Като пусна парното и пада температурата
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Като пусна парното и пада температурата
Здравейте колеги.От както застудя и забелязах че като пусна парното на макс и се движа с 110-120 и температурата ми пада на 75 градуса ако парното е на средно положение някаде държи около 80 а миналата година колкото и студено да беше си държеше 90 винаги.Някой има ли някакви идей от какво може да е?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И при мен е така,пусна ли парното няма загряване.А загрее ли до 90 градуса като го пусна веднага пада.Незнам тоя двигател дали е тди,но ако е много колеги казват,че е с много слабо топлоотделяне,и за това се получавало това явление.Но това не ти пречи да си провериш термостата да си сигурен,че не е от него.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
lrlmodo написа:... Ако ти е отворен термостата t ще падне до 60, а не до 75 - споко.
Гениално заключение колега.
Да беше помислил за околната Т, за наклона на терена, за това в колата, пропускливост на филтъра на парното, пропускливост на радиаторчето за парното... и още куп неща.
Как може да се каже не до 75 а до 60 гр?????

- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
хаха
rosen79 написа:И при мен е така,пусна ли парното няма загряване.А загрее ли до 90 градуса като го пусна веднага пада.Незнам тоя двигател дали е тди,но ако е много колеги казват,че е с много слабо топлоотделяне,и за това се получавало това явление.Но това не ти пречи да си провериш термостата да си сигурен,че не е от него.
е това пък за тди-то от каде го измисли....
само ще кажа,че ако термостата ти е наред ТДИ-то ми загрева доста по бързо от предишната ми кола 2Е ГТИ...повярвай ми

И двете коли с чисто нови термостатчета Беер....струват около 30лв.

айде по живо по здраво
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: хаха
recaro_7 написа:rosen79 написа:И при мен е така,пусна ли парното няма загряване.А загрее ли до 90 градуса като го пусна веднага пада.Незнам тоя двигател дали е тди,но ако е много колеги казват,че е с много слабо топлоотделяне,и за това се получавало това явление.Но това не ти пречи да си провериш термостата да си сигурен,че не е от него.
е това пък за тди-то от каде го измисли....
само ще кажа,че ако термостата ти е наред ТДИ-то ми загрева доста по бързо от предишната ми кола 2Е ГТИ...повярвай ми.
И двете коли с чисто нови термостатчета Беер....струват около 30лв.![]()
айде по живо по здраво
Колега я се поразрови из търсачката има една тема слабо парно при Г4, и там също съм споменал за моя проблем, да видиш какво са ми отговрили.Термостата е сменен преди два месеца и работи нормално,Така че моля те не се обаждай не подготвен щото не само аз имам такъв прблем със загряването на тди мотор.Ще ти цитирам един колега от форума,той ще си познае думите:По-доброто смазване и по-малкото търкане водят до по-малко загряване.Та както каза ти айде по живо по здраво.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Че парното е на малкия кръг няма спор.И че парното охлажда също.Случи ми се веднъж да ми затвори термостата на път, но успях да се прибера без да я прегрея,само с едно спиране.Парното на мах вентилатора в купето на мах и всички клапи отворени.Възможно е термостата несхто да не ти е наред и да отваря когато не трябва или да имаш въздух в системата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта