Здравеите,
Някой има ли впечатление/махал ли е катализатора на кола с двигател TDI,...
...интересува ме дали почва да пуши като луда,абе приемам всякакви впечатления...
...махал съм на доста бензинови коли,но на дизел никога,а и все пак си е моя...хехе...
Поздрави. Mr Green Fun
Катализатор на TDI
Премахването на катализатора се налага, ако има запушване над 50 %. Установява се само на тестер програма, ако налягането на турбото не достига 1600 mb. След премахването има опасност да прегори средното или задното гърне, но пък е хубаво, когато ти е отслабнала турбината да и помага да разтоварва по-добре. Затова се чува повече.
- Miro de la Valcea
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
- Miro de la Valcea
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Аз още дизел с изгорели гърнета в следствие на изгорелите газове още несъм виждал. От стоене на полеви условия, каране във луги и т.н.т да, но от каране.... нафтата не е като бензина, всяка пролет да кърпиш.
Относно катализатора, за сега съм на това мнение
Относно катализатора, за сега съм на това мнение
Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори
25 април 2008 / Валентин Илиев
На моето внимание изникна фактът, че много сервизи за ауспуси махат катализатрите от автомобила ви, с обяснението, че е запушен и не ви трябва. Това си е чиста проба измама.
Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв , заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор- цена 2000- 3500лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
Признак на запушен катализатор:
Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура.
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз сам съгласен с колегатаmorfei1 написа:Аз още дизел с изгорели гърнета в следствие на изгорелите газове още несъм виждал. От стоене на полеви условия, каране във луги и т.н.т да, но от каране.... нафтата не е като бензина, всяка пролет да кърпиш.
Относно катализатора, за сега съм на това мнениеСервизи лъжат за ”запушени” катализатори
25 април 2008 / Валентин Илиев
На моето внимание изникна фактът, че много сервизи за ауспуси махат катализатрите от автомобила ви, с обяснението, че е запушен и не ви трябва. Това си е чиста проба измама.
Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв , заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор- цена 2000- 3500лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
Признак на запушен катализатор:
Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 73 госта