешки но аз не вярвам . Ако има проблем със компютъра VAC COM ще го хване ли и може ли някой да ми каже от какво пуши зашото ми задръства геометрията
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За белия пушек при студен двигател причините са:
-лоша нафта
-запушени или нерегулирани дюзи
-гарнитура или блок(но тогава трябва и да загрява много)
За черния пушек при загрял двигател(на свободни обороти), означава че налягането на помпата е по високо.Това го правят при износване на двигателя,за да има повече мощност и да върви повече,това ти повишава и разхода..При запазен двигател трябва да пуши черно само когато я форсираш,при свободни обороти не трябва да пуши.
-лоша нафта
-запушени или нерегулирани дюзи
-гарнитура или блок(но тогава трябва и да загрява много)
За черния пушек при загрял двигател(на свободни обороти), означава че налягането на помпата е по високо.Това го правят при износване на двигателя,за да има повече мощност и да върви повече,това ти повишава и разхода..При запазен двигател трябва да пуши черно само когато я форсираш,при свободни обороти не трябва да пуши.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
nikireflexa написа:За белия пушек при студен двигател причините са:
-лоша нафта
-запушени или нерегулирани дюзи
-гарнитура или блок(но тогава трябва и да загрява много)
За черния пушек при загрял двигател(на свободни обороти), означава че налягането на помпата е по високо.Това го правят при износване на двигателя,за да има повече мощност и да върви повече,това ти повишава и разхода..При запазен двигател трябва да пуши черно само когато я форсираш,при свободни обороти не трябва да пуши.
А за това нещо чувал ли си?
kombito-tdi написа:колата ти няма центровка и турбото ти не е регулирано правилно
А заради последното е сложен ключа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта