Катализатор на TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
T_D_I
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SF

Катализатор на TDI

Мнениеот T_D_I » Чет 12 май 2005 14:38


Здравеите,
Някой има ли впечатление/махал ли е катализатора на кола с двигател TDI,...
...интересува ме дали почва да пуши като луда,абе приемам всякакви впечатления...
...махал съм на доста бензинови коли,но на дизел никога,а и все пак си е моя...хехе...
Поздрави. Mr Green Fun




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 12 май 2005 15:12


един приятел с Пасат ТДИ 110 коня го е махнал и нпроблеми няма, даже турбото се чува сега повечко как свисти, а той много се кефи на този звук


tunning
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tunning » Нед 23 ное 2008 13:36


Премахването на катализатора се налага, ако има запушване над 50 %. Установява се само на тестер програма, ако налягането на турбото не достига 1600 mb. След премахването има опасност да прегори средното или задното гърне, но пък е хубаво, когато ти е отслабнала турбината да и помага да разтоварва по-добре. Затова се чува повече.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 23 ное 2008 13:38


Аз си го махнах и нямам проблеми


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Нед 23 ное 2008 14:12


И аз се чудя дали да го махна моя ама ме е страх малко понеже на бензин като го махнеш и колата почва да работи като трактор незнам с дизела дали пак няма да стане така


Потребителски аватар
Miro de la Valcea
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот Miro de la Valcea » Нед 23 ное 2008 14:28


Аз го махнах на моя.Резултата нито пуши а и се отпуши :D


Потребителски аватар
Miro de la Valcea
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот Miro de la Valcea » Нед 23 ное 2008 14:29


uBO_1 В шума няма разлика.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Нед 23 ное 2008 14:43


Значи и аз ше го изхвърла :)


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 23 ное 2008 14:56


uBO_1 написа:Значи и аз ше го изхвърла :)

при дизела не би трябвало да измени шума,но при бензинвите задължително се слага резонантно гърне


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Нед 23 ное 2008 16:11


Аз още дизел с изгорели гърнета в следствие на изгорелите газове още несъм виждал. От стоене на полеви условия, каране във луги и т.н.т да, но от каране.... нафтата не е като бензина, всяка пролет да кърпиш.

Относно катализатора, за сега съм на това мнение

Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори
25 април 2008 / Валентин Илиев
На моето внимание изникна фактът, че много сервизи за ауспуси махат катализатрите от автомобила ви, с обяснението, че е запушен и не ви трябва. Това си е чиста проба измама.
Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв , заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор- цена 2000- 3500лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
Признак на запушен катализатор:
Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура.


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivankov » Нед 23 ное 2008 17:14


morfei1 написа:Аз още дизел с изгорели гърнета в следствие на изгорелите газове още несъм виждал. От стоене на полеви условия, каране във луги и т.н.т да, но от каране.... нафтата не е като бензина, всяка пролет да кърпиш.

Относно катализатора, за сега съм на това мнение

Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори
25 април 2008 / Валентин Илиев
На моето внимание изникна фактът, че много сервизи за ауспуси махат катализатрите от автомобила ви, с обяснението, че е запушен и не ви трябва. Това си е чиста проба измама.
Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв , заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор- цена 2000- 3500лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
Признак на запушен катализатор:
Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура.
аз сам съгласен с колегата :wink:


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Нед 23 ное 2008 18:51


аз моя го свалих преди 5 дни--сложиха тръба--не усетих никаква разлика спрямо шум и вървеж--единствено при яко натискане преди вътре в колата замирисваше на изгорели газове а сега тоя мирис го няма.и турбото сега ми се струва че леко се чува когато колата е на място



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 56 госта