пуши на празен ход 1.9 афн

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
byzano
Мнения: 184
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

пуши на празен ход 1.9 афн

Мнениеот byzano » Пон 10 ное 2008 21:42


колеги като купих колата имаше сложено цк ключ на бушона за компютъра да го рестартира казаха ми че е заради ксенона на дългите като премигнеш и дава грешки но аз не вярвам . Ако има проблем със компютъра VAC COM ще го хване ли и може ли някой да ми каже от какво пуши зашото ми задръства геометрията




byzano
Мнения: 184
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот byzano » Пон 10 ное 2008 21:49


забравих да спомена турбото е рециклирано когато е студена пуши сиво като загрее почва даизпушва черно


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 10 ное 2008 22:13


колата ти няма центровка и турбото ти не е регулирано правилно


byzano
Мнения: 184
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот byzano » Пон 10 ное 2008 22:56


ти моцеш ли да го центроваш


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Чет 13 ное 2008 13:47


За белия пушек при студен двигател причините са:
-лоша нафта
-запушени или нерегулирани дюзи
-гарнитура или блок(но тогава трябва и да загрява много)
За черния пушек при загрял двигател(на свободни обороти), означава че налягането на помпата е по високо.Това го правят при износване на двигателя,за да има повече мощност и да върви повече,това ти повишава и разхода..При запазен двигател трябва да пуши черно само когато я форсираш,при свободни обороти не трябва да пуши.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 13 ное 2008 14:14


nikireflexa написа:За белия пушек при студен двигател причините са:
-лоша нафта
-запушени или нерегулирани дюзи
-гарнитура или блок(но тогава трябва и да загрява много)
За черния пушек при загрял двигател(на свободни обороти), означава че налягането на помпата е по високо.Това го правят при износване на двигателя,за да има повече мощност и да върви повече,това ти повишава и разхода..При запазен двигател трябва да пуши черно само когато я форсираш,при свободни обороти не трябва да пуши.


А за това нещо чувал ли си?
kombito-tdi написа:колата ти няма центровка и турбото ти не е регулирано правилно


А заради последното е сложен ключа.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Merdin2004 и 72 госта